Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin vaihtaa 15-17 vuoroon, jos ei kukaan myöhempi vuorolainen ole halukas vaihtamaanOlen pahoillani, mutta su aamun liputusvuoro ei oo mulle mahdollinen. Tuli odottamaton henk. koht. syy, enkä pääse paikalle ennen su-iltapäivää. Oisko mahdollista vaihtaa vuoro johonkin loppupäivän lippuhukiin? Joo.. tiedän ettei mikään v-tuta niin paljon kun tälläiset viime hetken hämmentämiset, mutta minkäs teet.....
Mahdollisesti vähennämme ryhmät kahteen (hidas/nopea ja 30min hukit), jos ryhmät ovat kovin harvalukuiset. Katsotaan huomenna mikä tilanne.Kuinka isot ryhmä tuonne tulee, kun lippuja on noin paljon vielä myymättä...?
Moi,Voin vaihtaa 15-17 vuoroon, jos ei kukaan myöhempi vuorolainen ole halukas vaihtamaanOlen pahoillani, mutta su aamun liputusvuoro ei oo mulle mahdollinen. Tuli odottamaton henk. koht. syy, enkä pääse paikalle ennen su-iltapäivää. Oisko mahdollista vaihtaa vuoro johonkin loppupäivän lippuhukiin? Joo.. tiedän ettei mikään v-tuta niin paljon kun tälläiset viime hetken hämmentämiset, mutta minkäs teet.....
Hmmm.... Siinä on mielenkiintoista arpoa mihin ryhmään kukakin meneeMahdollisesti vähennämme ryhmät kahteen (hidas/nopea ja 30min hukit), jos ryhmät ovat kovin harvalukuiset. Katsotaan huomenna mikä tilanne.Kuinka isot ryhmä tuonne tulee, kun lippuja on noin paljon vielä myymättä...?
mie vaihan jos tahotOlen pahoillani, mutta su aamun liputusvuoro ei oo mulle mahdollinen. Tuli odottamaton henk. koht. syy, enkä pääse paikalle ennen su-iltapäivää. Oisko mahdollista vaihtaa vuoro johonkin loppupäivän lippuhukiin? Joo.. tiedän ettei mikään v-tuta niin paljon kun tälläiset viime hetken hämmentämiset, mutta minkäs teet.....
Minä meen ainaki hitaaseenHmmm.... Siinä on mielenkiintoista arpoa mihin ryhmään kukakin meneeMahdollisesti vähennämme ryhmät kahteen (hidas/nopea ja 30min hukit), jos ryhmät ovat kovin harvalukuiset. Katsotaan huomenna mikä tilanne.Kuinka isot ryhmä tuonne tulee, kun lippuja on noin paljon vielä myymättä...?.![]()
Kiitkset BACALAO. Vaihdetaan lippuvuorot; sulla 11-13 ja mä hoidan 19-20 liputuksen. Laitan sähköpostin ratavastaaville.mie vaihan jos tahotOlen pahoillani, mutta su aamun liputusvuoro ei oo mulle mahdollinen. Tuli odottamaton henk. koht. syy, enkä pääse paikalle ennen su-iltapäivää. Oisko mahdollista vaihtaa vuoro johonkin loppupäivän lippuhukiin? Joo.. tiedän ettei mikään v-tuta niin paljon kun tälläiset viime hetken hämmentämiset, mutta minkäs teet.....en haluais lähtee klo:20 pörööttään takas lähtisin aiemmin jos mahd.![]()
![]()