• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 19.5.2008, klo 9-20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yritän Bongata Riisorin ja muut kans Hangonväylän kohdalla (tie25).
Itse tulen Mänttilästä päin.
Yritän kans olla siin vähän yli 7 paikalla kyttäämässä.

Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?
Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.
Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?
Joo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.

Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.
Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalle  
cool.gif

Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa
tounge.gif
... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla
Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)
Mä tönään itteni mukaan tähän följyyn...nähdään seittemältä ABCilla...
Mää änkeen kans samaan kööriin
smile_org.gif

Jos joku on lähdössä Lahdesta ajelemaan, niin voi pistää privamsg yhteystietoja - ajellaan samaa matkaa. Sähköpostilla tavoittaa myös jarkko.turkki (at) mbnet.fi

Lahdesta lähdössä minä ja cosmo.

Nopeat syövät taas hitaat...

Eli minulta vapautuu koulutusryhmään paikka taudin jatkumisen takia
sad_orig.gif
Eli privaviestillä voipi lähestyä jos joku haluaa lunastaa tuollaisen 40€ paikan itselleen. Minä ilmoittelen sitten järjestäjille kuka paikan itselleen lunastaa.. Jos on useampia kiinnostuneita niin nopein saapi paikan.

Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?
Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.
Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?
Joo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.

Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.
Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalle
cool.gif

Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa
tounge.gif
... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla
Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)
Mä tönään itteni mukaan tähän följyyn...nähdään seittemältä ABCilla...
Mää änkeen kans samaan kööriin
smile_org.gif
Minä myös. Tosin monestakin syystä kotilolla. Ette löydä minua, mutta minä löydän teidät.
confused_orig.gif

No niin, tänään tuli selvyys, että pyörä ei tule kuntoon maanantaihin mennessä. Olen jo maksanutkin ratapäivän KOULUTUSRYHMÄssä. Jos jotain kiinnostaa, niin voin myydä sen eteenpäin, koska itse en pääse ajamaan, se on varma.

JOS tämä paikan myynti / siirto on ylipäätään mahdollista. Voisiko järjestävä taho kommentoida / ohjeistaa jos tämä on mahdollista?

No niin, tänään tuli selvyys, että pyörä ei tule kuntoon maanantaihin mennessä. Olen jo maksanutkin ratapäivän KOULUTUSRYHMÄssä. Jos jotain kiinnostaa, niin voin myydä sen eteenpäin, koska itse en pääse ajamaan, se on varma.

JOS tämä paikan myynti / siirto on ylipäätään mahdollista. Voisiko järjestävä taho kommentoida / ohjeistaa jos tämä on mahdollista?
Moi,
kauppaa paikkasi vaikka täällä ja ilmoita vaikka minulle privaviestillä kenelle paikka siirretään. Tällä tavalla se menee meidän puolestamme kätevimmin
smile_org.gif

Halukkaita pitäisi riittää.

//Andy

Yes pääsen ajamaan, iso kiitos Kengurulle!  
062802jumpie_prv.gif
smile_org.gif
Nähdään Myllykukolla 7:30  
062802moto_prv.gif
hieno homma ett pääsit messii  
smile_org.gif
tuu myllykukolle jo vähän ennen seiskaa...mä en nyt ihan saanu tolkkua ett ollaanko lähössä  myllykukosta 7,00 vai 7.15.  
nixweiss.gif
Tule/tulkaa vähän ennen klo 7.00 Myllykukkoon, niin ehdimme hyvin.  
smile_org.gif
Jeps tulen
smile_org.gif

Sain eilen peruutuspaikan hitaaseen ryhmään, mutta haluaisin ehkä mielummin koulutusryhmään. Onkohan vaihto mitenkään mahdollista, eli meikälle paikka koulutusryhmään ja A.Hippon paikka myydään hitaana ryhmänä? Jookos?  
sport05.gif

Paikka meni jo kaupaksi. Nimim. galandero ehti ensimmäisenä.

Odottelen vielä viimeisiä vahvistuksia, mutta pitäisi homman olla selvä. Luulisin, että ryhmien kesken vaihdot hoitaa järjestävä taho

Paikka meni jo kaupaksi. Nimim. galandero ehti ensimmäisenä.

Odottelen vielä viimeisiä vahvistuksia, mutta pitäisi homman olla selvä. Luulisin, että ryhmien kesken vaihdot hoitaa järjestävä taho
Laittakaa AINA privaa kun myytte paikkoja osallistujat vaihtuvat. Muuten emme pysy millään kärryllä kuka tulee paikalle jne.

Back