• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 19.5.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?
Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.
Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?

Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?
Joo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.

Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.

Tuli mieleen onkohan rata missä kunnossa kun edellisenä päivänä ahvenistolla on sm rallicrossi eli 18 päivä.Ajattelin kun
eilen oli rata huonossa kunnossa sillä siellä oli ollut volkkari
yhdistyksen ratapäivät oli meinaan öljyä ynnä muuta radalla.

Tuli mieleen onkohan rata missä kunnossa kun edellisenä päivänä ahvenistolla on sm rallicrossi eli 18 päivä.Ajattelin kun
eilen oli rata huonossa kunnossa sillä siellä oli ollut volkkari
yhdistyksen ratapäivät oli meinaan öljyä ynnä muuta radalla.
Sen näkee sitten paikan päällä, rata pitää tsekata että se on kunnossa. Siellähän on paljon erilaisia käyttäjiä ja kaikkea voi tulla vastaan. Yhtenä esimerkkinä on se meidän viime syyskuun keikka. Ilmeisesti edellisenä päivänä tms. joku auto oli ajanut pääsuoran (siis sen joka päättyy siihen varikon päädyn kiertävään hevosenkenkään) pitkäksi ja siitä sitten lähti tuhti noin puolen metrin-metrin levyinen öljyvana joka meni radan poikki. Siihen vielä sadekeli päälle niin todettiin että liian vaarallista ajaa.

Harvemmin tällaisia juttuja kuitenkin taitaa tulla vastaan, ratayhtiöhän käsittääkseni vastaa radan kunnosta kuitenkin.

Joo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.

Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.
Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalle
cool.gif

Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa
tounge.gif
... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla

Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa
tounge.gif
Heh, ikää on kertynyt ehkä fyysisesti mutta ei henkisesti
buttrock.gif

Pistän aamulla puurot kämpillä naamariin ja tuun ABC:lle vähän ennen seiskaa.

Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalle  
cool.gif

tounge.gif
Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)

Mölyongelma saattaa täälläkin olla edessä
omg.gif
. Saa nähdä, täytyy katsoa ja koittaa onneaan, jos melumittauksista vaikka pääsisi läpi. Toivon parasta, pelkään pahinta
nixweiss.gif
.
Oisit ostanut sen 08, niin ei tarviis miettiä  
wink.gif
Ilmeisesti tuon 07 mallinkin pitäis päästä mittauksista läpi mitä tuolla suskafoorumilla kyselin..
smile_org.gif
. Ja jos -08 pyörä mulle tulee, niin se on joku muu kuin seiskapätkä
wink.gif
. -08 tai -09 tulee ehkä hankittua joku uus mopo kumminkin, en vielä oo varma mikä.

cool.gif

tounge.gif
Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)
Mä tönään itteni mukaan tähän följyyn...nähdään seittemältä ABCilla...

Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?
smile_org.gif
En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.
smile_org.gif

Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
Ajajakokoushan on 8:30.
omg.gif
Auts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47
13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
Navigaattorit mukaan!
wink.gif
me tullaa annepiin kaa messii myllykukosta
062802moto_prv.gif

ja lähtö myllykukosta on 7.00?

sanoi:
Morjens,
pieni pelko on ettei Suitsa mene läpi äänien suhteen eikä nyt ole aikaa väännellä meluja pienemmälle. Muutenkin kiirusta joten hitaassa ryhmässä olis nyt tarjolla peruutuspaikka kevään avausradalle!  
062802moto_prv.gif

Ottakaa yhteyttä vaikka yksityisviestillä. Oon tänään illalla vähän menossa, mutta vastailen heti kun pääsen koneelle.

Paikka sai uuden omistajan. Hyvää ratapäivää kaikille!

Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?
smile_org.gif
En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.
smile_org.gif

Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
Ajajakokoushan on 8:30.
omg.gif
Auts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47
13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
Navigaattorit mukaan!
wink.gif
me tullaa annepiin kaa messii myllykukosta
062802moto_prv.gif

ja lähtö myllykukosta on 7.00?
Ajattelin että jos odoteltaisiin 7.15 asti, mutta voidaanhan sitä lähteä 7.00, niin ehditään varmasti. Tavataan Myllykukossa vähän ennen klo 7.00. Katsotaan sitten.
smile_org.gif

lähteekö täältä PK alueelta porukka jostain... vai tuolta mylly kukosta ?
nixweiss.gif

vois vaikka keimolan kesoil.. vai onko se neste
confused_orig.gif
???

nixweiss.gif

confused_orig.gif
???
Tämä "meidän" porukka lähtee Myllykukosta, koska se on sillee sovittu! Enää ei muutella!
smile_org.gif
Sitä paitti; se on lähempänä Ahvenistoa. "Meidän" porukkaan saa kyllä liittyä kuka vaan.
tounge.gif

nixweiss.gif

confused_orig.gif
???
Tämä "meidän" porukka lähtee Myllykukosta, koska se on sillee sovittu! Enää ei muutella!
smile_org.gif
Sitä paitti; se on lähempänä Ahvenistoa. "Meidän" porukkaan saa kyllä liittyä kuka vaan.  
tounge.gif
Mut siis jos se "teidän" porukka lähtee sieltä niin "meidän" porukka voi tulla sinne sitten ku se "meidän" porukka on ensin kokoontunut sinne, ja taasen sitten voidaan tulla sinne missä se "teidän" porukka on . Koskas se "teidän" porukka lähtee sieltä mylly kukosta

Mä koitan bongata teidät Hangonväylän (25) kohdalta. Taidan päivystää siinä joskus varttia yli, teidän lähtö kuitenkin venähtää..

nixweiss.gif

confused_orig.gif
???
smile_org.gif
tounge.gif
Mut siis jos se "teidän" porukka lähtee sieltä niin "meidän" porukka voi tulla sinne sitten ku se "meidän" porukka on ensin kokoontunut sinne, ja taasen sitten voidaan tulla sinne missä se "teidän" porukka on . Koskas se "teidän" porukka lähtee sieltä mylly kukosta
Ensix; mylly kukko pitää krjottaa Myllykukko. Erisnimi ja yhdys sana! Toisex; noi tarkat ajat mopohommissa ovat ööö... epärealistisia. Kolmannex; lähetään sitten kun lähetään!
tounge.gif

Back