• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

4.12.2006 superminimotoilemaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
arvatkaas mitä.....me saadaa ajaa viidellä pyörällä , jee
062802jumpie_prv.gif

myynti puolen setä lupas sanoo pojille
biggrin.gif
hyvä,hyvä.....
Yes!! viis mopoo... näytit niille kartingpojille, että kuka on rehtori
bowdown.gif

Toivottavasti kukaan ei vaan varaa tuota vuoroa
thumbs-up.gif

Ööh...kuka suostuu ajamaan sillä viidennellä mopolla, jossa ajanotto ei toimi? Ai mää vai, taasko?
wink.gif

no aivan varmasti mahtuu, jos on pari tuntia varattu ja viis mopoa käytössä. Mukaan vaan.

Esit: V*ttu, editoin virheet pois ettei pääse kuulapäät kettuilemaan
biggrin.gif

haloo haloo...
biggrin.gif
niinku mad man sano mahtuu hyvinki...
smile_org.gif

kunnes toisin ilmotetaan....eli lisää vaa lössii...
062802moto_prv.gif

mut tietty me ei sit olla vastuussa jos ne yht äkkii päättääki vähentää pyörämäärää.....mut näillä eväillä hyvinki mahtuu...
wink.gif

muistakaa varaa tasa raha 14e jos haluutte osallistuu siihen 10 kerran korttiin...muuten 16/10 min....

ja ajoissahan kannattaa tulla...et saada paperi ja rahahässäkät alta pois...

ja ajokortti varmuudeks messii....ainaki viimeks matti ärrältä joka ei mahtunu kimppa lippuun messii kysyttiin...et silleen....

oisit laittanut topicin tuonne orgin tapahtumat puolelle niin etusivullekin tulee linkki/pvm.
miun " haut" on tänne siiretty....joten tääl kirjottelen
biggrin.gif
kiltti tyttö oon en ollenkaa rebel.... ;D
Oli puhetta että voit laittaa näitä tänne orgin ilmoittautumisiin, mutta siinä tapauksessa ei ole tyyliä "oisko joku lähdössä?", vaan "tällöin mennään".

Olisi myös hyvä jos laittaisit noi ilmoittautumiset editoimalla tonne aloitusviestiin, eikä ripottelemalla pitkin ketjua uusilla viesteillä - löytyisi selkeämmin
smile_org.gif

Minä nyt siirsin ja selkeytin tuota aloitusviestiä.

Tällä kertaa ei pysty tulemaan.
veryangry.gif

Kysytään jo nyt sitten seuraavaa viikkoa, jos olette menossa ruokailemaan tiistaina niin onko tätä hupia luvassa maanantaina? Vai jääkö väliin?

veryangry.gif

Kysytään jo nyt sitten seuraavaa viikkoa, jos olette menossa ruokailemaan tiistaina niin onko tätä hupia luvassa maanantaina? Vai jääkö väliin?
voishan sitä sit yrittää sille maanantaille....meil tosiaan tiistaina syömistä ja sit keskiviikkona sukellusta....voi vitsi mull ei taida olla sillon autoa
sad_orig.gif

mut kivahan se olis...ilmootellaan ku eka tulevasta maanantaista selvitään.....ja vaik mä en pääsis silti voisin tääl ilmootella ja soittaa koska vapaata..ja sit menee ketkä mennee
wink.gif

veryangry.gif

voishan sitä sit yrittää sille maanantaille....meil tosiaan tiistaina syömistä ja sit keskiviikkona sukellusta....voi vitsi mull ei taida olla sillon autoa
sad_orig.gif

mut kivahan se olis...ilmootellaan ku eka tulevasta maanantaista selvitään.....ja vaik mä en pääsis silti voisin tääl ilmootella ja soittaa koska vapaata..ja sit menee ketkä mennee
wink.gif
Juu... ei saa unohtaa ORGin sukellusta kaakelilaguuniin! Te saatte varautua elämänne huonoimpaan (ja parhaimpaan?) teoria esitykseen ennen varsinaista altaaseen menoa. Toivotaan että videotykki löytyy ja toi PP-esitys pyörii!
biggrin.gif

Voit Piipu pyyhkiä mut pois huomisen motoilu listalta. Mä en pääse tulemaan
bawling.gif

Toisel kertaa sitte....
veryangry.gif

Pitäkää te muut hauskaa
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif
062802moto_prv.gif

Joo. Mäkään en tosiaan pääse tulemaan huomenna, kun pitää mennä kouluun. Voi olla, että tuun myöhässä kattelee, mutta en lupaa mitään
sad_orig.gif

ertzi ja premier..mä pyyhkäsin teiät pois .toisel kertaa sit...
062802moto_prv.gif

hyvinki mahtuu viel jengii messii....ja nyt ku on pidempi vuoro ni ei haittaa vaik tulis vähän myöhässäki....

ja soitan viel huomen et vuoro vapaa....

Back