• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelu Räyskälän lentokentällä lauantaina 11.5. sekä 25.5.2013 klo 9-17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-Anu- sanoi:
Nyt näyttää siltä että myös 11.5. on täynnä. Tänään tullut 2 ilmoittautunutta.

Ei muuta kun peruutuspaikkoja kyttäämään.... Jos tilanne mun osalta muuttuu niin laitan tänne tietoa heti :)

Noniin, nopeesti nää tilanteet muuttuu. KAKSI lisäpaikkaa sain Kämmiltä lauantaille 11.5. Maksu varmistaa paikan :)

-Anu- sanoi:
Noniin, nopeesti nää tilanteet muuttuu. KAKSI lisäpaikkaa sain Kämmiltä lauantaille 11.5. Maksu varmistaa paikan :)

No yksi näistä mänt samoin tein. 1 paikka jälellä (kunnes toisin todistetaan) :)

Phexaer sanoi:
Mikä tilanne tuon pk-seudulta Räyskälään lähtevän letkan osalta? :orgmp::orgmp::orgmp:

Saakohan meistä letkaa 11.5? Vaikka toisaalta kolme on jo letka, koska kaksi on vain pari... Montako meitä on tulossa PK-seudulta? Itse lähden Kirkkonummelta, mutta jos letkaa kokoillaan niin tulen ehdottomasti aloituspaikalle tutustumaan jengiin ja siitä porukalla Räyskälään...:thumbup:

Viimeksi muokattu:
Joo hei laittakaa tänne infoo ketkä mistäkin tulee ja MUISTAKAA MAINITA KUMMALLE PÄIVÄLLE TULOSSA.

Itse voisin tuollon 25.5. vetää letkan Keimolan Nesteeltä startti kello 07:00 (suoraa tietä, tankkitauko Lopella), aamukaffet 8:30 Räyskälässä (tarkistetaan vielä että se Keimola on auki tohon aikaan lauantaina)

11.5., jos pääsen paikalle, tulen Alastarosta käymään.

Kerava, Suomen Sherwood :grin:

25.5. Toivotaan, että pysyn letkassa, koska nyt menee mopon hankinta viime tinkaan.

Anu, voisko 25.5. sopia välietapin esim Riksun ABC:lle, jotta me Treen suunnasta tulijat voitais liittyä letkaan..? Olis kiva :)

Olen menossa 11.5 ryhmään Espoon suunnalta. Kuukkeli neuvoo ajelemaan Vihdintietä pitkin, mutta Keimolan kautta onnistuu myös. En ole vielä kerinnyt letkoihin mukaan, mutta tuon voi pitää päivän ensimmäisenä harjoituksena.

Päivän jälkeen saattaa olla nälkä. Katselin, että Keppanakellari olisi samalla suunnalla. Onko muilla kiinnostusta kiertää sitä kautta täyttämässä mahaa ja kenties analyoimassa suorituksia?

Minzin sanoi:
Anu, voisko 25.5. sopia välietapin esim Riksun ABC:lle, jotta me Treen suunnasta tulijat voitais liittyä letkaan..? Olis kiva :)

Hei juu, niin me tehtiin viime vuonnakin, vai oliko se toissa vuonna :grin:

Mä vielä tarkennan aikataulut, mutta oletan että päivän aikataulu on tämä:

9:00 aamukaffet
10-12 hitaan ajon harjotuksia
12:00-12:45) lounas
12:45 demot
13-16:30 jarrut, väistöt, nopea pujottelu, käännös, turvallisen rata-ajon alkeet
16:45 loppukaffet ja... Todistusten jako :jippikaijee:

Aikataulu on noin-aikataulu.

25.5. letkan osalta ehdotan seuraavaa:

7:15 startti KEIMOLAN NESTE, Tampereen motarin alkupäässä, heti Kehä 3:sen jälkeen
8:00 startti RIIHIMÄEN ABC

Ajellaan LOPEN NESTEELLE tankkaamaan

Ollaan just sopivasti ennen ysiä Räyskälässä (jos letkassa on tyyliin 15 mopoa jotka tankkaa). Tämä aikataulutus toimi viimeksi, silloin tosin porukka oli erittäin naisvoittoista eli näillä kokoomatauoilla aikaa meni siihen pask... kuulumisten vaihtamiseen :paikallatuulee:

Eli siis isoja teitä, päivästä on tulossa aika rankka, katotaan sitten illalla jos keliä ja voimia riittää ajellaanko mutkia takasin? Koulutushan järkätään kelissä kuin kelissä.

