• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ajanotto-softa kännykkään; RaceChrono

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scuuba
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voittako vähä jeesata hitaampaa...

Eli mulla on käytössä Qstarz 818GT joka kommunikoi sujuvasti vanhan Xcoverin kanssa. Luurista näkyy suoritus hienosti.

Mutta kuinka tuo ajo ja ajat tuodaan PC:lle? Mulla on ladattu PC:lle se qstartzin ohjelma mutta nyt en mä kyllä sa sinne yhtään mitään

ileumi sanoi:
Voittako vähä jeesata hitaampaa...

Eli mulla on käytössä Qstarz 818GT joka kommunikoi sujuvasti vanhan Xcoverin kanssa. Luurista näkyy suoritus hienosti.

Mutta kuinka tuo ajo ja ajat tuodaan PC:lle? Mulla on ladattu PC:lle se qstartzin ohjelma mutta nyt en mä kyllä sa sinne yhtään mitään

RaceChronosta voi exportoida tiedostoon datan. Löytyykö sieltä sopivaa formaattia, jonka voit importoida PC-softaan? Circuit Tools -ohjelmaan olen joskus tuolla tavoin siirtänyt dataa ihmeteltäväksi.

teemu.k.anttila sanoi:
RaceChronosta voi exportoida tiedostoon datan. Löytyykö sieltä sopivaa formaattia, jonka voit importoida PC-softaan? Circuit Tools -ohjelmaan olen joskus tuolla tavoin siirtänyt dataa ihmeteltäväksi.

Mulla ei oo siinä Xcoverissa RaceCronoa vaan Qracing

Qracinging pc softa ei kai tue 818gt:n dataa.

"QRacing currently only supports LT-Q6000, LT-6000S, LT-6000S[GNSS] and BT-Q1000eX, BL-1000GT products."

Siitä apista pystyy kai exporttaan datan .csv:nä ulos.

Juu. Tuo selittää asiaa jotenkin? Siitä kännykän apista saa tuo exportin ja sieltähän tulee jaettavaksi Exel taulukko. Tuo PC:n softa on taas vailla .rcnx ja .rcn tiedostoja?

Eli siis... Tää PC:n softa on mulle ilmeisen käyttökelvoton ja pääsenkö siis tuohon dataan käsiksi millään muulla kuin Xcoverilla?

Back