Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh, olen pointtini sanonut ja selittänyt tuonkin osalta - jos et tahallasi halua toki ymmärtää vaan saada "vääntövaihteen päälle" niin en valitettavasti astu trolliansaan enempääKovin näyttää energiantuhlaus maittavan, vaikka juuri äsken muuta todistelit.en tuhlaa energiaa ihmetellä jonkun yksittäisen pyörän pyyntihintaa foorumilla.
Osan ajokamoistani olen häneltä ostanut, mopoon renkaat ja tuon mainitun 999R:nkin olen pari kertaa siellä kaupan pihassa nähnyt - eipä kummemmin tuon henkilökohtaista. Perus myyjä-asiakassuhde.sanoi:Olen vaan ihmetellyt, onko sinulla jotain henkilökohtaista pyörän myyjän kanssa, kun noin kiivaasti rinnalla pyrit pysymään.
Tulihan ne dynokäppyrätkin sieltä
Mä oon jo aikoihin pudonnut Mopo1000 ja Jassun väännöstä... Taitaa olla jo turhan henkilökohtaista vääntää tuollaisesta asiasta täällä, koska se pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...Osan ajokamoistani olen häneltä ostanut, mopoon renkaat ja tuon mainitun 999R:nkin olen pari kertaa siellä kaupan pihassa nähnyt - eipä kummemmin tuon henkilökohtaista. Perus myyjä-asiakassuhde.sanoi:Olen vaan ihmetellyt, onko sinulla jotain henkilökohtaista pyörän myyjän kanssa, kun noin kiivaasti rinnalla pyrit pysymään.
Italowesternin pyörähän tuo, Reliatecilla "myynnissä".pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...
Juujuu! Annetaan hänen pyytää pyörästään mitä haluaa. Aamen!Italowesternin pyörähän tuo, Reliatecilla "myynnissä".pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...
No ei kai kukaan sitä ilmoitusta ota tosissaan?Italowesternin pyörähän tuo, Reliatecilla "myynnissä".pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...
Ei näköjään...No ei kai kukaan sitä ilmoitusta ota tosissaan?Italowesternin pyörähän tuo, Reliatecilla "myynnissä".pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...![]()
Jotkut nähtävästi ottaaNo ei kai kukaan sitä ilmoitusta ota tosissaan?Italowesternin pyörähän tuo, Reliatecilla "myynnissä".pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...![]()
Julkisuuttahan tuntuu tuolla ainakin saavan, joten vanhan "ei ole huonoa julkisuutta"-lausahduksen perusteella toimii ihan mainoksenasanoi:Ettei olisi jotain tekemistä verotuksen kanssa sillä pyörän myynnissä pitämisellä. En tiedä, eikä kiinnostakkaan oikeastaan..
Joo niin minäkin olen pudonnut jo pois mopo1000:sen ja Jassun väännöstä... eihän tuo johda mihinkään.Mä oon jo aikoihin pudonnut Mopo1000 ja Jassun väännöstä... Taitaa olla jo turhan henkilökohtaista vääntää tuollaisesta asiasta täällä, koska se pyörän myyjä on näköjään molempien tuttu tai jotain...
Joo, huomasin saman että ei tuo johda mihinkäänJoo niin minäkin olen pudonnut jo pois mopo1000:sen ja Jassun väännöstä... eihän tuo johda mihinkään.
