• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 18.6.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ilmoittauduttu ja maksettukkin on hitaaseen ryhmään  
062802moto_prv.gif

Maksu vain ei ole löytänyt perille kun kämmäilin vähän päivämäärien kanssa  
withstupid.gif

Toivottavasti maksu löytyy  
thumbs-up.gif

Laitoin Sumppa sulle yksityisviestin mun mokailusta tuossa maksussa.
Löysitkö Sumppa sen minun ja Punainen nro. 6:n ratamaksun Alastarolle 18.6.?
Maksun viitteessä kun oli päivämäärä 16.8.
confused_orig.gif

Taitaa siis lukihäiriö vaivata meikäläistä.

Toivottavasti ajaminen sujuu paremmin kuin ilmoittautuminen
nixweiss.gif

Ajajakokous: klo 9.30

AJAJAKOKOUS ON KAIKILLE AJAMAAN TULEVILLE PAKOLLINEN!
]
Mites sitten tällainen aamu-uninen jos saapuu myöhässä? Voi varmaan tulla portilta kysylemään
smile_org.gif
. Ja onkohan tuo ennakkoon maksettu paikka menetetty jos myöhästyy?
Tuli vaan mieleen kun matkalla pari mutkaa ennen alastaroa ja edellisenä iltana paluu motoparkista
smile_org.gif

Onko keskiryhmässä paikkoja paikanpäälle tulevalle?? En ole siis ilmoittautunut ennakkoon...
sad_orig.gif
Jos on ilmoitettu paikkoja 25kpl, tarkoittaa se ennakot+paikanpäällä yhteensä. Eli jos ennakkoon on myyty 25 paikkaa loppuun, niin paikanpäällä myytäväksi ei jää paikkoja. Paitsi jos tulee peruutuksia
smile_org.gif
Ja sitähän ei kai välttämättä voi tietää ennakkoon...

Toisaalta, tarkistan nyt vielä 5min päästä nuo maksaneet, ja ne ketkä eivät ole ennakkoon maksaneet, poistan listalta. Sitten pitäisi vapautua ainakin osa paikoista.

Sitten ei kun nopeasti ilmoittautumaan ja maksu paikanpäällä kehiin
smile_org.gif

Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR.
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif

Toivottavasti löydät sen mun ja Punainen nro. 6:n maksun. Pitäisi näkyä maksettuna 24. tai 25.5.
Ja molemmat siis kerralla eli 80EUR.  
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
thumbs-up.gif
Löytyi ja kuitattu.
Hyvä kun muistutit
biggrin.gif
Hyvä hyvä hyvä
062802jumpie_prv.gif

Lupaan ja vannon kautta kiven ja kannon, että ensikerralla olen tarkempi maksun päivämäärien kanssa
talktohand.gif

Siis jos ajo sujuu siihen malliin että seuraavia kertoja vielä tulee
biggrin.gif

Voiko tuosta nyt päätellä että keskiryhmässä olis 2 paikkaa vapaana? 18+5= 23...Onkohan se turhan nopee mulle. Radalla on ajettu useempia kertoja muttei Alastarossa...Ja hetki menee uuteen rataan totuttelussa.

Kah. Oli vapautunut paikkoja myös hitaaseen joten sinne itseni ruksasin! Voinko siis maksaa paikanpäällä sen 50 Egee?? Ja pääsy on varmaa??

'Hitaassa ryhmässä ohituskielto'. Eli jos mukana on vaikka joku juuri mopoilun aloittanut, niin ajeleeko kaikki tämän perässä. Vai mennäänkö tässä ryhmässä koko ajan jonkun 'kouluttajan' perässä?

Eiköhän siellä ihan omaa vauhtia voi mennä. Yleensä hitaassa on saanut vähintään pääsuoralla ohittaa muita.

JK

'Hitaassa ryhmässä ohituskielto'. Eli jos mukana on vaikka joku juuri mopoilun aloittanut, niin ajeleeko kaikki tämän perässä. Vai mennäänkö tässä ryhmässä koko ajan jonkun 'kouluttajan' perässä?
Hitaassa ryhmässä ei saa ohittaa mutkissa, vaan ainoastaan ennalta kerrotuilla suorilla.

Totaalinen ohituskielto on hitaassa ryhmässä kahdella ensimmäisellä kierroksella, keskinopeassa ensimmäisellä kierroksella.

koska hitaassa ryhmässä näytti olevan pari paikkaa vapaana niin ajattelin että olisikohan mahdollista siirtyä keskiryhmästä sinne..? olen siis keskiryhmään jo ilmoittautunut ja maksanut.

Onko mitään mahdollisuutta päästä ajaa hitaaseen ryhmään tai yli päätään jos tulee paikan päälle kattelee??Ekaa kertaa radalle menossa että ei viitsis mennä ihan nopeeseenkaan ryhmään!

Onko mitään mahdollisuutta päästä ajaa hitaaseen ryhmään tai yli päätään jos tulee paikan päälle kattelee??Ekaa kertaa radalle menossa että ei viitsis mennä ihan nopeeseenkaan ryhmään!
Yksi paikka siellä näyttää hitaassa olevan, joten ei kun buukkaamaan se. Sitten paikkasi on varma. Varsinkin siis jos olet vielä kaikenlisäksi ajallaan paikalla. Jos myöhästyt, paikkasi jaetaan mahdolliselle halukkaalle.

Back