Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää änkeen kans samaan kööriinMä tönään itteni mukaan tähän följyyn...nähdään seittemältä ABCilla...Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalleJoo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.![]()
Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla![]()
Myllykukko on hämeelinnan motarilla nurmijärven liittymässä.Voisko joku kertoo missä tää myllykukko on? Vois änkäytyä mukaan.
Minä myös. Tosin monestakin syystä kotilolla. Ette löydä minua, mutta minä löydän teidät.Mää änkeen kans samaan kööriinMä tönään itteni mukaan tähän följyyn...nähdään seittemältä ABCilla...Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalleJoo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.![]()
Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla![]()
![]()
hieno homma ett pääsit messiiYes pääsen ajamaan, iso kiitos Kengurulle!
Nähdään Myllykukolla 7:30![]()
![]()
Tulepas jo klo 7.00 niin ehdit paree. Ajajakokous jo 8.30?Yes pääsen ajamaan, iso kiitos Kengurulle!
![]()
Tule/tulkaa vähän ennen klo 7.00 Myllykukkoon, niin ehdimme hyvin.hieno homma ett pääsit messiiYes pääsen ajamaan, iso kiitos Kengurulle!
tuu myllykukolle jo vähän ennen seiskaa...mä en nyt ihan saanu tolkkua ett ollaanko lähössä myllykukosta 7,00 vai 7.15.![]()
![]()
Moi,No niin, tänään tuli selvyys, että pyörä ei tule kuntoon maanantaihin mennessä. Olen jo maksanutkin ratapäivän KOULUTUSRYHMÄssä. Jos jotain kiinnostaa, niin voin myydä sen eteenpäin, koska itse en pääse ajamaan, se on varma.
JOS tämä paikan myynti / siirto on ylipäätään mahdollista. Voisiko järjestävä taho kommentoida / ohjeistaa jos tämä on mahdollista?
Jeps tulenTule/tulkaa vähän ennen klo 7.00 Myllykukkoon, niin ehdimme hyvin.hieno homma ett pääsit messiiYes pääsen ajamaan, iso kiitos Kengurulle!
tuu myllykukolle jo vähän ennen seiskaa...mä en nyt ihan saanu tolkkua ett ollaanko lähössä myllykukosta 7,00 vai 7.15.![]()
![]()
![]()
Sain eilen peruutuspaikan hitaaseen ryhmään, mutta haluaisin ehkä mielummin koulutusryhmään. Onkohan vaihto mitenkään mahdollista, eli meikälle paikka koulutusryhmään ja A.Hippon paikka myydään hitaana ryhmänä? Jookos?No niin, tänään tuli selvyys, että pyörä ei tule kuntoon maanantaihin mennessä. Olen jo maksanutkin ratapäivän KOULUTUSRYHMÄssä. Jos jotain kiinnostaa, niin voin myydä sen eteenpäin, koska itse en pääse ajamaan, se on varma.
JOS tämä paikan myynti / siirto on ylipäätään mahdollista. Voisiko järjestävä taho kommentoida / ohjeistaa jos tämä on mahdollista?
Laittakaa AINA privaa kun myytte paikkoja osallistujat vaihtuvat. Muuten emme pysy millään kärryllä kuka tulee paikalle jne.Paikka meni jo kaupaksi. Nimim. galandero ehti ensimmäisenä.
Odottelen vielä viimeisiä vahvistuksia, mutta pitäisi homman olla selvä. Luulisin, että ryhmien kesken vaihdot hoitaa järjestävä taho