Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla noin kaksi nimimerkkiä, jotka sitä hehkuttavat. Ducatin omistajia on sitäkin enemmän. Itse en hirveästi voi hehkuttaa, kun en ko peliä ole ajanut. SS900 riittää minun tarpeisiin, kuten olen useasti tällä sivustolla todennut. Arvostan tunnelmaa enemmän kuin suorituskykyä, paitsi alustan osalta haluan pyöräni toimivan, joten Öhlinssiä olen vaihdellut sinne.Saitilla on melkoisesti hekutettu 999r- pyörää, sen ominaisuuksia, "mutkanottoa", (mitä se lieneekään)hintaa/kuinka se ei juuri lainkaan laske arvoaan edes käytettynä, ääntä, harvinaisuutta, tunnetta, käsityön määrää, jalkatyön määrää yms. hypeä.
Jälleen ihan ikioma kantani, jonka olen mielestäni tuonut jo ihan riittämiin esiin, sanon siis kuitenkin vielä kerran. Ducatistit eivät tunnu ymmärtävän sitä tosiasiaa, että myös muut pyörämerkit voivat aiheuttaa omistajilleen hyvänolon tunnetta. Eli se ei ole pelkästään Ducatin "ominaisuus". Tätä olen siis yrittänyt viestittää.Mutta miksi omistaja ei saisi unelmaansa kehua? 999R on juurikin toteutunut unelma. Ihme homma miten paljon se Ducatin kehuminen muita (kateellisia kaappikommunistejako?) suututtaa. Onko kyse siitä, että ei ole enää soveliasta ostaa 50k€ pyörää, kun kaikilla ei siihen ole varaa. Ja jos ostaakin niin sen omistamista ei saisi julkisesti hehkuttaa. Kel onni on se onnen kätekeköönkö?![]()
Juurikin näin...Saitilla on melkoisesti hekutettu 999r- pyörää, sen ominaisuuksia, "mutkanottoa", (mitä se lieneekään)hintaa/kuinka se ei juuri lainkaan laske arvoaan edes käytettynä, ääntä, harvinaisuutta, tunnetta, käsityön määrää, jalkatyön määrää yms. hypeä.
Käsittääkseni ko. pyörien omistajia ei ole kuin yksi aktiivisesti kirjoitellut näihin topiceihin. Tällä ko. pyörällä ei lukemieni perusteella ole juurikaan ajettu. Muutama sata km ja (penkissä käytetty blingbling käyrän vuoksi). Ominaisuuksista ei siis oikeasti ole hirveästi kuin pintatietoa. Meuhkaamista ja hehkuttelua kyllä sitäkin enemmän.
Jotkut kutsuvat sitä moottoripyöräilyksi tai moottoripyöräilyn harrastamiseksi. Minä kutsun tuota ihan vaan omistamiseksi, ja omistamisella hehkutteluksi.
Ja kaikki hypetys tämä siis pyörän omistamisesta. Pullisteluako? En minä voi sitä tietää. Kunhan heitin ajatuksen. Sitten voitaisiin puhua pullistelusta, jos sama hlö tärkelöisi lisäksi vielä jollain muulla vastaavalla, esim kellollaan. Ei kaiketi kukaan semmoiseen enää lähtisi. En minä voi sitäkään onneksi tietää.
Hieman kun kehuisi mahtavan konjakin makua ja aromeita pelkästään lehtijuttujen ja pullon etiketin ja juoman merkin perusteella.
Ei kaiketi kukaan semmoistakaan....tai mistäs sitä tietää näinä päivinä.
Voin sen verran raottaa omia kirjoittamisiani ja pääni aivoituksia...Sen kun tietäisi mistä he ovat Ducati kuskeille kateellisia. Kai Ducatilla on jotain tekemistä asian kanssa. Jos vaikka KTM:ää kehuvat omistajat, ei sinne tule muut itkemään teho/hinta suhteen huonoudesta. Valitettavasti monelle pyörä on muutakin kuin tehoa ja hintaa. Minulla ei ole kumpaakaan paljon, mutta äänet ja ulkonäkö paikkaa KAIKKI pienet puutteet.![]()
Ensinnäkin... En myönnä olevani kateellinen.
Ollaanko kevään tullen olkapäät yhdessä jonottamassa oven takana vuokravuoroa?...noh Nina ; älä töni....![]()
Tai voisitte alkaa haukkumaan desmosediciä, siinä vasta kallis peli! EUR 75000. Onhan siinä tehoa, mutta 1098 verrattuna 40 lisähevosvoimaa maksaa 50000 EUR, Pöyristyttävää!!Nyt kyllä pikkuhiljaa voitaisiin keskittyä tuohon 1098 ja vaikka sen k7 kilosen vertailuun.
