• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro To-Pe 8-9.9.2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
meillä oli viimeksi mökki tuolta: http://www.kysua.net/sivut/mokki/mokki.htm

satkun 2 päivää, yläkerrassa oli 11 vuodetta, alakerrassa myös 1 kahden hengen makkari.

voin suositella!
thumbs-up.gif

noniin, ehdotuksia tulee. Mites on, lieneekö kauniinpaa sukupuolta miten tulossa. Voisi kai hiukan sitten ottaa huomioon noissa huoneiden lukumäärissä, vai onko sillä sitten väliä? Mulle käy kaikki missä on rapiat 20 raatia lämmintä, sauna ja punkka. Voin hoitaa tuon majoitusvarauksen, vaikkapa ns. virman piikkiin. Majoittujat makselee sitten paikan päällä? Kunhan vaan paikallisia olosuhteita paremmin tuntevina kerrotte mitä varataan. Oliko tuo viimeeksi linkattu sama minkä Äffä oli joskus järkännyt? Mika, vaan.

Itseasiassa se mun Alastarosta vuokraamani oli lopulta hippasen kalliimpi kuin se 20 / yö, mutta se selvis allekirjoittaneelle jälkikäteen. Paikkoja siel oli 12.

Mä otin tosta pollista osallistujarajoitukset pois, eli sinne voi nyt ilmoittautua rajoittamaton määrä halukkaita. Ja jos multa kysytään, niin mä preferoin halvan hinnan yli muun, kunhan mökistä löytyy sauna. ;)

F.

Edelleen liputusvuoroni tarjolla jollekkin.
Rohkeasti nyt ottamaan vuorot itselleen ja hakemaan ratakokemusta ennen talvea.

meillä oli viimeksi mökki tuolta: http://www.kysua.net/sivut/mokki/mokki.htm

satkun 2 päivää, yläkerrassa oli 11 vuodetta, alakerrassa myös 1 kahden hengen makkari.

voin suositella!  
thumbs-up.gif
Eli tuo olisi vapaana ja hinta on peruskuluineen 60€/vrk. Liinavaate+kylpypyyhepaketti on 7€ ja voi toimia siten, että varaa sinne vaikkapa kymmenen settiä ja maksetaan ne mitä käytetään. Nettisivun mukaan siinä on kolme makkaria eli jos kuka oman makkarin haluaa niin nekin siis jollaintapaa riittäisi.
062802jumpie_prv.gif
Avaimet yms. pyrkisin järkkäämään siten, että 7.9 iltapäivästä alkaen pääsee sisään ja jopa ehkes perjantaina päivän jälkeen saunaan ja sitten taipaleelle.
Onko tälle kannatusta?

Mitenkäs varikolla majoittautuminen, onko mahdollista tai sallittua yöpyä? Kemoralla ainakin näytti ilmeisesti osa porukasta yöpyvän siellä, mutta mites Alastarolla? Löytyykö sieltä suihku?

noniin, ehdotuksia tulee. Mites on, lieneekö kauniinpaa sukupuolta miten tulossa. Voisi kai hiukan sitten ottaa huomioon noissa huoneiden lukumäärissä, vai onko sillä sitten väliä? Mulle käy kaikki missä on rapiat 20 raatia lämmintä, sauna ja punkka. Voin hoitaa tuon majoitusvarauksen, vaikkapa ns. virman piikkiin. Majoittujat makselee sitten paikan päällä? Kunhan vaan paikallisia olosuhteita paremmin tuntevina kerrotte mitä varataan. Oliko tuo viimeeksi linkattu sama minkä Äffä oli joskus järkännyt? Mika, vaan.
Mä en nyt tiijä mihin sä viittaat kauniimmalla sukupuolella, mutta tässä ketjussa olen toistaseks ainut nainen
tounge.gif
Mulle käy mikä mökki vaan, tonne Doodleen mä en jostain syystä pääse?

Kun toi on viikolla ni uskosin et mökki saahaan kyl, mut et saatas enempi porukkaa samaan mökkiin ni ois kivempaa. Tehääs ny päätös a) mikä mökki b) kuka on mökkivastaava ni loppuu tää soutaminen ja huopaaminen
thumbs-up.gif

Ja ihan pienenä pyyntönä, mä ottasin kyllä mielelläni oman huoneen niinko viimekski, siis ihan vallan semmosen jossa on ovi, jos vaan passaa kun oon tämmönen ujo piimä
lookaround_orig.gif
Ja jos mahis, ni lakana+pyyhe paikan päältä lisämaksulla ni ei tarvi mopol nii paljon tuuva mukana.

Kaikki mökit mis oon tuol ollu on ollu tosi hyviä. Että mikä vaan käy mulle, olen messissä enivei.

