Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään kävin kokeilemassa hiekkatiellä pikkucustomilla ja kyllä tosiaan jännitti!osta matkaenska ja ajele hiekkateitä, jos pystyt suomen 80km/h:ssa rajoituksella syöttämään noita sivuteitä, niin aika tekijä oot. eli ihan rajoitusten mukaan on vauhdin huumaa ihan kivasti.
Itse oon välillä ajellut hiekkateitä katupyörälläkin, ja kyllä jännittää, jollain 150hp kyykyllä, kun boottaa hiekkatietä, niin 60-100 nopeuksissa on tilanteita ja jännitystä aika helvetisti.!![]()
No tulihan se sieltä!Jos ei mopoilu maita, niin menkää itkemään pitsinnypläysfoorumille!Turhaan täältä sääliä haette!![]()
![]()
Riihimäeltä löytyy asennettaMoottoripyöräily on asennelaji. Ja positiivinen elämänasenne todellinen lahja. Minua ei harmita mikään. Ei siis mikään. Sisällä 28 astetta lämmintä, muttei kehtaa valittaa kun talvella on kylmä. Ei tätä loputtomiin kestä.
Hyvää kesää kaikille, nähdään siellä snagarilla tai huoltiskalla tai... Minä ainakin hymyilen, vaikkei teitä hymyilyttäisikään.![]()
Sitten trial (kikkailet pyörällä kaivonrenkaan päällä) - potkulauta (ajelet hetken laadukkaalla maxiskootterilla (aivan mahtavaa)) - naku - kustomi -matkaenska... jne. Ympyrä on täynnä ja aina on tapahtunut niin paljon uudistusta, että kierrätys on miellyttävää. Tämä on toki oma ehdotukseni, ja tekisin, jos budjetti sallisi.Pyörätyypin vaihtoa suosittelen minäkin, niin olen itse tehnyt. Naku - kustomi - matkaenska - enska - matkaenska - matkapyörä. Mitähän seuraavaksi...
Hyvin sanottu...piruako sitä tänne tulee marisemaan ja kirjottelemaan, jos mopoilu on kallista, tai ei huvita, jos on könässy, mopo rikki, joku kiilasi, joku varotteli, ajokikkoja, vakuutusten hintoja, rengas valintojaan, ajovarusteita...ylipäätänsäkään kaikki turhaa.Jos ei mopoilu maita, niin menkää itkemään pitsinnypläysfoorumille!Turhaan täältä sääliä haette!![]()
![]()