• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajokauden lopetus metsähallituksen puolelle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elkku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuinkahan kävi tänään Suomun lähellä siinä mooseksen kurussa, oli ojassa pyörä kumossa, ambulanssi ja muutama auto. Paikalla riittävästi auttajia ko osa jousi seisoskelemaan. Aivan ko toinen olis ollu jo paareilla ja sitä siinä kantoivat. Toinen ilmeisesti suht tajuissaan ko tervehti pyörääni. Paikka paha alamäki. Osa vastaantulijoista vilkutteli valoja, tiesi olla varuilla.

Voehan vit... Hyvä että oot nipussa!
+1 ja tropitkin näyttää olevan kohdillaan, jos tänään sukelsit niin aamulla varmaan tuntuu
omg.gif

Mä käyn huomenna hoitelemassa sen ketun. Tehdään siitä sulle rukkaset ja tupsuhattu...mut hyi, näähän taitaakin olla niitä vihapuheita...sori kettu.

Ton kuvajahtiajelun luulis olevan ihan nössö hommaa mutta totuus on kuitenkin toinen - kovvoo hommoo.

Voehan vit... Hyvä että oot nipussa!

Missä konttasit?
Kokkosenlahden tiellä, muutama kilsa ennen kt 62:sta. Olin siis tulossa 5 tien suunnasta
Pikaista toipumista sinulle täältä savonlinnastakin.
Viiime sunnuntaina ajoin tuon samaisen kokkosenlahdentien.
Onneksi eläimet pysyttelivät metsän puolella.
Näiden eläinten kanssa se on aina tuurista kiinni kenen tielle sattuu.
Lopettelen ajokautta,mutta palataan taas keväällä näihin kuvajahtiajoihin.
Ei ehkä nuorempana,mutta sitäkin vetreempänä.

Kuinkahan kävi tänään Suomun lähellä siinä mooseksen kurussa, oli ojassa pyörä kumossa, ambulanssi ja muutama auto. Paikalla riittävästi auttajia ko osa jousi seisoskelemaan. Aivan ko toinen olis ollu jo paareilla ja sitä siinä kantoivat. Toinen ilmeisesti suht tajuissaan ko tervehti pyörääni. Paikka paha alamäki. Osa vastaantulijoista vilkutteli valoja, tiesi olla varuilla.
Lapin Kansassa tiesivät että molemmat hengissä mutta kai kuskin 1.58 promillee lisättynä yli satasen nopeuteen 60 alueella aiheutti sellasen yhtälön ettei ollut mopo hanskassa.
033102ass_1_prv.gif

Sorry, en löytänyt sitä kettua enää. Mut selvisin kuitenkin Anttolaan asti.

Tuli siinä sitä Kokkosenlahdentietä ajellessa kyllä uudelleen mieleen ne jurpomallin skootteri- ja kotilokuskit. Jos siinä kapealla korpimaantiellä joku konttailis ja huitois apua niin miten siitä oikeesti ilkeis ajaa ohi... ja vielä tööttäillä...
nixweiss.gif

Isot kiitokset kaikille parenemis toivotuksista
talktohand.gif

Nyt olen kotona, mutta erittäin vahvan kemiallisen lääkityksen alla. Koskee joka paikkaan aivan saatanasti. Kuvasivat varjoaineilla magneettikuvassa, ettei ollut sisuskaluja rikki, kaikki sielläkin kunnossa.

Puhelimen liikkeiden perusteella olin noin tunnin tajuttomana pöpelikössä..
omg.gif
Eli puhelimella ei ollut liikettä tuona aikana..

Alppine CR takin telttapatjaselkäsuoja suojan ilmeisesti vähän, mutta häytyy ostaa kunnon irrallinen suoja sen tilalle.

Nyt täytyy jatkaa strömssön katselua ja miettiä; se ei käynyt, kuin strömssössä!
biggrin.gif

Onneks olin eile kotilolla siellä anttolassa... tänää kävin sit katsoo jokkiskisoja matopurkissa...

paranemisia sinne kettujahtimiehelle
smile_org.gif

Back