Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
DCF:llä olis ratapäivä Alastarolla tiistaina. Siksi on ymmärrettävää, et se ainoa kuiva päivä näyttäis olevan keskiviikko.Tällä matematiikalla itsekin tuota lähtisin purkamaan10 pv ennuste pitää noin 1% tod näk paikkansa, joten 99% tod näk aurinko paistaa molempina päivinä.Muuttuu muuttuu...Tässä forecan 10 päivän ennuste. Toivotaan, että se tosta vielä iloksi muuttuu.
http://www.foreca.fi/Finland/Alastaro/tenday![]()
![]()
![]()
Aamulla tuo näytti vielä, että ainoastaan torstaina olisi satanut ja perjantaikin ihan kuivaa. Veivaa aika tiheeseen tahtiin muutoksia. Pidetään peukkuja tai juodaan sitten kaljaaDCF:llä olis ratapäivä Alastarolla tiistaina. Siksi on ymmärrettävää, et se ainoa kuiva päivä näyttäis olevan keskiviikko.Tällä matematiikalla itsekin tuota lähtisin purkamaan10 pv ennuste pitää noin 1% tod näk paikkansa, joten 99% tod näk aurinko paistaa molempina päivinä.Muuttuu muuttuu...Tässä forecan 10 päivän ennuste. Toivotaan, että se tosta vielä iloksi muuttuu.
![]()
-> sää![]()
Männöö pahempaan suuntaan. Nyt olis reipasta sadetta luvassa jo koko viikoksi. Alkaen huomisesta.Aamulla tuo näytti vielä, että ainoastaan torstaina olisi satanut ja perjantaikin ihan kuivaa. Veivaa aika tiheeseen tahtiin muutoksia. Pidetään peukkuja tai juodaan sitten kaljaaDCF:llä olis ratapäivä Alastarolla tiistaina. Siksi on ymmärrettävää, et se ainoa kuiva päivä näyttäis olevan keskiviikko.Tällä matematiikalla itsekin tuota lähtisin purkamaan10 pv ennuste pitää noin 1% tod näk paikkansa, joten 99% tod näk aurinko paistaa molempina päivinä.Muuttuu muuttuu...Tässä forecan 10 päivän ennuste. Toivotaan, että se tosta vielä iloksi muuttuu.
![]()
-> sää![]()
Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...
Voisin vaik tänään illal heittää kapsäkin jonnee? Enivan? Pliis?
Kiitti Mika tarjouksesta; absum ottaa mun kamat autoonsa. Sen sijaan letkaan voisin lähtee, riippuen monelt ootte lähös ja mistä?Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...
Itsellä jäi tuo ratanahkojen hommaaminen kun tuli pari pikku laskua ja budjetti k#si. Tixtexit saa nyt kelvata.
Tee ns. michelin-akka eli ratakamat alle ja tixit päälle ja eikun![]()
![]()
Hienoa et hommat järjestyy.Kiitti Mika tarjouksesta; absum ottaa mun kamat autoonsa. Sen sijaan letkaan voisin lähtee, riippuen monelt ootte lähös ja mistä?Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...
Itsellä jäi tuo ratanahkojen hommaaminen kun tuli pari pikku laskua ja budjetti k#si. Tixtexit saa nyt kelvata.
![]()
OK, hyvä tietää. Mä kun oon tämmönen vapaaherratar niin VOI olla että lähden mutkia pitkin aiemmin jo tonteille. Riippuen säästä. Eli jos mä lähen teijän kaa, ni oon Veikkolas tollon, jos en, ni sit oon jo mennyttäLähtöpaikaksi ehdotan Veikkolan Neste osoitteessa:
Koskentie 1
02880
VEIKKOLA
Aika ke 16:30-17.00.
