exhaust sanoi:En tiedä oliko sulla keltaista liiviä päällä mutta uskaltaisko tehdä oletuksen että siinä ne oikeat ajolinjat oli?
Nyt kyllä iski armoton kuume päästä apparalle takaisin ajamaan niinkuin siellä kuuluu ajaa (vauhdista viis, tai pikemminkin maltillisella vauhdilla).
Ei kannata tuosta ottaa mallia.
A Siinä on lähes koko ajan ohiteltavia joiden takia ajelen miten sattuu ja ajelen muutenkin vielä ihan miten sattuu
B Kuten huomaat videota katsoessa ajolinjat ovat eri kierroksilla erilaiset
C Huomaan itsekin ja minua on aiheesta oikeasti osaavat huomauttaneet että linjoissani on paljon parannettavaa (Esim liian keskeltä rataa mutkaan ja liian keskelle sieltä ulos)
D Ainakin neulansilmän ulostulossa siis sen josta lähdetään kohti tornia ajaudun liian pian radan oikeaan reunaan jolloin loivassa mutkassa tulee kanttari ulostulossa silmille.
Ynnä muut mokat. Usko vaan oikeasti sitä neuvoa ettet ota linjoja muilta kuin liivimiehiltä. Ja itse en kuulu kyseiseen ryhmään. Et varmaan koskaan tule löytämään sitä omaa toimivaa ajolinjaa jos kyttäät muiden ajamista ja vaihtelet koko ajan linjaa.
Ota veli rauhallisesti kun mua alko krapulassa oikeesti pelottaa varsinkin se Tarun mutka siinä sun videossa. Sit vaan kouluttajia nykimään hihasta ja