Otin yhteyttä AC Schnizerin edustajaan heidän verkkosivujensa kautta tiedustellakseni BMW K1200R:än alakatteen hintaa ja toimitusta. Kauppias vastasi, että tavara toimitetaan kun rahat ovat tilillä. Rahat toimitetaan pankkisiirtona, sillä heillä ei ole erillistä verkkokauppaa. Tämähän merkitsee sitä, että maksan tuotteen etukäteen ja sitten on vain toivottava, että tavara tulee joskus.
En ole käynut aiemmin tällä tavoin kauppaa. Pyysin kauppiasta lähettämään "tilausvahvistuksen" sähköpostitse ennen kuin siirrän rahat; muutenhan minulla ei käytännössä olisi mitään dokumenttia siitä mitä olen tilannut. En ole vielä saanut vastausta. Nipotankohan nyt turhaan?
Saahan noita katteita muualtakin (Boxer Design, Wunderlich, Sandbar) mutta Schnizerin malli on minulle mieluisin.
En ole käynut aiemmin tällä tavoin kauppaa. Pyysin kauppiasta lähettämään "tilausvahvistuksen" sähköpostitse ennen kuin siirrän rahat; muutenhan minulla ei käytännössä olisi mitään dokumenttia siitä mitä olen tilannut. En ole vielä saanut vastausta. Nipotankohan nyt turhaan?
Saahan noita katteita muualtakin (Boxer Design, Wunderlich, Sandbar) mutta Schnizerin malli on minulle mieluisin.