Sportvue on joo. Snagarirespectistä en sit tiedä, veikkaan et tollanen vie sitä alas koska eihän todellinen vetomies mitään mittaritietoja tarvii...sanoi:Jassulla taitaa olla samanlainen Sportvue ™ kypärä-hud-näyttökäkkylä kypärässä kuin Italowesternillä, ovat ihan "samikset" snagarilla.![]()
Koeajoin viime kesänä radalla ja mutkateillä Suzukin K5 GSX-R750:sen. Kyseisen GSX-R:n omistaja taas ajoi Ducati 749:lläni täsmälleen samanlaisen reitin. Vertailimme pyöriä keskenään.Tavallista 999 Ducatia olen ajanut ja pahempaa inkvisitiolaitetta ei ole keksittykään. Kokemuksena valaiseva, tiedän ainakin mihinkä EN sijoita rahojani. Voi sitä tärinää koko pyörässä, v-koneen epämääräistä kapeaa vetoaluetta ja kidutusta, kun putket polttaa p*rsettä ja jalkoja. Lisäksi Ducati aivan on h*lvetin kallis ostaa, vieläkin kalliimpi pitää ja huollattaa. Niihin ominaisuuksiin nähden aivan törkeän kallis, mitä rahalle vastinetta saa. Kestää huonosti ja on vielä epämukava ajaa. Tarttee kyllä sanoa, että 999:n jälkeen oma ex Suzuki tuntui lähinnä matkasohvalta siihen verrattuna, paitsi että kulkee paremmin ja on muutenkin huomattavasti parempi
. Ducatissa ei ole mitään erikoista tai tavoiteltavaa muutakuin se erikoisuus. Ei sillä oikeesti mitään tee
..![]()
Hehee!Edellinen pyöräni oli mukavampi, halvempi, tehokkaampi, moottorin käyttöalue oli laajempi ja vähemmän tärisevä.
Jep. Ja vaikka joku saattaa niin luullakin, niin tässä ei sitten ollut ironian tynkääkään! Hyvä pyörä on zrx. Mää vaan halusin Monsterin... Oikeastaan pyörät on niin erilaisia, ettei niitä voi sillä tavalla verrata, kun kyse on makuasioista. Toinen tykkää takapuolesta ja toinen rinnoista. Siksi tää kinastelu on aina niiiiin turhaa... Mutta kummiskin ihan viihdyttävää...Hehee!Edellinen pyöräni oli mukavampi, halvempi, tehokkaampi, moottorin käyttöalue oli laajempi ja vähemmän tärisevä.![]()
![]()
(Ja sehän oli Kawa ZRX1200S, tiedoksi lukijoille!)
Johtihan se moneenkin asiaan. Selvisi hinnoittelun ABC ammattilaisilta, tuli asiaa hallitusta energiankäytöstä yms.Joo, huomasin saman että ei tuo johda mihinkään![]()
Just just...Usein japsipyörän omistajat kun eivät tiedä yhtään mitään ketjujen rasvausta kummempaa pyöränsä tekniikasta, Ducatin omistajat usein tuntevat pyöränsä läpikotaisin.
Aivan totta!Just just...Usein japsipyörän omistajat kun eivät tiedä yhtään mitään ketjujen rasvausta kummempaa pyöränsä tekniikasta, Ducatin omistajat usein tuntevat pyöränsä läpikotaisin.
Mielipide on kuin persreikä - jokaisella on omansa.
Joo-o... suomessa on 120 000 moottoripyörää, joista valtaosaa huoltaa joku huoltoliike. Valtaosa pyöristä on japanilaisia ja valtaosa omistajista ei ole koskaan nähnyt esimerkiksi venttiilikoneistoa. En tarkoita kommentillani ketään yksittäistä harrastajaa vaan sitä perusmotoristia joka vain ajaa.Just just...Usein japsipyörän omistajat kun eivät tiedä yhtään mitään ketjujen rasvausta kummempaa pyöränsä tekniikasta, Ducatin omistajat usein tuntevat pyöränsä läpikotaisin.
Mistä ihmeestä sinä voit tietää kuinka moni Ducatilla harrastava huollattaa laitteensa liikkeessä ja kuinka moni tekee itse? Onko suhde minkälainen japseilla ajaviin. Aika mielenkiintoinen mielipide sinällään.Joo-o... suomessa on 120 000 moottoripyörää, joista valtaosaa huoltaa joku huoltoliike. Valtaosa pyöristä on japanilaisia ja valtaosa omistajista ei ole koskaan nähnyt esimerkiksi venttiilikoneistoa. En tarkoita kommentillani ketään yksittäistä harrastajaa vaan sitä perusmotoristia joka vain ajaa.Just just...Usein japsipyörän omistajat kun eivät tiedä yhtään mitään ketjujen rasvausta kummempaa pyöränsä tekniikasta, Ducatin omistajat usein tuntevat pyöränsä läpikotaisin.