Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Hinckleystä rullasi ulos vuonna 2004 ja joku toi sen sitten Suameen eli tuotuhan tuo on, kun ei ominpäinkään osannut tulla. Edellinen omistaja tosin osti sen uutena täältä eli eipä tuo pyörää pahentanut.
Oma Vx800 on tuontipärrä, Saksasta, ja hyvä niin. Autoja olen tuonu jonkun 7 kappaletta. Hyviä ovat olleet, mutta ostaessa on oltava tarkkana, niin Saksassa kuin Suomessakin. Mutta yleisenä kommenttina näihin "rehti Suomi-peli" höpinöihin totean: Esim. Volvolandian foorumin top 10 kysymyksissä on vuodesta toiseen huoltovalon omatoiminen sammutus
Kaikki pyörät on olleet tuotipyöriä.
Parempia kuin olen osannut ajatellakaan.
Vähemmän ajettuja kuin vastaavat suomalaiset ja paremmassa kunnossa.
Suomessa on vaikea löytää luotettavaa korjaajaa.
Kolme pyörää tullut reittiä Japani-Saksa-Suomi, yksi tullut Japani-Italia-Suomi( jonka laitoin ite kilpiin) ja yksi pyörä on tuotu suoraan Japanista Suomeen. Yhdenkään kohdalla ei ole ollut mitään "jumalan sanaa" kilometreistä mutta hyvin ovat pelanneet sitä suoraan Suomeen tuotua lukuunottamatta. Tosin se olikin cb350 twini, vm-72
Tällä hetkellä kolme mopoa tallissa. Kaikki tuontipyöriä.
Kaksi euroopasta ja yksi Australian malli, ihme kyllä. Vissin joskus muuttopyöränä tullut...?
Kaikki kolme made in Japan.
Kaikki myös tuontipyöriä. Toinen honda ei jaksanut tulla kun saksaan asti, piti hakea se pois sieltä. Kolmas pyörä tuotu italiasta, tiedä sitten kuka toi. Tänne Suomeen asti ovat kumminkin kaikki tulleet ja täällä minä olen niillä ajellut.
Itse tuotuja viisi Saksasta, yksi Italiasta. Joukossa vain yksi keskinkertainen...
Seitsemäs Usasta.
Winha ei liene ainoa kotimaiseksi laskettava mp. Itsellä Tunturi MOOTTORIPYÖRÄ 197 cc, kotimaista tekoa runko ja ohjaustanko, muu kama saarilta mm. Villiers kone.
Valmistettiin 50-luvun alussa Suomessa Tunturin tehtailla.
Siis isolohko Tunkka !
kaikki saksan vehkeet ollu tähän asti vallan mainioita, pyörän todellinen kunto loppupeleis paljon helpompi todeta kun esim. auton... eli ei ainakaan itsel tullu yllätyksii
Kaksi mopo ostettu Saksasta. Molemmat tosin valmistettu Japanissa. Helvetin hienokuntoisia kun vertaa Suomessa käyttöönotetuihin vastaaviin. Vastakin jos käteisellä ostan niin Germaaniasta suoraan tai sieltä tuodun. En kyllä niin hirveesti jaksa uskoo, että Saksanmaalla noin niinkuin yleisesti jotain mopon mittareita viitsittäis ruuvailla. Ovat meinaan sen verran halpoja vehkeitä muutenkin. Suomessa asiat ehkä toisin.
Saksasta vm.-99 pyörä talvella-07/08 32tkm mittarissa, oli aivan huippukuntoinen ja km ei epäilytä kun sen verran on muutoskats. y.m. hulto kuitteja joissa kilometrit yllä että tarvitsisi yhtään epäillä...