Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Setämies sanoi:Maksettu! Toivottavasti ei kukaan ehtinyt väliin.

Setämies sanoi:Kuinka monta on tulossa yhteensä?
Mukava nähdä viimeistään tuolla, minkälaisia ootte livenä.![]()

reimah sanoi:Jos joku ei pääse niin voi yrittää kaupata minulle![]()
reimah sanoi:Jos joku ei pääse niin voi yrittää kaupata minulle![]()
R1ivattu sanoi:Mistä tuo fb-sivu löytyy? Koitin prätkämimmien seinääkin selata mutta en nähnyt linkkiä![]()

reimah sanoi:Maksettu.

Loistavaa, eli eka peruutuspaikka myyty etiäpäin. On tää .orggilaiset vaan nopeita -Anu- sanoi:Loistavaa, eli eka peruutuspaikka myyty etiäpäin. On tää .orggilaiset vaan nopeita
Kiitoksia ja toukokuussa nähdään![]()
TMiettinen sanoi:Siinä on puolensa, että ollaan hyvissä ajoin liikkeellä. Perjantaina just puhuttiin Anun kanssa tuosta Räyskälän koulutuksesta mopomessuilla. Lauantaina maksoin paikan.
Sitten astui herra Murphy peliin. Maanantaina varmistui erään lasten hyväntekeväisyystapahtuman päivämäärä samalle päivälle. Lasten asia ajoi siis heittämällä ohi omasta asiastani. Hyvä että paikalleni löytyi ottaja.
Keskustelin myös toisen kouluttajapoliisin kanssa messuilla. Hän kertoi, että toinen mahdollinen koulutuspäivä on 11.5. Sen järjestyminen on kuitenkin ilmeisesti vielä epävarmaa. Toivottavasti siihen löytyy osanottajia. Minä ainakin olisin menossa, mutta onko muita?
Mä voisin olla kiinnostunu tuleen myös sillon toisena päivänä. Ei oppi ojaan kaada, varsinkaan Räyskälässä, sillä siinä ei ole ojia koulutusalueen välittömässä läheisyydessä.kawarepo sanoi:Peruutus paikka otetaan vastaan 25.5 harjoituspäivälle![]()
-Anu- sanoi:Sain juuri tiedon Kimmo Järviseltä että la 11.5. järjestettävään koulutukseen (joka piti olla parin poppoon privapäivä) peruutti osallistumisensa 10 hengen ryhmä. Nämä paikat tuli yleiseen jakoon. Eli ilmoittautuminen samoin kuin tähän MUTTA mainitse viestikentässä nimesi lisäksi 11.5. niin on helpompi laittaa osallistujalistaa
Ilmoittautumistiedot ja lisätietoa tämän ketjun ekassa viestissä.
E: 2 paikkaa näistä meni jo toista kautta. Eli 8 paikkaa tarjolla la 11.5.