Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla topicin alotusviestissä on linkki ilmottautumiseen, sieltä näkee joko on täynnä vai ei.Onks toi paikka jo menny?
Jos joku koulutusryhmäläinen kiinnostuu tosta, ni voisin mielellään lunastaa sen koulutusryhmäläisen paikan!Mä voisin olla valmis luopumaan paikastani hitaassa ryhmässä. Onko ottajia?
Jätkä lähtee TAAS ryyppäämään...Mä voisin olla valmis luopumaan paikastani hitaassa ryhmässä. Onko ottajia?
Moro Bluussi,eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna![]()
no kato piru... sokeaksikin tässä jo tullu... mitäs litkuu mulle oikeen on juotettu viime viikkonlopppuna??Moro Bluussi,eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna![]()
kaikki ryhmät ovat kyllä täynnä, oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.
Päivä on siis täynnä ja paikan päällä emme myy näiden lisäksi paikkoja.
//Andy
Ihan offtopikkina.. Olisko iso homma laittaa tonne vasemmalle puolelle samanlainen laskuri (xx/25) kuin oikealla puolella? Nyt joutuu itse laskemaan nuo yhteen jotta näkee onko kaikki paikat myyty/varattu..oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.
Eeen... tai no joo, mut siis ei se oo se syy..Jätkä lähtee TAAS ryyppäämään...Mä voisin olla valmis luopumaan paikastani hitaassa ryhmässä. Onko ottajia?![]()
Ehdotan yhteislähtöä Myllykukosta, vaikka en varmaan sinne itse tulekaanIlmeisti helsingin suunnalta menossa porukkaa tuonne jonkin verran. Niin kiinnostaisko mahdollisesti vetästä sinne jonkin näkösessä letkassa, kun itellä ei ainakaan ole ihan tarkkaa hajua miten sinne radalle ajettiin![]()