noniin, ehdotuksia tulee. Mites on, lieneekö kauniinpaa sukupuolta miten tulossa. Voisi kai hiukan sitten ottaa huomioon noissa huoneiden lukumäärissä, vai onko sillä sitten väliä? Mulle käy kaikki missä on rapiat 20 raatia lämmintä, sauna ja punkka. Voin hoitaa tuon majoitusvarauksen, vaikkapa ns. virman piikkiin. Majoittujat makselee sitten paikan päällä? Kunhan vaan paikallisia olosuhteita paremmin tuntevina kerrotte mitä varataan. Oliko tuo viimeeksi linkattu sama minkä Äffä oli joskus järkännyt? Mika, vaan.
Mä en nyt tiijä mihin sä viittaat kauniimmalla sukupuolella, mutta tässä ketjussa olen toistaseks ainut nainen
Mulle käy mikä mökki vaan, tonne Doodleen mä en jostain syystä pääse?
Kun toi on viikolla ni uskosin et mökki saahaan kyl, mut et saatas enempi porukkaa samaan mökkiin ni ois kivempaa. Tehääs ny päätös a) mikä mökki b) kuka on mökkivastaava ni loppuu tää soutaminen ja huopaaminen
Ja ihan pienenä pyyntönä, mä ottasin kyllä mielelläni oman huoneen niinko viimekski, siis ihan vallan semmosen jossa on ovi, jos vaan passaa kun oon tämmönen ujo piimä
Ja jos mahis, ni lakana+pyyhe paikan päältä lisämaksulla ni ei tarvi mopol nii paljon tuuva mukana.
Kaikki mökit mis oon tuol ollu on ollu tosi hyviä. Että mikä vaan käy mulle, olen messissä enivei.
Äffä jos ylimääräsii kustannuksia tuli, niin kerro jotta kaikki ketkä oli paikalla maksaa lisäosuutensa, kun oletan että sä oot joutunu ny sit maksaa jotai ekstraa? Koska mä ainaki maksoin vaan sen 40e koko setistä. Muistuta mua, kun ei vanhan muisti toimi...
MUOKS pääsinpäs Doodleen. Ehdotelma: toi SamiN:n ehdottama mökki (11 vuodepaikkaa yht.) maksais satkun. Nyt meit ois 4 ilmottautunutta, joista yks tosin vaan yhen yön. Toi on halpa ku saippua, hyvällä paikalla, siisti ja vapaa 7-9.9. Otettasko se? Sielt sais liinavaatteet ja pyyhkeet jne yht 7e/lätty.
(alakerran makkari varattu, hep!
)