Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Joo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Sen näkee sitten paikan päällä, rata pitää tsekata että se on kunnossa. Siellähän on paljon erilaisia käyttäjiä ja kaikkea voi tulla vastaan. Yhtenä esimerkkinä on se meidän viime syyskuun keikka. Ilmeisesti edellisenä päivänä tms. joku auto oli ajanut pääsuoran (siis sen joka päättyy siihen varikon päädyn kiertävään hevosenkenkään) pitkäksi ja siitä sitten lähti tuhti noin puolen metrin-metrin levyinen öljyvana joka meni radan poikki. Siihen vielä sadekeli päälle niin todettiin että liian vaarallista ajaa.Tuli mieleen onkohan rata missä kunnossa kun edellisenä päivänä ahvenistolla on sm rallicrossi eli 18 päivä.Ajattelin kun
eilen oli rata huonossa kunnossa sillä siellä oli ollut volkkari
yhdistyksen ratapäivät oli meinaan öljyä ynnä muuta radalla.
Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalleJoo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.
Heh, ikää on kertynyt ehkä fyysisesti mutta ei henkisestiEdittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla![]()
Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalleJoo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.![]()
Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla![]()
Ilmeisesti tuon 07 mallinkin pitäis päästä mittauksista läpi mitä tuolla suskafoorumilla kyselin..Oisit ostanut sen 08, niin ei tarviis miettiäMölyongelma saattaa täälläkin olla edessä. Saa nähdä, täytyy katsoa ja koittaa onneaan, jos melumittauksista vaikka pääsisi läpi. Toivon parasta, pelkään pahinta
.![]()
![]()
Mä tönään itteni mukaan tähän följyyn...nähdään seittemältä ABCilla...Mä varaan sellaisen 45 minsaa aamupalaan. Se kun on kattava abcilla. Saa rauhassa mutustella ison vatsansa täyteen ja ehtii vielä kiskasee röökinkin. (kyllä kolmen vuoden jälkeen repsahdin polttamaan)Jep, mä tuun mukaan... Koskas te oikeen alatte sitä aamupalaa siemaileen, jos koittas hyökätä kanssa aamupalalleJoo samaa mieltä. Meinasinkin juuri laittaa, mutta ehdit ensin. Eipä tule turha kiire ajella.Sori, silmät ristissä olin missannut sun vastauksesi. Joo, ja se on sovittu. Mutta pitäiskö lähtee vähän aikasemmin, eli vaikka seiskalta ruvetaan tekemään lähtöä?Kyllä kyllä. Nimen omaan Treelta. ABC:lle aamiaiselle ja siitä sitten ajoihin.Kai joku muukin Tampereelta on tulossa? TeeVee...?Lähdetäänkö Tampereelta Lahdesjärven ABC:ltä vastaan samaan aikaan?
Mut tunnistaa musta valko punaisesta richan ajopuvusta. Tosin ei tuolla varmaan kovin montaa muuta motoristia oo maanantai aamusta.![]()
Edittiä... Rammusta en ole vielä saanut kunniaa tavata... Klonkun taas tunnistankin, paitti jos on kasvanut isoksi vuodessa... Mut taas tunnistaa siitä, että harva hylje ajelee Zetorilla![]()
me tullaa annepiin kaa messii myllykukostaAuts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?![]()
![]()
Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
Ajajakokoushan on 8:30.![]()
13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
Navigaattorit mukaan!![]()
sanoi:Morjens,
pieni pelko on ettei Suitsa mene läpi äänien suhteen eikä nyt ole aikaa väännellä meluja pienemmälle. Muutenkin kiirusta joten hitaassa ryhmässä olis nyt tarjolla peruutuspaikka kevään avausradalle!![]()
Ottakaa yhteyttä vaikka yksityisviestillä. Oon tänään illalla vähän menossa, mutta vastailen heti kun pääsen koneelle.
Ajattelin että jos odoteltaisiin 7.15 asti, mutta voidaanhan sitä lähteä 7.00, niin ehditään varmasti. Tavataan Myllykukossa vähän ennen klo 7.00. Katsotaan sitten.me tullaa annepiin kaa messii myllykukostaAuts! Olet oikeassa! Aiemmin on lähdettävä! Olisikos klo 7.00 sopiva aika? Radan osoite on: Ahvenisto Race Circuit Poltinahontie 47En minä paikanpäälle muuten löytäisikään.Olisikohan mitään järkeä pk-seutulaisten ajaa kimpassa Ahvenistolle 19.5? Jos vaikka tavattaisiin noin klo 7.30 Myllykukossa Nurmijärvellä? Onx järkee?![]()
![]()
Kellonaikaa varmaan pitää muuttaa?
Ajajakokoushan on 8:30.![]()
13130 Hämeenlinna tel:+358400817002
Navigaattorit mukaan!![]()
![]()
ja lähtö myllykukosta on 7.00?
Tämä "meidän" porukka lähtee Myllykukosta, koska se on sillee sovittu! Enää ei muutella!lähteekö täältä PK alueelta porukka jostain... vai tuolta mylly kukosta ?![]()
vois vaikka keimolan kesoil.. vai onko se neste???![]()
Mut siis jos se "teidän" porukka lähtee sieltä niin "meidän" porukka voi tulla sinne sitten ku se "meidän" porukka on ensin kokoontunut sinne, ja taasen sitten voidaan tulla sinne missä se "teidän" porukka on . Koskas se "teidän" porukka lähtee sieltä mylly kukostaTämä "meidän" porukka lähtee Myllykukosta, koska se on sillee sovittu! Enää ei muutella!lähteekö täältä PK alueelta porukka jostain... vai tuolta mylly kukosta ?![]()
vois vaikka keimolan kesoil.. vai onko se neste???
Sitä paitti; se on lähempänä Ahvenistoa. "Meidän" porukkaan saa kyllä liittyä kuka vaan.![]()
![]()
Meikä on edelleen vailla paikkaa, peruttakaahan nyt jokuJos joku hitaasta- tai koulutusryhmästä haluaa jättää ajot väliin, niin tarjoudun lunastamaan paikan![]()
Ensix; mylly kukko pitää krjottaa Myllykukko. Erisnimi ja yhdys sana! Toisex; noi tarkat ajat mopohommissa ovat ööö... epärealistisia. Kolmannex; lähetään sitten kun lähetään!Mut siis jos se "teidän" porukka lähtee sieltä niin "meidän" porukka voi tulla sinne sitten ku se "meidän" porukka on ensin kokoontunut sinne, ja taasen sitten voidaan tulla sinne missä se "teidän" porukka on . Koskas se "teidän" porukka lähtee sieltä mylly kukostaTämä "meidän" porukka lähtee Myllykukosta, koska se on sillee sovittu! Enää ei muutella!lähteekö täältä PK alueelta porukka jostain... vai tuolta mylly kukosta ?![]()
vois vaikka keimolan kesoil.. vai onko se neste???
Sitä paitti; se on lähempänä Ahvenistoa. "Meidän" porukkaan saa kyllä liittyä kuka vaan.![]()
![]()