• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 2.7.2008, klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
moro.tiedän että olen taas myöhässä mutta onko mahdollisuutta päästä mukaan vielä keskinopeisiin Alastarolle 2.7,jos on maksan heti maksun,Tv Solifer :jpstyle:Juu taisi olla myöhäistä,no joskus toiste sitten.
Joo, tämä päivä on buukattu hitaan ja keskiryhmän osalta ennakkoon täyteen. Nopeassa on vielä pari paikkaa auki.

Reissuja on vielä motoparkkiin, kemoraan ja pari apparaakin. Tilaa on joillakin päivillä. Jospa sieltä löytyisi sopivaa keikkaa.

//Andy

//Andy

jos jollain keskiryhmän lippu alastarolle 2.7.2008 ns. ylimääräisenä, niin olisin kiinnostunut.

045-122 0554

Mulle kelpais hitaan ryhmän paikka, mielellään jäsenhintaisena.
smile_org.gif

Onko yhteislähtöä Helsingin suunnasta? Vois lähtee vähän aikasemmin kuin viimeksi, että ehtii tankata ennen radalle menoa. Nihtisilta vois olla lähtöpaikkana niin kuin viimeksi. Itsekki osaan sinne nyt, ettei tarvi kiertää kehä 2 ja Helsingin kautta oikeaan osoitteeseen.

Lähdetään riisor, kelvoton ja mää. turun motarin sivussa olevan grilli kiskan edestä kello 07.05 paikalle viim klo 7.00

Kyseinen kiska tulee helsingistä päin tullessa, siinä kehä kolmosen jälkeen oisko nimi olli joku Matra tai jotain...

paikalle ken haluaa
062802moto_prv.gif

Lähdetään riisor, kelvoton ja mää. turun motarin sivussa olevan grilli kiskan edestä kello 07.05 paikalle viim klo 7.00

Kyseinen kiska tulee helsingistä päin tullessa, siinä kehä kolmosen jälkeen oisko nimi olli joku Matra tai jotain...
Kehä III:lta Matra-grillille on 4,5km.

Mä venaan teitä Nummelassa n. klo 7:17..

Mites Tamppereen hurjat... Onko jotain suuria suunnitelmia Alastaron siirtymälle? Voisin hypätä kelkkaan jos tästä Nokian ohi suhaatte...

paikalle ken haluaa  
062802moto_prv.gif
No mä voisin vääntäytyä tohon lössiin mukaan...

Uutta ajokkia olis tarkoitus tulla ruoskimaan. Vähän arvelluttaa tosin mennä keskiryhmään. Tuun oleen siellä sit kyllä ihan jaloissa
confused_orig.gif
, kun pitää hakea tuntumaa outoon mopoon ja rata on melko outo (toista kertaa Alastarossa kolmeen vuoteen). Mut pääsettehän te sit ohi, elekää hermostuko
omg.gif
!

paikalle ken haluaa  
062802moto_prv.gif
I'll be there  
062802jumpie_prv.gif
Mä voisin kans lyöttäytyä porukkaan.

paikalle ken haluaa
062802moto_prv.gif
I'll be there
062802jumpie_prv.gif
Mä voisin kans lyöttäytyä porukkaan.
Mäki tuun, jos vaan saan itteni tarpeeks aikaisin ylös. Jos en saa, niin tuun perästä ja otan teiät kiinni
tounge.gif

Hitaasta ryhmästä org-hintainen paikka kaupan.
bawling.gif

Privaa tai 050-5826295. Nopeet syö hitaiden paikat.

edit: premier sai paikan

Mites Tamppereen hurjat... Onko jotain suuria suunnitelmia Alastaron siirtymälle? Voisin hypätä kelkkaan jos tästä Nokian ohi suhaatte...
Kai mää siitä Nokian ohi ajelen, en taida pikkuteillekään lähteä.
Olisitko joskus kasin aikaan Nokian Shellillä... Tai siinä Shellin kohdalla dösäpysäkillä?
Jos vaikka siinä pysäkillä koitettais nähdä, mun ei ainakaan tarvi tankata. Noin klo 8 eli tod.näk vähän yli?

Back