• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

4.12.2006 superminimotoilemaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tälläkään kertaa mä en tule enkä saavu, mut katsotaanks mut ulos jos ajaisin Suzuki S1:llä? melkeen vakiolla? (12 mm kaasari, kulkee 75 km/h, kiertää jotain 11500)

palijo nuo teidän 4t huussit kulkee , minkä kokosilla koneilla ne on?

ens kesänä vois, jos aikaa jää tai olen muutenkin ulkoruokinnassa, tulla vaik kahden Supermopon voimin, Suzukis1 ja RM50.

Tietty jos talvella löytyy jostain jäärataa niin sitten voisi ainakin tuota S1:stä talviulkoiluttaa.

Edittiä:

onks nuo teidän omia mopoja vai vuokrataanko nuo tuolta VM centeristä? mähän en aja ku omallani eli se on hej hej ja kivat teille jos omalla ei saa ajaa.

tälläkään kertaa mä en tule enkä saavu, mut katsotaanks mut ulos jos ajaisin Suzuki S1:llä? melkeen vakiolla? (12 mm kaasari, kulkee 75 km/h, kiertää jotain 11500)

palijo nuo teidän 4t huussit kulkee , minkä kokosilla koneilla ne on?

ens kesänä vois, jos aikaa jää tai olen muutenkin ulkoruokinnassa, tulla vaik kahden Supermopon voimin, Suzukis1 ja RM50.
Noi millä ajellaan sisällä on vm-kartingin lainavekottimia aivan kuten kartingautotkin sisäradalla. Malli on Thumpstar 90cc ja kulkupuolta on rajoitettu. Kuulemma vakuutusteknisistä syistä ei samaa aikaa radalla saa olla firman mopoja ja omia mopoja

Jos tulee hommattua tuollaisia pikkusupermotoja/crosseja ja ulkoilutettua niitä ens kesänä jollain radalla niin sitten toki voi tulla supermopoillakin kokeileen

no kerpeles, duunireissun presiksen kanssa taistelen, saattaa jäädä tänään väliin...

vuoro vapaa
062802jumpie_prv.gif
ei taida kauheesti olla lössii tulossa eli hyvinki voi vetää niin monta kiekkaa ku haluu...mull raha varat riittää kyl vaa kahteen...
sad_orig.gif

En tajunnutkaan et tää oli maanantai. *tyhmä minä* En vielä varma onko musta paikalle tulijaksi, edelleen kipeänä, kuumetta pukkaa vaan taas lisää.
sad_orig.gif

oon kyl kovastikki tulossa...mut mut ...auto ei meinannu ollenkaa lähtee aamulla käyntii....jotai akku hässäkkää....eli jos mua ei näy.....ni auto ei käynnistyny
lookaround_orig.gif

Kuinkas pitkä ihminen noitten mopojen selkään taittuu?
Joskus tollasella tavallisella minimotolla testannu ajamista ja siit ei meinannu tulla muuta kun kavereilla posket ja vatsat kipeiks... Pituutta on 182 cm.
Tänään en pääse tulemaan, iskias vielä vaivaa, mutta vastaisuuden varalle kun kovasti tuo touhu kiinnostais.

Kuinkas pitkä ihminen noitten mopojen selkään taittuu?
Joskus tollasella tavallisella minimotolla testannu ajamista ja siit ei meinannu tulla muuta kun kavereilla posket ja vatsat kipeiks... Pituutta on 182 cm.
Tänään en pääse tulemaan, iskias vielä vaivaa, mutta vastaisuuden varalle kun kovasti tuo touhu kiinnostais.
Ei pitäs olla ongelmia.. hyvin pystyy ajaan..
Mukaan vaan heti kun vaan kykenee..

Ok, hyvä tietää. Täytyy varmaan odotella ens vuoden puolelle ettei toi selkä pamahda lopullisesti
confused_orig.gif

Voi V***U mulla mättää totaalisesti töissä en pääse täältä lähtemään yhtään mihinkään, olen todella pahoillani pitäkää hauskaa .

Mites toi homma käytännössä toimii? Julistavat tuolla nettisivuillaan, että kyynär-ja polvisuojat sekä hanskat ja kypärä on talon puolesta, mutta mikä on suositeltava varustus? Onko oltava Dainesen nahkapuku isolla kyttyrällä ja racein Shoei iridiumvisiirillä että radalle on fiksua mennä?
Saappaat varmaan olisi syytä olla? Millainen varustus teillä lähtijöillä on?

kerranki ku ois pidempi vuoro...ni jengi vaa vähenee...
biggrin.gif

nyt meen koklaa käynistyykö mun kotelo......
thumbs-up.gif

Millainen varustus teillä lähtijöillä on?
Aiemmin mulla oli mukana varustus farkut, t-paita ja lenkkarit. Kypärät siellä on kauheita, autonasentajahaalarit ei paljon sen kummempia, muovisuojat haalareiden päälle (polvi + kyynär), puutarharukkaset saa myös.

Jos menet niin, ota edes kypärähuppu ja ohuet hanskat (siis omat).

Millainen varustus teillä lähtijöillä on?
Aiemmin mulla oli mukana varustus farkut, t-paita ja lenkkarit. Kypärät siellä on kauheita, autonasentajahaalarit ei paljon sen kummempia, muovisuojat haalareiden päälle (polvi + kyynär), puutarharukkaset saa myös.

Jos menet niin, ota edes kypärähuppu ja ohuet hanskat (siis omat).
nii ja kengätki voi olla bueno
wink.gif
hanskat ehottomasti!!!!

Back