Aika paljon samanlaisia kokemuksia kuin muillakin. Kemorassa yksi pv tälle kesälle aiemmin ja sitä ennen 2 erillistä päivää vuosina -08 ja -09. La keskiryhmässä ihan mahdoton ruuhka ja ei ainuttakaan puhdasta kierrosta ilman ohituksia, parhaaksi jäi 1.21.0. Olin kyllä ajatellut että sen 1.20 alle pääsen la, mutta ei siinä ruuhkassa. Huonoimalla kierroksella laskin että 7 pyörää tuli ohitettua! Anteeksi siitä.
No sunnutaille olin ostanut nopean tiketin, ja Heippa tivas että meetkö alle 1.20? Siitä sitten ekaan settin koittamaan, ja katoppa kaikki kierrokset alle 1.20, parhaan ollessa 1.19.4.
Sain sitten ajettua päivän aikana parhaaksi 1.19.0. Chrono ehdotteli optimiksi 1.17.2, että kyllä siellä nopeissa oikeissa vielä linjaa ja vauhtia arvotaan joskus onnistuen toisinaan sitten ei.
-Tommi
No sunnutaille olin ostanut nopean tiketin, ja Heippa tivas että meetkö alle 1.20? Siitä sitten ekaan settin koittamaan, ja katoppa kaikki kierrokset alle 1.20, parhaan ollessa 1.19.4.
Sain sitten ajettua päivän aikana parhaaksi 1.19.0. Chrono ehdotteli optimiksi 1.17.2, että kyllä siellä nopeissa oikeissa vielä linjaa ja vauhtia arvotaan joskus onnistuen toisinaan sitten ei.
-Tommi