Ei se nyt ihan noin mene. Luultavasti jokainen Ducatin omistaja ymmärtää, että muut pyörät voivat olla muiden unelmia. Ducatihan ei ole mitenkään mittareilla mitattaessa hyvä pyörä, joten jos sellaisen itselleen ostaa niin ymmärtää, että ihmiset arvostavat eri asioita, koska arvostaa itsekkin hyvin erilaista pyörää. Minä en ainakaan huonoksi sano mitään liikkuvaa moottoripyörää. Jokin yleinen mallia voi olla tylsä, joku ruma, mutta jokainen tekee valintansa itse.Jälleen ihan ikioma kantani, jonka olen mielestäni tuonut jo ihan riittämiin esiin, sanon siis kuitenkin vielä kerran. Ducatistit eivät tunnu ymmärtävän sitä tosiasiaa, että myös muut pyörämerkit voivat aiheuttaa omistajilleen hyvänolon tunnetta. Eli se ei ole pelkästään Ducatin "ominaisuus". Tätä olen siis yrittänyt viestittää.
Tähän Tylyttäjä antanee tyhjentävän vastauksen. Hänellä voisi sukisukin pr-osasto muuten antaa jonkinlaisen stipendin..Kertokaas muuten, että miksi aina se toinen pyörä mihin verrataan on se GSX-R 1000? Täällä kun puhutaan, että tämä Ducati nyt niin paljon herättäisi keskustelua, mutta kyllähän tuo kilonen giksutin sentään on aivan omassa luokassan jo tuonkin asian osalla.
Jaa-a, mitenhän lie... oisko kumminkin kyseessä tietyntyyppiset motoristit omine arvostuksineen?ja sitten vielä yksi asia. se miksi verrataan kilo-gixxeriin johtuu varmaan siittä että, se kilo-gixutin on yks parhaimpia pyöriä, ainaki siinä jo monesti mainitussa hinta/laatu-suhteessa ja paino/teho-suhteessa.
Minäkään en ole valmis sijoittamaan 50 k€ muoviin ja metalliin. Jos joku haluaa, niin siitä vaan. Suomi on markkinatalousmaa, vaikka EU:n bryssät yrittävät edesmenneen Neukkulan ryssien tavoin vapauttamme tarmokkaasti kaventaakin.Arvostan kyllä MV Agustaa, 999R:ää jne harvinaisia ja arvokkaita pyöriä, mutta itse en ole valmis 50k€ muoviin ja metalliin sijoittamaan.
Mutta miksi omistaja ei saisi unelmaansa kehua? 999R on juurikin toteutunut unelma. Ihme homma miten paljon se Ducatin kehuminen muita (kateellisia kaappikommunistejako?) suututtaa. Onko kyse siitä, että ei ole enää soveliasta ostaa 50k€ pyörää, kun kaikilla ei siihen ole varaa. Ja jos ostaakin niin sen omistamista ei saisi julkisesti hehkuttaa. Kel onni on se onnen kätekeköönkö?![]()
Sen takia, että Gixeri on aina ollut parhaista parhain pyöräKertokaas muuten, että miksi aina se toinen pyörä mihin verrataan on se GSX-R 1000?
...juu, mennään jo maaliskuussaOllaanko kevään tullen olkapäät yhdessä jonottamassa oven takana vuokravuoroa?...noh Nina ; älä töni....![]()
![]()
Kerro sitten millanen se oli...juu, mennään jo maaliskuussaOllaanko kevään tullen olkapäät yhdessä jonottamassa oven takana vuokravuoroa?...noh Nina ; älä töni....![]()
![]()
![]()
Tästä tämä topiikki alkoi. Jyrin viestistä, joka kohdistuu ainakin osaksi mun firman omistamaan 999R pyörään.Onpas halpaa kun uusi malli putkahti...
DUCATI 999 R Sis. racekit! 2004 28490 €
DUCATI 999 R Fila 2004 31990 €
Perus R on siis karvan yli 28 t€ ja tarroilla vajaa 32 t€...
Mites Italo sen hinnan "säilymisen" kanssa? Eikös se ollut 49 t€ joskus...Parikymppiä hävinny uuden ovh:Sta ja noita hintoja kun katselee niin pari vuotta vanha suomipeli pitäis maksaa sellaiset 20-22 t€...![]()