• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

AC Schnitzeriltä tilaaminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Speed King
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Otin yhteyttä AC Schnizerin edustajaan heidän verkkosivujensa kautta tiedustellakseni BMW K1200R:än alakatteen hintaa ja toimitusta. Kauppias vastasi, että tavara toimitetaan kun rahat ovat tilillä. Rahat toimitetaan pankkisiirtona, sillä heillä ei ole erillistä verkkokauppaa. Tämähän merkitsee sitä, että maksan tuotteen etukäteen ja sitten on vain toivottava, että tavara tulee joskus.

En ole käynut aiemmin tällä tavoin kauppaa. Pyysin kauppiasta lähettämään "tilausvahvistuksen" sähköpostitse ennen kuin siirrän rahat; muutenhan minulla ei käytännössä olisi mitään dokumenttia siitä mitä olen tilannut. En ole vielä saanut vastausta. Nipotankohan nyt turhaan?

Saahan noita katteita muualtakin (Boxer Design, Wunderlich, Sandbar) mutta Schnizerin malli on minulle mieluisin.

Nipotat. AC Schnitzer on legendaarinen BMW-koppiautojen virityspaja. Schnitzer-BMW 2002 ti:llä oltiin Suomen ratakapinoissa kärjessä jo 1970-luvulla eikä Volvoilla ja Audeilla pärjännyt silloinkaan. Näyttävät nykyisin myös tekevän kilkkeitä hitaampiin Bemareihin eli prätkiin.
tounge.gif

Sama luottamuskysymyshän se kait on luottokortillakin maksaessa (joka on kai tavallisin verkkokaupan maksutapa). Kun nakkaat sen korttisi peliin, niin pitää vaan luottaa, jotta tavara tuloo.

Kiitos neuvoista. Vähän tuota arvelinkin. AC Schnitzer ei ole ehkä niin hirveän kiinnostunut yksittäisistä ostajista - jotka vielä lähettelevät useampia sähköposteja. Ainakin sellaisen vaikutelman sain.

En saanut vastausta Schnitzeriltä kun kyselin yhtiön (tilin) osoitetietoja pankkisiirtolomaketta varten. Kyllä kai sekin helposti selviäisi heidän kotisivuiltaan (Aachen).

Schnitzerin spoileri tuli sitten tänään - ja ihan ovelle kannettuna. Seuraavaksi pitää järjestää jostain maalari... tai tehdä homma itse.

Ai miksi Schnitzerin kate? Ajattelin aluksi, että voisinhan tuota hankkia BMW:n HP -sarjaan kuuluvan hiilikuituisen katteen... sen hintaa ei ole vielä julkaistu suomessa. Vähän arvasinkin, ettei se ihan halpa ole, maksaahan Sandbarin kate 669£ eli noin 1000€. BMW/ USA näyttää julkistaneen "high performance" tuotesarjan hinnaston. Siitä oli juttua täällä . Hiilikuitukate maksaa siellä 1635$ eli noin 1250€. Schnitzerin muoviosa ei ollut erityisen halpa (490 EUR + rahti), ottaen huomioon valmistusmateriaalin ja päälle tulevat maalauskulut, mutta kuitenkin yli puolet halvempi verrattuna hiilikuituosiin. Hiilikuitukatteessa olisi ollut se ongelma, että se vaatisi rinnalleen hiilikuituisen syylaripanelin, hiilikuituisia tankkipaneleita, jne. jne.

Back