• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Aiotko Vappuajoihin mukaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hyenna
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Aiotko Vappuajoihin mukaan? - Moottoripyörällä letkan jatkeeksi

• Tottakai ajoihin mukaan - ilmasta riippumatta

Ääniä: 0 0,0%
  • Menisin jos olisi moottoripyörä

• Katsotaan sataako taivaalta tavaraa

• Ei voisi vähempää kiinnostaa

• Mitkä ajot?

• Riippuu värähtääkö promillemittari.. ;)

• En vielä tiedä

• Ääniä yhteensä
    0
Kyllä on tarkoitus mennä jos sää ja promilet sallivat
062802jumpie_prv.gif

Vappuajoon menen. Poikakaan kun ei huoli muuttoonsa, muuttaa opiskelija Vappuna -hehheh!

Aina on JKL:ssä tullut -jos paikalla olen ollut- käyty sitä katselemassa.
smile_org.gif

Joo, tarkoitus olisi osallistua, pienellä kelivarauksella. Pitää vaan tuunata ratsu vappukuntoon ja vähän kuskiakin. Ei juhliminen estä vappuajoon osallistumista! Muistan männä vuosilta ku ennen ajoon lähtöä yksi Into Motoristi makasi erittäin krapulaisena pyöränsä vieressä, mutta lähti kuin lähtikin ajelulle. Mopoilu parantaa kaikki vaivat
062802jumpie_prv.gif
!

Näyttäis vähän siltä, että ei ole ennen iltaa mitään asiaa liikenteeseen. Sen verran meni pitkäks toi vapun juhliminen
033102beer_1_prv.gif

En ole menossa mihinkään pyörällä tänään. Kävin vain tallissa pyörää katsomaan kun miekkonen lähti ajamaan ja minä jäin kotiin.
Ajattelin aluksi käyttää tämän ylimääräisen vapaan päivän siivoamiseen kun kerran kaiken vapaan ajan tähän mennessä olin käyttänyt pyörällä ajamiseen mutta toisin kävi.
Olen jostakin syystä jumissa tällä enkä pääse pois.
biggrin.gif

350miles / 563km tuli vappuna mittariin , eipä tullut mitään valtavia letkoja vastaan mutka reitillä Hyvinkää, Janakkala, Toijala, Akaa, Vesilahti, Nokia, Mouhijärvi, Vammala, Urjala, Kalvola Hyvinkää. Mut toki motoristeja tuli vastaan lähemmäs sata. Upeet oli kelit, mitä nyt nokkaan tuoksahti koko matkan, kun isännät levitteli pellolle, sitä mitä moni puhuu. Sekä yksi varpunen kopsahti kypärään
sport05.gif

Jumissa moottoripyörän sarvissa
smile_org.gif
buttrock.gif

Eikun paikallisen kerhon (Hehku mc) vappuparaatissa mukana, sen lisäksi tuli melkoisen pitkä pätkä mutkateitä taiteltua. Mun pitkäkeulalla; kivaa oli
062802jumpie_prv.gif

Vappu kierros tuli ajettua.
Oli muitakin paikalla.
Perinteinen Alavuden vappuajo ajettiin tänä vuonna hienossa kelissä. Joku sanoi että alkupäässä kierrosta olisi laskettu letkassa noin 360 pyörää.
Eli pottaa liikkui tienpäällä melkoisesti. Kilometrejä tuli varmaan noin 200.
Kivaa oli. Monessa paikassa olia ihmiset tulleet tienvarteen vartavasten katsomaan
062802jumpie_prv.gif

Tuli oltua mukana Oulun vappuajoissa.. reilut 1000 pyörää oli myös letkassa mukana  
smile_org.gif
Kympin uutisissa mainittiin tuo ajo ja näytettiin lähdöstä elävää kuvaa. Jutussa sanottiin pyöriä olleen noin 2000 kipaletta?
Joo, tarkkaa lukumäärää en tiedä, jostain olen kuullut, että 1500, jostain vähän yli 1000.. ja tietty on tuo 2000.. mutta tuo viimenen vaihtoehto voi kyllä olla mahdollista, koska siis se pyörien määrä oli ihan valtava. Koko kolmen ison marketin parkkipaikat täyttyivät moottoripyöristä, mahtava fiilis
smile_org.gif

Minäki olin Oulun vappuajossa ja taisi siellä tosiaan muitakin olla
smile_org.gif

Mun mielestä vähän turhan nopeasti ajettiin kaupungin läpi. Typerää oli kauheaa vauhtia pommittaa ihmisten ohi. Ilmeisesti oli varattu joku tietty aika minkä ajan poliisit ohjaa liikennettä ja siinä ajassa piti saada koko letka ulos kaupungista.

Onko jossain netissä videota tai kuvaa tapahtumasta?

Minäki olin Oulun vappuajossa ja taisi siellä tosiaan muitakin olla  
smile_org.gif

Mun mielestä vähän turhan nopeasti ajettiin kaupungin läpi. Typerää oli kauheaa vauhtia pommittaa ihmisten ohi. Ilmeisesti oli varattu joku tietty aika minkä ajan poliisit ohjaa liikennettä ja siinä ajassa piti saada koko letka ulos kaupungista.

Onko jossain netissä videota tai kuvaa tapahtumasta?
Multa on tulossa tässä joskus niitä kuvia tuonne Oulun foorumiin kunhan kerkeän siirtää kamerasta koneelle.

Olihan se kieltämättä melko ripeää menoa kaupungin ohi.. tietty sinänsä ymmärrettävää kun niin monia pyöriä, että pakko saada liikennekin toimimaan etteivät autot tuki kovin pahasti liikennettä pienemmillä kaduilla. Mutta sitten taas hassua, kun välillä mentiin 80 alueella tyyliin 20km/h
biggrin.gif

No meitähän siis oli Oulun vappuajossa mukana 1473 moottoripyörää... kivasti ajokavereita siis...

Back