TeeVee
Suomen suurin TeeVee
Pakko taas ruveta skriivaamaan, no nyt en enää jatkossa edes lupaa olla hiljaa kun siihen ei näemmä pysty...Itsellä kateus tulee lähinnä mieleen kun lueskelee näitä yksisilmäisiä kommentteja ja dukatin mollaamista verrattuna japsikyykkyihin... Vai mistä muusta tuommoinen asenne johtuu?
Onko tosiaan ylivoimaisen mahdotonta ymmärtää, että kaikille muutamilla "puuttuvilla" hevosvoimilla ei tosiaankaan ole ratkaisevaa merkitystä vaan on muitakin huomattavasti merkityksellisimpiä arvoja?
Tipahdin taas perseelleni enkä tajuu taas mitään. Jos nyt esmes omasta puolestani puhun, olen pyrkinyt tässä ilmaisemaan, että myös muut pyörämerkit voivat herättää tuntoja omistajissaan, siis että joku saattaa ostaa kilogixxerin ihan vaan sen takia että se on gixxeri ja siinä on ostajan mielestä munaa... Itse olen selkeästi kawamiehiä, lähdin ostamaan kawaa ja kawan ostin... Muut merkit eivät tällä hetkellä juuri kiinnosta, vaikka kaikilta niitä kivanoloisia laitteita löytyykin. Niinkuin jo aikaisemmassa viestissä totesin, en vaan ymmärrä, miksi jotkut Ducatistit olettavat muiden merkkien omistajien olevan kateellisia Ducateista.
Mitä taas tulee siihen, että
sanoi:Onko tosiaan ylivoimaisen mahdotonta ymmärtää, että kaikille muutamilla "puuttuvilla" hevosvoimilla ei tosiaankaan ole ratkaisevaa merkitystä vaan on muitakin huomattavasti merkityksellisimpiä arvoja?
Miten Ducatisteille on mahdotonta ymmärtää, että muissakin moottoripyörissä saattaa olla myös "muitakin huomattavasti merkityksellisempiä arvoja" painamassa ostopäätöstä kuin tuo tehopuoli?