Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kympin uutisissa mainittiin tuo ajo ja näytettiin lähdöstä elävää kuvaa. Jutussa sanottiin pyöriä olleen noin 2000 kipaletta?Tuli oltua mukana Oulun vappuajoissa.. reilut 1000 pyörää oli myös letkassa mukana![]()
Joo, tarkkaa lukumäärää en tiedä, jostain olen kuullut, että 1500, jostain vähän yli 1000.. ja tietty on tuo 2000.. mutta tuo viimenen vaihtoehto voi kyllä olla mahdollista, koska siis se pyörien määrä oli ihan valtava. Koko kolmen ison marketin parkkipaikat täyttyivät moottoripyöristä, mahtava fiilisKympin uutisissa mainittiin tuo ajo ja näytettiin lähdöstä elävää kuvaa. Jutussa sanottiin pyöriä olleen noin 2000 kipaletta?Tuli oltua mukana Oulun vappuajoissa.. reilut 1000 pyörää oli myös letkassa mukana![]()
Multa on tulossa tässä joskus niitä kuvia tuonne Oulun foorumiin kunhan kerkeän siirtää kamerasta koneelle.Minäki olin Oulun vappuajossa ja taisi siellä tosiaan muitakin olla![]()
Mun mielestä vähän turhan nopeasti ajettiin kaupungin läpi. Typerää oli kauheaa vauhtia pommittaa ihmisten ohi. Ilmeisesti oli varattu joku tietty aika minkä ajan poliisit ohjaa liikennettä ja siinä ajassa piti saada koko letka ulos kaupungista.
Onko jossain netissä videota tai kuvaa tapahtumasta?