Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytyy omalta osaltanikin kehua ko. paikan pöperöitä. Poikain kanssa kun oltiin Alastarossa, Jippe tilasi kebapin ranskalaisilla. Meikäläiseltä meinas leuka kopsahtaa lautaselle kun näin mitä pöytään tuotiin. Tuosta herkullisen näköisestä annoksesta olisi varmaan tullut kylläiseksi kolme tämmöistä pieniruokaisempaa miestä ja kahdelle satsi olisi riittänyt yllin kyllin. En oo noin himmeetä kebapia koskaan nähny. Ehkä siinä oli jotain ekstraa, kun Jippe on niin hellyyttävä ja kaikkee, mut oli se iso!Ruokailuasiaa!
Varoittelin Paddockin emäntää että meitä on taas tulossa iso määrä nälkäisiä motoristeja. Hän lupasi laittaa meille hyvän seisovan lounaspöydän.
Viimeksi settiin kuului runsas salaattipöytä, lihapullat muusilla yms. Erittäin hyvä lounas moniin kilpailijoihin verrattuna ja maistui kyllä erinomaisesti. Hintaa annokselle tulee 8e.
Ja löytyy sieltä ihan pihviäkin ja muutakin herkkua jos sellaista tekee mieli. Ja "kunnon" ruokaakin löytyy, jos ei tahdo rasvamätöllä itseään kyllästää.
Jätetään tällä kertaa ne kämppärit kotin ja käytetään heidän palveluitaan niin osaltamme varmistetaan että kahvila on siellä jatkossakin....![]()
//Andy
Laitoin privaa...Joudun valitettavasti perumaan osallistumiseni kyseiseen tapahtumaan, eli jollekkin olisi nyt paikka avoinna..
Mulla on paikka keskinopeasta, mutta voisin vaihtaa hitaaseen jos sieltä vapautuu paikka. Rataherroille tästä jo ilmoittelinkin aiemmin.Jos tuolta keskinopeesta ilmaantuu vapaita paikkoja ni olisin ilomielin mukana!!!
Jos saat hitaasta paikan niin saaanko periä sulta sen keskinopean paikan...Eli varaukseen?Mulla on paikka keskinopeasta, mutta voisin vaihtaa hitaaseen jos sieltä vapautuu paikka. Rataherroille tästä jo ilmoittelinkin aiemmin.Jos tuolta keskinopeesta ilmaantuu vapaita paikkoja ni olisin ilomielin mukana!!!
Mä voisin ottaa ton dabsterin paikan jos Hapa haluaa mieluummin keskinopeaan. Kun ei tolla mun mopolla pääse kovaa edes suorillaJos saat hitaasta paikan niin saaanko periä sulta sen keskinopean paikan...Eli varaukseen?Mulla on paikka keskinopeasta, mutta voisin vaihtaa hitaaseen jos sieltä vapautuu paikka. Rataherroille tästä jo ilmoittelinkin aiemmin.Jos tuolta keskinopeesta ilmaantuu vapaita paikkoja ni olisin ilomielin mukana!!!
Sopii mainiosti minulle...Mä voisin ottaa ton dabsterin paikan jos Hapa haluaa mieluummin keskinopeaan. Kun ei tolla mun mopolla pääse kovaa edes suorillaJos saat hitaasta paikan niin saaanko periä sulta sen keskinopean paikan...Eli varaukseen?Mulla on paikka keskinopeasta, mutta voisin vaihtaa hitaaseen jos sieltä vapautuu paikka. Rataherroille tästä jo ilmoittelinkin aiemmin.Jos tuolta keskinopeesta ilmaantuu vapaita paikkoja ni olisin ilomielin mukana!!!![]()
Kiitos Sumppa.Dabsterin paikka laitettu Hapalle, joka on myös lipulla ja siirretty keskinopeaan.
Riisor siirretty hitaaseen.
Säilyykö siis nuo nyt vahvistamattomat varaukset joita ei poistettu nopeassa ryhmässä?ENNAKKOMAKSAMINEN ON PÄÄTTYNYT!
Nyt paikkansa varaavat maksavat paikan päällä 50,- poikkeuksetta.
Jos nimesi ilmaantuu varauslistalle vasempaan sarakkeeseen, on sinulla optio ajamaan jolloin siis maksat sen paikan päällä ja 50,-
Nopean varauslistaa emme tyhjentäneet, koska ryhmässä on vielä tilaa ja runsaasti paikan päällä maksavia. Joten sinne mahtuu vielä!
Moi,Säilyykö siis nuo nyt vahvistamattomat varaukset joita ei poistettu nopeassa ryhmässä?ENNAKKOMAKSAMINEN ON PÄÄTTYNYT!
Jos nimesi ilmaantuu varauslistalle vasempaan sarakkeeseen, on sinulla optio ajamaan jolloin siis maksat sen paikan päällä ja 50,-
Nopean varauslistaa emme tyhjentäneet, koska ryhmässä on vielä tilaa ja runsaasti paikan päällä maksavia. Joten sinne mahtuu vielä!
Ei tiedä vielä saako pyörää taas kasaan ajoissa, joten en arvannut maksaa etukäteen.
Juu, tarkoitus oli kyllä maksaa. Mutta tuli vähän remonttia pyörään Juhannuksena.Moi,Säilyykö siis nuo nyt vahvistamattomat varaukset joita ei poistettu nopeassa ryhmässä?ENNAKKOMAKSAMINEN ON PÄÄTTYNYT!
Ei tiedä vielä saako pyörää taas kasaan ajoissa, joten en arvannut maksaa etukäteen.
toistaiseksi säilyvät koska siellä vielä pari paikkaa vapaana.
Mutta tuon ennakkoilmoittautumisen ideana on myös maksaa se reissu etukäteen, sitä ei ole tarkoitettu varsinaisesti paikan varaamiseen+paikan päällä maksamiseen. Siksi aina eräpäivän mentyä tyhjennämme listat, jotta saamme putsattua pois ne jotka eivät ole peruuttaneet tulemistaan tms.
Nyt ennakkomaksaminen on jo päättynyt ja seuraavan kerran raha liikkuu vasta paikan päällä.
summasummarum, jos et olekaan tulossa, ilmoita siitä ystävällisesti minulle niin poistan nimen listalta. Muutoin uskoisin että emme enää tee listalle mitään. Ja uskoisin myös että paikan päälläkin ilmoittautuvat satunnaiset nopean ryhmän kuskit saadaan hoidettua radalle.
//Andy
Vai peräti kahtaKiitos Sumppa.Dabsterin paikka laitettu Hapalle, joka on myös lipulla ja siirretty keskinopeaan.
Riisor siirretty hitaaseen.
Mää muuten näin sut yks päivä koerraa kusettamassa![]()