Siinä ehtii tankata ja kattoo kaikki roinat et pysyy kyydissä...![]()
jos ei satele niin muutama muukin on tulossa aikaisintaan kai noita aikoja. Itse menen mopolla jos ei tule lunta yli 10cm![]()
Mielellään kuvaamaan jos vaan viitit! Ei siel ite kerkee otella kuvia ku miettii vaa et mikäs tällä kertaa meni pieleenKumpa tosiaan ei nyt vaan satais, sillä oon a l u s t a v a s t i tulossa radalle kuvailemaan teidän menoa sekä upeita pyöriänne molemmiksi päiviksi, halusitte tai ette!! Ei vaiskaan, kieltäyä tietenkin saa!![]()
Huome kuvvailee Ducateja ja samalla toivon mukaan myös selvii kanssa minne tämä yssinäinen outolintu pääsee to-pe majottautumaan..mökkiin, telttaan tai ehkä radan torniin..![]()
Tuol huoltiksella kantsii sit tarkistaa, et lompakkotaskusta on vetskari kiinni. Muuten se voi pudota motarille...Hienoa et hommat järjestyy.Kiitti Mika tarjouksesta; absum ottaa mun kamat autoonsa. Sen sijaan letkaan voisin lähtee, riippuen monelt ootte lähös ja mistä?Tota, ke iltapäivällä lähdössä tusinalla. Mitä toi sun kamasetti pitää sisällään? Meneekö 20L vesitiiviseen varustesäkkiin? Jos kyllä niin mulla pari semmoista ja toinen tyhjänä. Molemmat meinaan ottaa messiin, älkää edes kysykö miten...Onko kukaan tulossa PK-seudun suunnalta ke/to akselilla? Kamoille tarttis kyytiä, mut en pistä pahakseni jos mahtuu akka ja mopo kans? Bensoihin osallistun, tiätty. Mut lähinnä noi kamat, on sen verran kylmä ettei ratanahoil voi ajella Loimaalle ilman et jäätyy, ja kuljetuskapasiteetti Orkussa erittäin huono...
![]()
Lähtöpaikaksi ehdotan Veikkolan Neste osoitteessa:
Koskentie 1
02880
VEIKKOLA
Aika ke 16:30-17.00.
Siinä ehtii tankata ja kattoo kaikki roinat et pysyy kyydissä...![]()
jos ei satele niin muutama muukin on tulossa aikaisintaan kai noita aikoja. Itse menen mopolla jos ei tule lunta yli 10cm![]()
Tuol huoltiksella kantsii sit tarkistaa, et lompakkotaskusta on vetskari kiinni. Muuten se voi pudota motarille...![]()
Hep hep! Mä tuun kanssa mökkiin ke-pe. Petivaatteet ja pyyhkeen voisin ottaa myös ni ei tarvii raahata mukana. Mitäs niillä tossa mökissä on hintaa, se sama 7 euroa mitä oli siinä toisessaki vaihtoehdossa?mahtuu toki, kymmenen jälkeen tarttee alkaa miettimään...Jos mahtuu sekaan niin voisin punkata mökissä ke/to-pe, miten nyt pääsee irti töistä.Mahtuu!Hei.
Ilmottautuisin mukaan kommuuni-majoitukseen, jos vielä mukaan mahtuu.
Varaan ja maksan kaksi yötä ke-pe.
Kiitos.![]()
Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, saaruli, puikkis, compinho:
Makkarit: Anu, Saaruli (äffällä tai ilman...)
Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, saaruli, puikkis, compinho, räpsijä, Waille.Hep hep! Mä tuun kanssa mökkiin ke-pe. Petivaatteet ja pyyhkeen voisin ottaa myös ni ei tarvii raahata mukana. Mitäs niillä tossa mökissä on hintaa, se sama 7 euroa mitä oli siinä toisessaki vaihtoehdossa?mahtuu toki, kymmenen jälkeen tarttee alkaa miettimään...Jos mahtuu sekaan niin voisin punkata mökissä ke/to-pe, miten nyt pääsee irti töistä.Mahtuu!Hei.
Ilmottautuisin mukaan kommuuni-majoitukseen, jos vielä mukaan mahtuu.
Varaan ja maksan kaksi yötä ke-pe.
Kiitos.![]()
Kommuunissa: Anu, Martti, tmkankaa (Mika), Äffä, absum, saaruli, puikkis, compinho:
Makkarit: Anu, Saaruli (äffällä tai ilman...)