Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rata on käytössä, ellei sitä vettä tule ihan esterin perseestä. Päätös on meidän.Eihän ole merkitystä vaikka sitä vettä nyt sattuisi tulemaan, eli onhan rata käytössä![]()
nopeaMikä ryhmä tapaa aloittaa ajot orgin seteissä? Tietäis vaan varautua aikataulun puitteissa jos pitää olla heti kärppänä radalle menossa.. Aikanen herätys kuit tulossa.
höpö höpö!Kiitos. On se kummallinen juttu kun pää on kipee oli sitte mikä .Orgin tapahtuma tahansa.....?
Voi saakura sun kanssais... mä olin jo kuudelta hereillä ja toivoin että yskiminen loppuis että pääsis lähtee. Sit voimat loppu ja oli pakko mennä takasi sänkyyn... Oisin kyllä muuten lähteny.Hienoa, että pääsitte ajamaan! Luotin aamulla liikaa orgin sadetutkan ennusteisiin ja passasin.![]()
Ei märkä rata oikein houkutellut, kun sunnuntaina luistelin Apparalla kuivallakinVoi saakura sun kanssais... mä olin jo kuudelta hereillä ja toivoin että yskiminen loppuis että pääsis lähtee. Sit voimat loppu ja oli pakko mennä takasi sänkyyn... Oisin kyllä muuten lähteny.Hienoa, että pääsitte ajamaan! Luotin aamulla liikaa orgin sadetutkan ennusteisiin ja passasin.![]()
Ja sit tää yks pelkää parii tippaa vettä![]()