Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep.Olipas se taas hauskaa ja vauhtikin alkaa parantua. Jensin kanssa oli tiukkaa vääntöä ja ensi kerralla sen 50 sekunnin raja menee rikki kun niin lähellä se oli jo nytkin.
höpö höpö...seuraavall kerral oot jo ainaki mua paljon nopeempiHaha, onneks mulla oli semmonen mopo josta ei otettu aikoja. Olin nimittäin sen verran hidas.![]()
Ne taitaa olla aika suurikokoisia (kuvatiedostot) suoraan kamerasta purettuna. Kannattais ehkä pienentää niiden kokoa ennen lähettämistä.jens mä sain nyt lähetettyy sulle ne kuvat....ihan oikein olin laittanu...mut en tajunnu et yhen kuvan lataaminen kestää niin kauan...joten olin jo sataa nappulaa painanu....ni kuvan tallentaminen sit aina keskeyty...![]()
![]()
![]()
kuuleppas jens...oli kauheen suuri työ saada ne ees lähetettyä.......uusia en lähetä.....Ne taitaa olla aika suurikokoisia (kuvatiedostot) suoraan kamerasta purettuna. Kannattais ehkä pienentää niiden kokoa ennen lähettämistä.jens mä sain nyt lähetettyy sulle ne kuvat....ihan oikein olin laittanu...mut en tajunnu et yhen kuvan lataaminen kestää niin kauan...joten olin jo sataa nappulaa painanu....ni kuvan tallentaminen sit aina keskeyty...![]()
![]()
![]()
Millon voi ilmottautuakatotte sit seuraavissa bileissä mun koneelta.....
joo mäki ilmottautuisinMillon voi ilmottautuakatotte sit seuraavissa bileissä mun koneelta.....![]()
mulle mahtuu..raahataa sun telkka tänne ...ja pelit ja vehkeet....Kuin myös ilmottaudun..
Tosin missäs me ne pidetään...Mul o tällänen hikinen pikkukaksio johon ei kovin montaa tyyppiä mahdu.... tosin toi mun töllö ois kyl hyvä pelaamiseen 37" pleikka vaan o alkanu pykimään.......![]()
Ja millon tämä ajankohta ois ..?
jes.. no en ihan viiti tota töllötintä raahata mut kaikki muut kyllä...eli toi ps2 nen ja ostan ton pelin jos o tarvis..mulle mahtuu..raahataa sun telkka tänne ...ja pelit ja vehkeet....![]()
meniskö se tammikuulle? jos joulukuussa vielä....ni 16.12..lauantai...
se oli joke....jes.. no en ihan viiti tota töllötintä raahata