Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ooho, mullahan on ollut acceleration limit 0,6g ja braking 1,0g. Vaikuttaako noi? entä hi/lo speed threshold?Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
8.5 High/low speeds settingsOoho, mullahan on ollut acceleration limit 0,6g ja braking 1,0g. Vaikuttaako noi? entä hi/lo speed threshold?Ja ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
10Hz:stä:Tilasin Qstarz BT-Q818XT 10Hz palikan, jospa tolla saisi vähän tarkempaa aikaa kuin 1Hz gepsillä![]()
Täältä voit tilaillaHmmm, mitäs mitäs... Ton perusteella sieltä ois tulossa myyntiin ihan erillistäkin 3.5" näyttöä:
http://racechrono.com/downloa....ual.pdf
Itse webbisivuilla ei tosin mitään mainitaa asiasta?
Juu, tää on tärkeä pointti, kuten tuli viime sunnuntaina ilmi Alastrarossa. Viisi settiä otti aikoja mpoitteetta ja sitten oli muistikortti täynnä. Onneksi Scuuba taas pelasti tilanteen, kun hätääntyneenä painuin apua pyytämään puhelimen herjatessa erroria ja kortin täyttymistäJa ensikäyttäjille vinkiksi, että kannattaa sit laittaa asetuksista: NMEA data - Off, niin ei muistikortti täyty turhan nopeesti grpsin raakadatasta. Ts normi racechrono käyttö ei tuota dataa vaadi. Sinänsä kumma että se on defaulttina päällä.
Mutu:Tuo NMEA datan tallennus täytyy muuten joka kerta muistaa laittaa off tilaan kun uuden session aloittaa, oletuksena jostain systä on aina tuo "on" -tila.
Ok, taas ollaan viisaampiaMutu:Tuo NMEA datan tallennus täytyy muuten joka kerta muistaa laittaa off tilaan kun uuden session aloittaa, oletuksena jostain systä on aina tuo "on" -tila.
Luullakseni, riittää kun kerran pistää sen off tilaan uutta sessioo alottaessa. Jolloin se aina uutta alottaessa sen jälkeen off.
Jos taasen jatkaa jotain sessiioo jossa alunperin toi oli On ja vaihto sen sitten sen off, niin se ei ei sit taas vaikuta siihen seuraavaan uuteen sessioon.
Näin jälkikäteen mutuillenn...
Hmmm, mitäs mitäs... Ton perusteella sieltä ois tulossa myyntiin ihan erillistäkin 3.5" näyttöä:
http://racechrono.com/downloa....ual.pdf
Itse webbisivuilla ei tosin mitään mainitaa asiasta?
Niin, ja jos tosiaan on sitä mieltä että RaceChrono on loistava softa, niin voinee myös harkita pientä lahjoitusta tuosta sivun yläreunasta:Loistavaa jos tuosta laitteesta vain maksetaan ja s60-versio pysyy ilmaisena!
Jollain pitää kuitenkin rahaakin tehdä, ettei ihan ilmaista duunia tehdä. Sen verran hyvä ohjelma kuitenkin kyseessä
Mä annoin lahjoituksen alkukesästäNiin, ja jos tosiaan on sitä mieltä että RaceChrono on loistava softa, niin voinee myös harkita pientä lahjoitusta tuosta sivun yläreunasta:Loistavaa jos tuosta laitteesta vain maksetaan ja s60-versio pysyy ilmaisena!
Jollain pitää kuitenkin rahaakin tehdä, ettei ihan ilmaista duunia tehdä. Sen verran hyvä ohjelma kuitenkin kyseessä
http://www.racechrono.com/download/
Ja mainittakoon se, että minulla ei ole yhtään mitään sidoksia tuohon suuntaan, kun joku kurttunaama sitä kuitenkin epäilee...
Ei noi asetukset vaikuta itse käppyröihin/niiden muotoon sinänsä yhtään mitään. Esitysväreihin, ja näytettyjen nopeuslukujen määrään vaan.Scuuba, mitä asetuksia olet itse käyttänyt, jotta käppyrät olisivat selkeitä? Mulla näyttää olevan oletuksena 5 m/s, 0,2 G ja 0,6 G.
Performance Toolia en ole käyttänyt, mutta edellyttääkö se NMEA-dataa?
Ihan kiva lisä videoon. Ja hyvä äänenlaatu tuollaiseen halpiskameraan