• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelupäivä Ahvenisto 17.8.2008, klo 9-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä voisin olla valmis luopumaan paikastani hitaassa ryhmässä. Onko ottajia?
Jätkä lähtee TAAS ryyppäämään...
tounge.gif

eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna
cool.gif

eli varaustilanteen mukaan siellä olis viel vapaita paikkoja keskiryhmässä... hmmm.... tuun, tai sit en.. riippuu milläpäällä ja mikä olotila sunnuntai-aamuna  
cool.gif
Moro Bluussi,
kaikki ryhmät ovat kyllä täynnä, oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.

Päivä on siis täynnä ja paikan päällä emme myy näiden lisäksi paikkoja.

//Andy

cool.gif
Moro Bluussi,
kaikki ryhmät ovat kyllä täynnä, oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.

Päivä on siis täynnä ja paikan päällä emme myy näiden lisäksi paikkoja.

//Andy
no kato piru... sokeaksikin tässä jo tullu... mitäs litkuu mulle oikeen on juotettu viime viikkonlopppuna??

Tietty vois tulla muuten vain paikan päälle norkoileen, jos on hyvä keli... sais ainakin piruuttaan mitattua mopon desipelit...

oikealla puolella ovat ne ennakkoon maksaneet ja vasemmalla paikan päällä maksavat.
Ihan offtopikkina.. Olisko iso homma laittaa tonne vasemmalle puolelle samanlainen laskuri (xx/25) kuin oikealla puolella? Nyt joutuu itse laskemaan nuo yhteen jotta näkee onko kaikki paikat myyty/varattu..

onks tuol hitaassa ryhmässä oleva:
Hidas ryhmä
ei ole (<-- käyttäjätunnus?)
ton kans tulee 25 hitaaseen.... ite vaan jäin arpomaan tota, vaikken tohon hitaaseen oo kyttäämässäkään paikkaa ;)

Paikka hitaaseen ryhmään saatu.

Timberlinelle laitettu privaa.

Edelleen kiinnostaa paikka koulutusryhmässä...

kiitos ja anteeks!

Ilmeisti helsingin suunnalta menossa porukkaa tuonne jonkin verran. Niin kiinnostaisko mahdollisesti vetästä sinne jonkin näkösessä letkassa, kun itellä ei ainakaan ole ihan tarkkaa hajua miten sinne radalle ajettiin
tounge.gif

Ilmeisti helsingin suunnalta menossa porukkaa tuonne jonkin verran.    Niin kiinnostaisko mahdollisesti vetästä sinne jonkin näkösessä letkassa, kun itellä ei ainakaan ole ihan tarkkaa hajua miten sinne radalle ajettiin  
tounge.gif
Ehdotan yhteislähtöä Myllykukosta, vaikka en varmaan sinne itse tulekaan
tounge.gif
Taidan odotella teitä 25:lla.

Startataan Keimolan Nesteeltä klo 7:15. Paikka on 3-tien varressa noin kilometri Kehä-III:n pohjoispuolella.

Back