• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajo inspis vähänä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fzr1000
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin,tässä on oltunna viikko ilman mopoa ja myyty pois.Ostin skootterin  
tounge.gif
,työmatkat ajellaan sillä ootellessa jottain....kyllähän joku prätkä laitetaan vielä,nyt katellaan ja koeajetaan eri vaihtoehtoja ajankanssa.....

Kyllä ajofiiliksen pitäisi löytyä, kun lähtee reissuun. Sieltä se on tähän asti löytynyt, teiltä tietymättömiltä. Juhannuksen tienoilla ajelin Sulkavan tienoilla pikkuteitä (osin hiekkatietä), kolmella lossillakin olin. Sieltä tietä 522 (huonoa kuin mikä, osin hiekalla) yöksi Lieksaan telttailemaan (Timitraniemi). Seuraavana aamuna kiersin Pielisen takaa takaisin kotiinpäin. Abt. 1300 km ja kyllä oli lystiä, poissa oli ennen vaivannut kyllästyminen ajamiseen tutuilla teillä. Kuten yleensä minun ollessa matkalla, myös tällä reissulla satoi, ja oli kylmää! Silti tuntui hyvältä  
062802jumpie_prv.gif

Eli: Lähde matkalle mp:llä!

Edit: Ai tää neuvo myöhästyi...

Olen jo pitempään huomanna että "turha" mopoilu alkaa tuntuu tylsältä.Täälläpäin kun ei ole rataa jossa vois ajella ja muutkin tapahtumat jossa vois käydä ottamassa omasta moposta kaikki irti laillisesti ei ole.Toissapäivänä kävin ajelemassa 200 km lenkin mutta kun helvatan tylsää oli maltoin ehkä puoleenväliin asti ajaa rajoitusten mukaan,siinä ajellessa mietin...(maisemia ja nopeusmittaria katellessa ettei vauhti kasva,mopo pärryttää 3000-4000rmp kierroksilla,voi vipa ko hauskaa)...Niin sitä mietin että hukkaan tääkin mopo mennee,v***tu xv125 riitäis tälläiseen ajeluun..Nyt kun ajelu on "jarru päällä" ajelua,ei enään huvita mopoilu tässä muodossa,päätin laittaa mopon myyntiin/vaihtaa johonkin...tai kuun vaihteessa menee seisontaan ja oottaan jottain...uutta kipinää?
Vaihda purjeveneeseen
idea3.gif

Back