Lopen keskustassa oleva Neste (tai Riksusta tullessa siinä on Shell ja joku automaattiasemakin ennen Lopen keskustaa) on lähin paikka tankkaukselle. Mulla ainakin päivän aikana kuluu bensa aika kivasti :)

Miltä kuulostaa? 11.5. saatan tulla Alastarosta päin, en tiiä vielä aikatauluja. Mutta jos 11.5. poppoo sopii omat reitit? Tonne Räyskäläänhän pääsee monta kautta mutta toi Tampereen motari on vähän niinku puolivälis itä-Hesan ja vaikkapa Espoolaisten tulla.

EDIT: PÄIVÄN AIKATAULU

Viimeksi muokattu:
11.5 ryhmään tulossa Raaseporin suunnalta ja ajattelin aamulla valita Karjaa,Lohja,Vihti ja Karkkila reitin. Ilalla ehkä sitten Someron ja Salon kautta kotiin. Letkassa ei ole tullut ajettua vielä..
RiderOnTheStormille, ei mikään huono idea käydä haukkamassa iltapalaa ja summata päivän tapahtumia.

RiderOnTheStorm sanoi:
Olen menossa 11.5 ryhmään Espoon suunnalta. Kuukkeli neuvoo ajelemaan Vihdintietä pitkin, mutta Keimolan kautta onnistuu myös. En ole vielä kerinnyt letkoihin mukaan, mutta tuon voi pitää päivän ensimmäisenä harjoituksena.

Päivän jälkeen saattaa olla nälkä. Katselin, että Keppanakellari olisi samalla suunnalla. Onko muilla kiinnostusta kiertää sitä kautta täyttämässä mahaa ja kenties analyoimassa suorituksia?

Täähän ois loistavalla suunnalla, eli mukana. Tosta kohti Kirkkonummea löytyy hyvä reitti, kun ajaa Kärköläntie-Pusula-Saukkola-Lohja-Siuntio ja siitä tielle 51 tai Evitskogin kautta Espooseen... Täytyy vaan muistaa kirjoittaa reitti ylös, kun en omista tuollaista agitaattoria, joka puhuis mulle/määräilis mihin mennä. :thumbup:

Haluaisikohan joku vaihtaa päittäin 11.5 osallistumisen 25.5 osallistumiseen? Valitettavasti taitaa olla 11.5 hieman ohjelmaa, mutta kovin mielelläni haluaisin tähän silti osallistua.

Edit: tämä vaihtokauppa onnistui jo.

PÄIVÄN AIKATAULUT VARMISTUNEET:

9:00 aamukaffet
10-12 hitaan ajon harjotuksia
12:00-12:45) lounas
12:45 demot
13-16:30 jarrut, väistöt, nopea pujottelu, käännös, turvallisen rata-ajon alkeet
16:45 loppukaffet ja... Todistusten jako :jippikaijee:

Aikataulu on noin-aikataulu.

7:15 startti KEIMOLAN NESTE, Tampereen motarin alkupäässä, heti Kehä 3:sen jälkeen

Ajellaan LOPEN NESTEELLE tankkaamaan

Ollaan just sopivasti ennen ysiä Räyskälässä.

Ostakaas nyt joku Reimalta tuo paikka poijes ja laittakaa mulle uuden osallistujan nimi vaikka privana!!!

Mä lähden NYT reissuun enkä lue foorumia enää ennen 11.5. JOS vaihtelette paikkoja ilmottakaa uuden osallitujan nimi sekä kenen paikan vie suoraan Kimmo Järviselle, kimmo.jarvinen69@gmail.com jotta tietää osallistujat ja osaa tehdä torkkarit oikeille tyypeille :)

Ja nyt bon voyage vaan ja :bisseä:

Minzin sanoi:
-Anu- sanoi:

Itse tulen 25.5. Keravalta eli Keski-Uudeltamaalta, joten taidan lähteä ajelemaan Rixun aakkospaikalle klo 07:00 aikaan eli olen hyvissä ajoin kahvilla ennen klo 08:00. Keimolan kautta menisi pidempään.

Onko muita menossa Rixuun samana päivänä samaan aikaan samasta suunnasta (esim. Porvoo-Sipoo-Korso-Kerava-Tuusula-Jpää)?

Perhana, näyttää siltä että multakin tulee yks paikka myyntiin 25.5. päivälle.

Duuni sotkee ikävästi vapaa-ajan harrasteita.

*MYYTY*

Mukana 11.5. toivottavasti säät suosii kuten nyt! :jpstyle:

Oliko lännestä tulijat (Kraku & RiderOnTheStorm?) tulossa Keimolan kautta?
Paluumatkan illallinen (Keppanakellari) mahdollinen, jos en lähde Räyskälästä pohjoisen suuntaan...

Back