• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Alastaro 18.6.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sumppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eihän ole merkitystä vaikka sitä vettä nyt sattuisi tulemaan, eli onhan rata käytössä
withstupid.gif

Mikä ryhmä tapaa aloittaa ajot orgin seteissä? Tietäis vaan varautua aikataulun puitteissa jos pitää olla heti kärppänä radalle menossa.. Aikanen herätys kuit tulossa.

Persiilleen meni ajot mun osalta. Siis ei kirjaimellisesti, mutta takakumi puhkes toisen ajokerran jälkeen ja ei auttanut kuin nilkuttaa kotiin.
sad_orig.gif
Kiitokset 9R -kuskille paikkapullosta...
Nyt on jo uusi kumi alla.
062802jumpie_prv.gif
, oli kotona gummi odottamassa. Onneks en vaihtanu sitä ennen kuin tulin radalle...

Järjestäjille kiitos tapahtumasta. Vietiin ihan kädestä pitäen alottelijoita...

Hieman jäi karvas mieli, kun päivä jäi torsoks, pitänee katsella uutta päivää...

Kotona! Suur kiitos järjestäjille vaivan näöstä ja
pftroest.gif
mukkaajille, mut vissiin näistä selvittiin henkisillä kolhuilla eli ei henkilövahinkoja. Tuli korkattua Alastaron rata mun osalta ja olihan se ihan bueno paitsi että pari töyssy kohtaa mutkissa harmittaa...Kiitos viel kaikille ajoi seurasta!

Perkele. En sit alkanu koittaa onneeni sateen kans ja meninkin kotilolla töihin. Ennusteethan näytti kevyttä sadetta ja ei ois ollu ihan ensmäinen kerta jos Alastarolla olis satanu kun täältä olis pilven alta lähteny.

Loisto päivä. Kiitoksia järjestäjille. Ja Jonnylle kuskauksesta.

Pikkasen on tosiaan liikaa töyssyjä radalla
crazy.gif

Kiitos. On se kummallinen juttu kun pää on kipee oli sitte mikä .Orgin tapahtuma tahansa.....?

Kiitos järjestäjille hauskaa oli. Pahoitteluni keskiryhmän 3 setin keskeytyksestä
smile_org.gif
, ja kiitos ratahenkilökunnalle sedän ja pelin siirrosta sekä työkalujen lainaajalle sain ajettua loputkin setit
bowdown.gif
. R1-02 osat siis kiinnostaa lähinnä katteet, koska omat ei oo enää parhaassa iskussa...

Ai hitto siellä olis ollu kuivaa... Kävin jonkin aikaa pitämässä Apparalla sadetta ja lähdin kotiin

Täältäkin iso kiitos järjestäjille ja ajoseuralle
062802jumpie_prv.gif
Ei olis oikeastaan parempaa keliäkään voinut toivoa
smile_org.gif

Oli kyllä komiat kelit. Ensin luuli teltan olevan mukana sadetta varten, mutta lopulta se olikin auringonsuojana
biggrin.gif

Hyvin järjestetty setti kaikinpuolin. Kiitos ainakin 916:lle teltankasausavusta ja seurasta itsekullekin kenen kanssa tuli turistua.

Oma ajo alkoi ihan hyvin, mutta loppua kohti alkoi homma tökkiä aika rankasti..
confused_orig.gif
Ei vaan fysiikka ja psyyke taivu vielä entiseen malliin.

Hienoa, että pääsitte ajamaan! Luotin aamulla liikaa orgin sadetutkan ennusteisiin ja passasin
withstupid.gif
.
Voi saakura sun kanssais... mä olin jo kuudelta hereillä ja toivoin että yskiminen loppuis että pääsis lähtee. Sit voimat loppu ja oli pakko mennä takasi sänkyyn... Oisin kyllä muuten lähteny.

Ja sit tää yks pelkää parii tippaa vettä
tounge.gif

Hienoa, että pääsitte ajamaan! Luotin aamulla liikaa orgin sadetutkan ennusteisiin ja passasin
withstupid.gif
.
Voi saakura sun kanssais... mä olin jo kuudelta hereillä ja toivoin että yskiminen loppuis että pääsis lähtee. Sit voimat loppu ja oli pakko mennä takasi sänkyyn... Oisin kyllä muuten lähteny.

Ja sit tää yks pelkää parii tippaa vettä  
tounge.gif
Ei märkä rata oikein houkutellut, kun sunnuntaina luistelin Apparalla kuivallakin
biggrin.gif
.

Kyllä aamusella nurmijärvellä näytti pahalta, vettä tuli ku esterin persiistä...mutta perille pääsi alastaroon, oli naama yhtä  
biggrin.gif

Ja koko päivä oli loistava, kiitos kaikille
smile_org.gif

Liputtamisen alkeet opeteltu...
Kukahan sillä supermotolla veivas?

Kiitokset järjestäjille. Pahalta näytti aamusta ja melkein jäin nukkumaan
smile_org.gif
. Onneks tuli lähdettyä vesisateeseen, jota riitti vain 30km
biggrin.gif
. 5 settiä puimakoneella rataa tuntui kotiin paluussa, en varmaan oo ikinä taukoillut kahta kertaa 150km matkalla
tounge.gif

Back