• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajoharjoittelu Räyskälän lentokentällä lauantaina 11.5. sekä 25.5.2013 klo 9-17

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Anu-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuinka monta on tulossa yhteensä?

Mukava nähdä viimeistään tuolla, minkälaisia ootte livenä. :bye:

Setämies sanoi:
Maksettu! Toivottavasti ei kukaan ehtinyt väliin.

Tokavikan sait. Eli viimeinen paikka tarjolla ja sitte se on siinä :)

Ihan loistavaa että saadaan kunnon poppoo kasaan ja KAIKKI osanottajat on .orggilaisia :respect:

reimah sanoi:
Jos joku ei pääse niin voi yrittää kaupata minulle:dunno:

Joo, täällä vaan kaupaks jos jollain tulee ylitsepääsemätön este. Myös FB:ssa (ne jotka siellä on) on tapahtuma (https://www.facebook.com/#!/events/155233321295926/) ko. harjoittelulle jonne voi laittaa tietoa. Mulle voi myös laittaa privaa jos joku ei pääse niin levitän sanaa.

Voisin kysyä Kämmiltä että toteutuuko toinen yleinen koulutuspäivä vai ei toukokuussa jos enempi kiinnostusta on?

Mistä tuo fb-sivu löytyy? Koitin prätkämimmien seinääkin selata mutta en nähnyt linkkiä :dunno:

-Anu- sanoi:
:jippikaijee::jippikaijee: Loistavaa, eli eka peruutuspaikka myyty etiäpäin. On tää .orggilaiset vaan nopeita :)

Kiitoksia ja toukokuussa nähdään :)

Siinä on puolensa, että ollaan hyvissä ajoin liikkeellä. Perjantaina just puhuttiin Anun kanssa tuosta Räyskälän koulutuksesta mopomessuilla. Lauantaina maksoin paikan.

Sitten astui herra Murphy peliin. Maanantaina varmistui erään lasten hyväntekeväisyystapahtuman päivämäärä samalle päivälle. Lasten asia ajoi siis heittämällä ohi omasta asiastani. Hyvä että paikalleni löytyi ottaja.

Keskustelin myös toisen kouluttajapoliisin kanssa messuilla. Hän kertoi, että toinen mahdollinen koulutuspäivä on 11.5. Sen järjestyminen on kuitenkin ilmeisesti vielä epävarmaa. Toivottavasti siihen löytyy osanottajia. Minä ainakin olisin menossa, mutta onko muita?

TMiettinen sanoi:
Siinä on puolensa, että ollaan hyvissä ajoin liikkeellä. Perjantaina just puhuttiin Anun kanssa tuosta Räyskälän koulutuksesta mopomessuilla. Lauantaina maksoin paikan.

Sitten astui herra Murphy peliin. Maanantaina varmistui erään lasten hyväntekeväisyystapahtuman päivämäärä samalle päivälle. Lasten asia ajoi siis heittämällä ohi omasta asiastani. Hyvä että paikalleni löytyi ottaja.

Keskustelin myös toisen kouluttajapoliisin kanssa messuilla. Hän kertoi, että toinen mahdollinen koulutuspäivä on 11.5. Sen järjestyminen on kuitenkin ilmeisesti vielä epävarmaa. Toivottavasti siihen löytyy osanottajia. Minä ainakin olisin menossa, mutta onko muita?

Mäpäs kysäsen Kimmolta tota päivämäärää kun tällä viikolla on asioitava virkavallan kanssa enivei :)- Mä voisin olla kiinnostunu tuleen myös sillon toisena päivänä. Ei oppi ojaan kaada, varsinkaan Räyskälässä, sillä siinä ei ole ojia koulutusalueen välittömässä läheisyydessä.

Yksi henkilö ilmoittautui jonoon peruutuspaikalle :) Eli, jos jollekin tulee este, ilmoitus minulle niin hoidan switchin. Kiittis :)

Sain juuri tiedon Kimmo Järviseltä että la 11.5. järjestettävään koulutukseen (joka piti olla parin poppoon privapäivä) peruutti osallistumisensa 10 hengen ryhmä. Nämä paikat tuli yleiseen jakoon. Eli ilmoittautuminen samoin kuin tähän MUTTA mainitse viestikentässä nimesi lisäksi 11.5. niin on helpompi laittaa osallistujalistaa :)

Ilmoittautumistiedot ja lisätietoa tämän ketjun ekassa viestissä.

E: 2 paikkaa näistä meni jo toista kautta. Eli 8 paikkaa tarjolla la 11.5.

Jos myytte paikkoja eteenpäin niin muistakaa laittaa mulle vaikka privana uuden osallistujan nimi niin ilmoitan sen eteenpäin!

-Anu- sanoi:
Sain juuri tiedon Kimmo Järviseltä että la 11.5. järjestettävään koulutukseen (joka piti olla parin poppoon privapäivä) peruutti osallistumisensa 10 hengen ryhmä. Nämä paikat tuli yleiseen jakoon. Eli ilmoittautuminen samoin kuin tähän MUTTA mainitse viestikentässä nimesi lisäksi 11.5. niin on helpompi laittaa osallistujalistaa :)

Ilmoittautumistiedot ja lisätietoa tämän ketjun ekassa viestissä.

E: 2 paikkaa näistä meni jo toista kautta. Eli 8 paikkaa tarjolla la 11.5.

Maksettu Nordeasta, eli näkynee tililläsi vasta huomenna.

Back