• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

4.12.2006 superminimotoilemaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif
Erehdyin sitte kattomaan noita Jassun viime kerrasta ottamia kuvia, ja alko tekemään mieli radalle niin vietävästi!
tounge.gif
Saapa nähdä miten töiltä ehtii tänään. Jos, niin ehkäpä
smile_org.gif

Olipas se taas hauskaa ja vauhtikin alkaa parantua. Jensin kanssa oli tiukkaa vääntöä ja ensi kerralla sen 50 sekunnin raja menee rikki kun niin lähellä se oli jo nytkin.

Olipas se taas hauskaa ja vauhtikin alkaa parantua. Jensin kanssa oli tiukkaa vääntöä ja ensi kerralla sen 50 sekunnin raja menee rikki kun niin lähellä se oli jo nytkin.
Jep.
buttrock.gif

Jarrun kanssa alkoi olla jo tiukkaa skabaa välillä. Ens kerralla 50s maaginen raja pitää rikkoa. Taitaa tosin vaatia ainakin mun kohdalla sen, että saa ajaa kaks settiä tai enemmän. Eka setti on sellaista lämmittelyä ja toisen aikana alkoi vasta luottamaan mopoon ja renkaiden pitoon.

Voi kun saisi sen tehorajoituksen mopoista pois
confused_orig.gif

Odotan jo malttamattomana seuraavaa kertaa
sport05.gif

Haha, onneks mulla oli semmonen mopo josta ei otettu aikoja. Olin nimittäin sen verran hidas.
biggrin.gif
höpö höpö...seuraavall kerral oot jo ainaki mua paljon nopeempi
biggrin.gif

oli ihan sikke kivaa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
ihanaa ku pääs vetää kaks kiekkaa...alko menee jo paljon paremmin...
wink.gif

thesukka lepuuttaa nyt sitä kättä
biggrin.gif
ja jarru oli taas super kaasu
biggrin.gif

jens mä sain nyt lähetettyy sulle ne kuvat....ihan oikein olin laittanu...mut en tajunnu et yhen kuvan lataaminen kestää niin kauan...joten olin jo sataa nappulaa painanu....ni kuvan tallentaminen sit aina keskeyty...
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif

jens mä sain nyt lähetettyy sulle ne kuvat....ihan oikein olin laittanu...mut en tajunnu et yhen kuvan lataaminen kestää niin kauan...joten olin jo sataa nappulaa painanu....ni kuvan tallentaminen sit aina keskeyty...
biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Ne taitaa olla aika suurikokoisia (kuvatiedostot) suoraan kamerasta purettuna. Kannattais ehkä pienentää niiden kokoa ennen lähettämistä.

biggrin.gif
biggrin.gif
tounge.gif
Ne taitaa olla aika suurikokoisia (kuvatiedostot) suoraan kamerasta purettuna. Kannattais ehkä pienentää niiden kokoa ennen lähettämistä.
kuuleppas jens...oli kauheen suuri työ saada ne ees lähetettyä.......uusia en lähetä.....
wink.gif
katotte sit seuraavissa bileissä mun koneelta.....

mul ois tälläne motohenkinen bile idea... jos jollakin on toi tourist trophy Ps2:selle eli -KLIKS- voitaisiin kokoontua skabaileen oluen ja pikkupurtavan merkeissä.. josta sitten jatkaisimme muutamalle .... Vai?

Mä ilmoittaudun myös!

Piipu: sun kuvat tuli perille. Latailen ne tuolta koneella ja yritän laittaa lähiaikoina näkyville. Ilmoittelen sitten siellä alkuperäisessä biletopicissa.

Kuin myös ilmottaudun..
Tosin missäs me ne pidetään
nixweiss.gif
...Mul o tällänen hikinen pikkukaksio johon ei kovin montaa tyyppiä mahdu.... tosin toi mun töllö ois kyl hyvä pelaamiseen 37" pleikka vaan o alkanu pykimään.......
Ja millon tämä ajankohta ois ..?

Kuin myös ilmottaudun..
Tosin missäs me ne pidetään
nixweiss.gif
...Mul o tällänen hikinen pikkukaksio johon ei kovin montaa tyyppiä mahdu.... tosin toi mun töllö ois kyl hyvä pelaamiseen 37" pleikka vaan o alkanu pykimään.......
Ja millon tämä ajankohta ois ..?
mulle mahtuu..raahataa sun telkka tänne ...ja pelit ja vehkeet....
smile_org.gif

meniskö se tammikuulle? jos joulukuussa vielä....ni 16.12..lauantai...oon kyl soipinu sillekki jo muuta...mut en oikein oo innostunu siitä....jos mä saisin ne tärskyt siirettyä perjantaille ni sit se lauantai ois ookoo
wink.gif

mulle mahtuu..raahataa sun telkka tänne ...ja pelit ja vehkeet....
smile_org.gif

meniskö se tammikuulle? jos joulukuussa vielä....ni 16.12..lauantai...
jes.. no en ihan viiti tota töllötintä raahata mut kaikki muut kyllä...eli toi ps2 nen ja ostan ton pelin jos o tarvis..
Mites muille sopii ajankohta... ?
Pitäskö laittaa uus aihe tuonne Muut kuin orgin kokoontumiset..?

Eiks vois heijastaa beamerillä seinälle ison kuvan telkan sijasta? Joskus pelattu autopelejä pc:llä porukalla. Ja äänet stereoitten kautta ulos
smile_org.gif

Back