• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Kemoralla su-ma 16.-17.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tumeetti
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kaikkiin ryhmiin vapautunut paikkoja, eritoten keskiryhmään ja nopeaan ryhmään on rutkasti jäljellä!

Kelit on kohdallaan, joten ei muuta kuin paikan päälle ja ajamaan sitä Suomen parasta..
wink.gif

Mä voin kyllä vaihtaa hitaan paikan sunnuntaille keskiryhmään
lookaround_orig.gif
. Maanantaille on jo keskiryhmän paikka varattukin
smile_org.gif
. Kai mä tota Ducuakin vien, jos vaan pysyy kumipuoli alaspäin
crazy.gif
thumbs-up.gif
.

Olen pahoillani, mutta su aamun liputusvuoro ei oo mulle mahdollinen. Tuli odottamaton henk. koht. syy, enkä pääse paikalle ennen su-iltapäivää. Oisko mahdollista vaihtaa vuoro johonkin loppupäivän lippuhukiin? Joo.. tiedän ettei mikään v-tuta niin paljon kun tälläiset viime hetken hämmentämiset, mutta minkäs teet.....

Olen pahoillani, mutta su aamun liputusvuoro ei oo mulle mahdollinen. Tuli odottamaton henk. koht. syy, enkä pääse paikalle ennen su-iltapäivää. Oisko mahdollista vaihtaa vuoro johonkin loppupäivän lippuhukiin? Joo.. tiedän ettei mikään v-tuta niin paljon kun tälläiset viime hetken hämmentämiset, mutta minkäs teet.....
Voin vaihtaa 15-17 vuoroon, jos ei kukaan myöhempi vuorolainen ole halukas vaihtamaan

Voin vaihtaa 15-17 vuoroon, jos ei kukaan myöhempi vuorolainen ole halukas vaihtamaan
Moi,

tehdään näiden vaihtojen kanssa niin, että sopikaa keskenänne vaihdot ja ilmoittakaa niistä sitten suoraan sähköpostilla ratavastaavat ät moottoripyora piste org. Foorumi jää lukematta, mutta sähköpostia tulee tarkisteltua puhelimella. Muistakaa ilmoittaa sekä estyneen että korvaavan liputtajan oikeat nimet, sillä nykysysteemillä emme voi yhdistää nikkejä oikeisiin nimiin tuolla tien päällä.

Kiitos.
smile_org.gif

Lainaa (8551 @ Touko. 14 2010,21:26)
Onko sunnuntaille vielä vapaita paikkoja keskinopeeseen tai hitaaseen ryhmään?

Keskinopeassa vielä 7 paikkaa vapaana.

Hienoa että paikkoja vapaana, kaksi varmaankin sopii mukaan huomenna sunnuntaina.

mie vaihan jos tahot
bawling.gif
en haluais lähtee klo:20 pörööttään takas lähtisin aiemmin jos mahd.
033102beer_1_prv.gif

Kuinka isot ryhmä tuonne tulee, kun lippuja on noin paljon vielä myymättä...?
Mahdollisesti vähennämme ryhmät kahteen (hidas/nopea ja 30min hukit), jos ryhmät ovat kovin harvalukuiset. Katsotaan huomenna mikä tilanne.
Hmmm.... Siinä on mielenkiintoista arpoa mihin ryhmään kukakin menee
wink.gif
.
Minä meen ainaki hitaaseen
tounge.gif

mie vaihan jos tahot  
bawling.gif
en haluais lähtee klo:20 pörööttään takas lähtisin aiemmin jos mahd.  
033102beer_1_prv.gif
Kiitkset BACALAO. Vaihdetaan lippuvuorot; sulla 11-13 ja mä hoidan 19-20 liputuksen. Laitan sähköpostin ratavastaaville.
Mut saa kiinni kännyllä 0440 800703.

takanen

Noni. Rataneitsyys menetetty ja todettu, että kovaa ne nopeammat taittaa. Racechrono logitti pari 1:40 aikaa, eli ilmeisesti kovammat kaverit ajavat sitten kolme kierrosta siinä ajassa, missä itse kaksi
smile_org.gif

Nyt tuli sitten ensimmäistä kertaa lähestyttyä renkaan reunaa turvallisessa paikassa ja tietämystä on jatkossa enemmän kadullakin. Esimerkiksi siitä, mistä tilanteesta vielä oikeasti selviää.

ps. Pahoittelut jarruvalosta joka setissä
smile_org.gif

Loistokelit ja loistosetit tänään
smile_org.gif
! Toivotaan huomisellekin yhtä megahienoja ajokelejä
thumbs-up.gif
!

Olipas kliffaa
biggrin.gif
Kiitti kaikille kalustoa lainanneille!

Ja olkaahan nyt sitten huomennakin kunnolla, prkl
tounge.gif

Hieman meinas lämmin olla muttei auta talven jälkeen moittia..
Viimesellä setillä paras tälle kesää n. 1.25, varaa on ainakin parantaa

oli hauska verrata s-moton sektori aikoja omiin, karusellissä hävis about 5 sek, sillä paras oli 1.16.8..

yhteinen paras optimi oli tasan 1.16, hondalla suorat ja kotarilla mutkat
biggrin.gif

Toivotaan ettei meän gixun takanen oo samassa kunnossa miehekkeen jäliltä kun mjteen vastaava...  
sad_orig.gif

Vaikka vahva veikkaus kyllä on että epäilemättä...

Sateet onneksi kiersi Kemoran ainakin sunnuntaina ja saatiin ajaa täysi päivä. Ajo maistui ja ryhmän vaihto aamupäivän jälkeen vaikutti erittäin positiivisesti omaan ajoon, kiitokset Tumelle. Toivottavasti nopeassa kukaan ei joutunut kovin pitkään jarruttelemaan perässä.

Back