Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löysitkö Sumppa sen minun ja Punainen nro. 6:n ratamaksun Alastarolle 18.6.?Ilmoittauduttu ja maksettukkin on hitaaseen ryhmään![]()
Maksu vain ei ole löytänyt perille kun kämmäilin vähän päivämäärien kanssa![]()
Toivottavasti maksu löytyy![]()
Laitoin Sumppa sulle yksityisviestin mun mokailusta tuossa maksussa.
Mites sitten tällainen aamu-uninen jos saapuu myöhässä? Voi varmaan tulla portilta kysylemäänAjajakokous: klo 9.30
AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
]
On pakollinenMites sitten tällainen aamu-uninen jos saapuu myöhässä? Voi varmaan tulla portilta kysylemäänAjajakokous: klo 9.30
AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
]. Ja onkohan tuo ennakkoon maksettu paikka menetetty jos myöhästyy?![]()
Tuli vaan mieleen kun matkalla pari mutkaa ennen alastaroa ja edellisenä iltana paluu motoparkista![]()
Jos on ilmoitettu paikkoja 25kpl, tarkoittaa se ennakot+paikanpäällä yhteensä. Eli jos ennakkoon on myyty 25 paikkaa loppuun, niin paikanpäällä myytäväksi ei jää paikkoja. Paitsi jos tulee peruutuksiaOnko keskiryhmässä paikkoja paikanpäälle tulevalle?? En ole siis ilmoittautunut ennakkoon...![]()
Löytyi ja kuitattu.Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR.![]()
![]()
![]()
Hyvä hyvä hyväLöytyi ja kuitattu.Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR.![]()
![]()
![]()
Hyvä kun muistutit![]()
Hitaassa ryhmässä ei saa ohittaa mutkissa, vaan ainoastaan ennalta kerrotuilla suorilla.'Hitaassa ryhmässä ohituskielto'. Eli jos mukana on vaikka joku juuri mopoilun aloittanut, niin ajeleeko kaikki tämän perässä. Vai mennäänkö tässä ryhmässä koko ajan jonkun 'kouluttajan' perässä?
Siirrän.koska hitaassa ryhmässä näytti olevan pari paikkaa vapaana niin ajattelin että olisikohan mahdollista siirtyä keskiryhmästä sinne..? olen siis keskiryhmään jo ilmoittautunut ja maksanut.
Yksi paikka siellä näyttää hitaassa olevan, joten ei kun buukkaamaan se. Sitten paikkasi on varma. Varsinkin siis jos olet vielä kaikenlisäksi ajallaan paikalla. Jos myöhästyt, paikkasi jaetaan mahdolliselle halukkaalle.Onko mitään mahdollisuutta päästä ajaa hitaaseen ryhmään tai yli päätään jos tulee paikan päälle kattelee??Ekaa kertaa radalle menossa että ei viitsis mennä ihan nopeeseenkaan ryhmään!