Mulla on vähän se että en usko ennen kuin näen mitä tapahtuu ja siihen ei tunnu riittävän se että radalla näkee jonkun menoa, on nähtävä konkreettisesti kaaviona missä tekee asioita eri tavalla..
Heh. Mulle nää Danasin kiekurat jne. taas on ihan extraa, joita on kiva pläräillä hetken ja joista ei hirmuna uusia juttuja aukea. Hahmotan erot ajotyyleissä paremmin radalla, kun kaveri edellä alkaa joko karata tai tulla perä edellä vastaan.
Extraapa hyvinkin kun ei ajamaan pääse, koetan tsempata vielä yhteen matopurk settiin tälle syksylle jos tulevana suunnuntaina on keliä!
Noinhan se käytännössä menee, mutta viimeselläkin keikalla jäin kahvilan mutkassakin vaan ihmettelemään et mitä ihmettä tapahtuu, kun joku tulee heittämällä ihan eri linjaa ohi. ts. näen kyllä, kun saavutan jotakuta tai joku pakenee joka on suurin piirtein yhtä nopea tms., mutten kerta kaikkiaan enää käsitä miten se tapahtuu tai epäilen sitä että teen jotain täysin eri tavalla, kun joku alkaa olla jonku 5 sekkaakin nopeampi.
Näyttäs, että en oikeastaan tee asioita kauheasti "väärin". Ajo on vaan "pehmosta", pitäs olla terävämpi, joiltain osin... (eikä ihan vähäiseltä .. )
Nyt sun datasta näen mikä se linja vois muu kahvilanmutkassa olla. Hevosenkenkä ja siitä paluusuoran vasuriin on eri linja. Lisäksi gategorisesti se missä eroa tulee on jarrut, mutkien väliset kaasulla käynnit, maalisuoran huiput ja siitä kahvilan mutkaan oikeaan yhdessä kahvilan mutkan kanssa.. ns. terä puuttuu.. missä en jää on takasuoralle tulo, se on mulla tehoylivoiman takia parempi ja ihmeekseni paluusuoralle tulo ylämäkeen ja suora yhdessä shikaanin kanssa menee ihan siedettävästi sun ajoon verrattuna.
Pistä email. osoite yv. tms. niin meilaan ton mun datan sulle.. ja jos viittit niin pistä toi sun motoparkin setti jakoon vbox muodossa. Danas ei oikein pelaa ainakaan mulla täs wintoosas jos muilla on samoja ongelmia niin niitä voi katella myös PerformanceToolsissa. Tein myös muutaman kuvan noista käppyröistä, niin nekin vois laitella jakoon jos jotakuta kiinnostaa?
/z