Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatkan Lunan ja Hoon viitoittamaa tietä tässä asiassa. Lähtiessä portilta Kemorassakin niin ei vie aikaa yhtään jos vilkaisee sinne varikkosuoralle. Itse en myöskään koskaan lähde varmistamatta luvan antajan informaatiota.Tässä asiassa olen täysin samaa mieltä Hoo:n kanssa. Kun porttivahdin merkistä lähdetään radalle, tulee silti, toki kiihdyttäessä, vilkaista ja varmistaa, ettei sieltä tule joku yllättäen. varmasti tilaa on.Ja sekö on arpomista jos päätä hiukan kääntää oikealle? Mut olkoon miten on en jaksa enää tingata sun kans asiasta.Niinno siis tärkein nimenomaan on se kuskin asenne, ryhmästä riippumatta, että kun porttivahti näyttää että mene, niin menee, eikä ala itse arpomaan.Muuten porukka lähti ihan asiallista kyytiä sinne radalle eikä ainakaan hitaassa ja keskinopeassa kovin repivää kiihdytystä mielestäni voi edes odottaa kaikilta.
Alkuperäinen kuva on ok, mutta Autoimager softan läpi pienennetty versio on joissain tapauksissa kääntynyt peilikuvaksi. Siis ei hätää, kaikki ajoivat rataa oikeaan suuntaanTai sulla on ollu kamera yl 45 astetta kallellaan ja exiffi on sitä mieltä ett pystykuva tjsp?Edit: Siellä voi jokunen kuva olla peilikuvana, kun ilmeisesti tuo yksi softa jotain temppuilee.
Hyvä, että joku on tyytyväinen, että kuvia on paljon. Joku toinen taas varmaan tuskastuu suuren kuvamäärän kanssa. Mutta itselläni ei ole aikaa etsiä tietystä ajajasta niitä parhaita otoksia - sen työn jätän teille. Siksi samasta ajajasta voi löytyä montakin hyvin samanlaista kuvaa.Plussaa vielä siitä että kuvia oli noin paljon ja kaikki onnistuneita!
Ai niin. Tästä pitikin kitistä. Kahvila oli kiinni jo 16:30Kahvio on auki. "yhdeksästä viiteen" - soitin ja kysyin.Onkos kahvio sunnuntaina auki?
Ihan valtava määrä kuvia, eihän näitä kerkee edes katselemaan kaffeetauon aikana....Hienoa työtä, kiitoksia!Kuvat löytyy ---> kliks
Edit: Siellä voi jokunen kuva olla peilikuvana, kun ilmeisesti tuo yksi softa jotain temppuilee.
Jos tahtoo alkuperäisen kuvan (15Mpix jpeg), niin kuvien numerot mulle ja laitan tulemaan.![]()
Eipä mittään. Ajattelin "julkaista" asian ihan vain yhteiseksi hyväksi, jos vaikka sen seurauksena yksikin törmäys portilla vältetään; ne on kuitenkin niitä turhimpia ja kohtuu vaarallisia kaatoja. Omaa osaamattomuuttani en osannut tiukata ajolinjaani kesken mutkan / avauksen ja rako kaventui sen myötä nipin napin Hesarin mentäväksi eli yhtä syyllinen olin itse vaaratilanteeseen.Pahoittelut vielä tätäkin kautta Antille.
Mulla kävi itellä juuri noin motoparkissa syksyllä 2009. Luulin/odottelin että paranee itsestään mutta eipä parantunutkaan. Olkapää paukkuu liikuttaessa ja on liikerata rajoittunut. Röntgenit ja ultaäänet segä magneetti kuvaukset on nyt lopulta käyty läpi 2 viikkoa sitten. Leikkaus ehkä odotettavissa kunhan tulokset analysoidaan. Vakuutusyhtiö yrittää väittää vammaa vanhaksi, koska odottelin liian pitkään että paranee ennenkuin ilmoitin asiasta. Kannattaa siis tehdä vahinkoilmoitus heti vaikka kuinka pienestä haaverista, jos jotain kuitenkin sattuu tulemaan jälkikäteen.Päivitetäänpäs ketjua.
Sinänsä harmiton ulosajo ykkösmutkassa johti sitten olkapääleikkaukseen. Olkapää operoitiin perjantaina Kampin terveystalolla, ja nyt ollaan saikulla helmikuun alkuun asti.
Ensi kesänä on tarkoitus olla taas riennoissa mukana. Tärkeimpänä sanomana on: Pitäkää vakuutukset kunnossa, ja käykää ajoissa lääkärissä. Nytkin selvisi vasta puolen vuoden jälkeen, ettei kyseessä ollutkaan pelkkä solisluun osittainen sijoiltaanmeno. Olkapäässä oli nivelkapseli vaurioitunut, ja korjausoperaatio kesti neljä tuntia.
Yritetään pitää jatkossa kumipuoli alaspäin.
Törmäillään varikolla,
Jake