Äffä jos ylimääräsii kustannuksia tuli, niin kerro jotta kaikki ketkä oli paikalla maksaa lisäosuutensa, kun oletan että sä oot joutunu ny sit maksaa jotai ekstraa? Koska mä ainaki maksoin vaan sen 40e koko setistä. Muistuta mua, kun ei vanhan muisti toimi...

MUOKS pääsinpäs Doodleen. Ehdotelma: toi SamiN:n ehdottama mökki (11 vuodepaikkaa yht.) maksais satkun. Nyt meit ois 4 ilmottautunutta, joista yks tosin vaan yhen yön. Toi on halpa ku saippua, hyvällä paikalla, siisti ja vapaa 7-9.9. Otettasko se? Sielt sais liinavaatteet ja pyyhkeet jne yht 7e/lätty.

(alakerran makkari varattu, hep!
tounge.gif
)

jep eli ke ilta/iltapäivä pääsee sisään ja perjantain sauna ajojen jälkeen on ok. Varaan huomenna ja maksan tarvittaessa. Jos 1.9 klo 12:00  mennessä muuta ehdoteta niin se on toi. Alakerran makkari sit varattu sulle Anu...
Mika, the mökkimajuri ?!

jep eli ke ilta/iltapäivä pääsee sisään ja perjantain sauna ajojen jälkeen on ok. Varaan huomenna ja maksan tarvittaessa. Jos 1.9 klo 12:00  mennessä muuta ehdoteta niin se on toi. Alakerran makkari sit varattu sulle Anu...
Mika, the mökkimajuri ?!
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Loistavaa, kiitos
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Nii ja mä otan sen pyyhe+lakanasetin ainaskin, kiitos, jos siis puhutaan tosta SamiN:n ehdottamasta mökistä Mikankuja 21:ssä, sieltä oli mahis saaha vuokrattuu? Mut pitänee etukäteen ilmottaa.

MUOKS näyttäs siel olevan yläkerraskii makkarei, et katotaa paikan pääl mikä on fiksuinta (mä oon aika iltauninen ja jos te meinatte vetää alakerrassa karaååkkee mieskuorona aamuyön puolelle ni yläkerras saattas olla helpompi tutia
smile_org.gif
). Loput pedit oletan et on niitä semmottii taitettavia versioita.

Mika, the mökkimajuri ?!
Joo, kaikki käy kunhan on sänky eikä sisällä sada
biggrin.gif

Mulle ke-pe yöt! Maksan kaks yötä, ni ei tarvi arpoa lähdön kanssa
biggrin.gif

- Martti

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
Loistavaa, kiitos
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Nii ja mä otan sen pyyhe+lakanasetin ainaskin, kiitos, jos siis puhutaan tosta SamiN:n ehdottamasta mökistä Mikankuja 21:ssä, sieltä oli mahis saaha vuokrattuu? Mut pitänee etukäteen ilmottaa.

MUOKS näyttäs siel olevan yläkerraskii makkarei, et katotaa paikan pääl mikä on fiksuinta (mä oon aika iltauninen ja jos te meinatte vetää alakerrassa karaååkkee mieskuorona aamuyön puolelle ni yläkerras saattas olla helpompi tutia
smile_org.gif
). Loput pedit oletan et on niitä semmottii taitettavia versioita.
Sama mesta. Ottaa sinne varttumaan kymmenkunta settiä petikuteita ja pyyhkeitä niin riittää aluksi. Vuokraaja laskuttaa sitten niistä mitä käytetty. Huonejakoja juu sit paikanpäällä. Itsellä kulkenee reitti Hesan kautta, 15-16 lähtö ehkes eli Hki 16-17. Ketään samoin aikoihin (+-2h) liikkeellä, tehdään letka?
Mika

Edit of Edit:
Mikankuja 21: Anu, Martti, Mika, Äffä

tmkankaa hoitaa BANDIT-R perjantain liputuksen.
Asiasta ilmoitettu sähöpostilla ratakuninkaille vai oliko se ratavastaaville

Liputusvuorot molemmille päiville siirretty käyttäjälle poutapäivä ja ratavastaaville nakattu asiasta meiliä.

Itsellä kulkenee reitti Hesan kautta, 15-16 lähtö ehkes eli Hki 16-17. Ketään samoin aikoihin (+-2h) liikkeellä, tehdään letka?
Sopii mulle kunhan ajetaan mahdollisuuksien mukaan pienempiä teitä ja pidetään ajokortit taskussa
biggrin.gif
Mulle käy pikkutiet vallan hyvin, mulla välillä lipsuu nopeus huomaamatta eli mun puolesta saat funtsia reitin ja vetää meidän uljasta letkaa. Tai onko kaksi jo letka, kai se on...

Back