Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai rysähtää. Mutta niinhän ei tosivetareille ikinä käy..?Joku jo sanoikin, et jos vedättää niin antaa sit mennä kunnolla. 200+ vauhdeissa on sama kuinka paljon on yli jos narahtaa.
Paljokos noita moottoripyöräilijöitä menee +200 vauhdista metsään/johonkin muualle vuodessa? Ja paljonko löytyy custom-kuskeja mutkissa ojan pohjalta vuodessa?Tai rysähtää. Mutta niinhän ei tosivetareille ikinä käy..?![]()
No mutta rakas motovirtuoosi, juurihan minä totesin, ettei niin käy. Kustomikuskit ja osapuilleen sääntöjä noudattavat ovat kaiken pahan alku ja juuri; ovat kaltaistesi tiellä kaiken aikaa ja lisäksi rumentavat onnettomuustilastoja ja nostavat sinunkin vakuutusmaksujasi.Paljokos noita moottoripyöräilijöitä menee +200 vauhdista metsään/johonkin muualle vuodessa? Ja paljonko löytyy custom-kuskeja mutkissa ojan pohjalta vuodessa?Tai rysähtää. Mutta niinhän ei tosivetareille ikinä käy..?![]()
Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...
Ei mua naurata jos motoristi loukkaantuu. En kyllä itke krokotiilin kyyneleitäkään kaikkien kahjojen takia.Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...![]()
Ja jos ei se sairaalaan joudu, niin kyllä sitten viimeisellä tuomiolla pukkaa pojalle hikeä pintaan kun meidät kiltisti ajelleet infarktiin kuolleet otetaan harppujen soittojuhliin ja vetomiehet saavat tulta ja tulikiveä niskaan ja hampaita kiristelläänNauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...![]()
Jos tää on se sama heppu, joka luulen, ni se kyseinen kaveri pari vuotta sitten posotti kaasu pohjassa piikkinsä kanssa lohjalla... Iha yhden tekevää oliko se kaupungilla vai hankotiellä vai missä... Trimmatulla piikillä pisti menemään 150km/h iha jatkuvalla syötöllä...Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...![]()
Tiedän kyseisen kaverin josta tässä topicissa on kyse eikä ole sama jannu johon PrivateeR viittaa!Jos tää on se sama heppu, joka luulen, ni se kyseinen kaveri pari vuotta sitten posotti kaasu pohjassa piikkinsä kanssa lohjalla... Iha yhden tekevää oliko se kaupungilla vai hankotiellä vai missä... Trimmatulla piikillä pisti menemään 150km/h iha jatkuvalla syötöllä...Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...![]()
Siltä ku viimex lähti kortti ja rupes siitä netissä avautumaan ni heitin sille vaan että
"hehehehehe... eikös ylinopeus ole vapaaehtoista"
Koitin sille sanoa useampaa otteeseen ennenku siltä kortti lähti että koittas ny tajuta ettei mua sen jätkän henki kiinnosta paskan vertaa mutta ne kaikki kaupungilla asioivat keitä toi vaarantaa ni ne mua huolettaa... Ei uskonut....
Kiitos oikaisusta!Tiedän kyseisen kaverin josta tässä topicissa on kyse eikä ole sama jannu johon PrivateeR viittaa!Jos tää on se sama heppu, joka luulen, ni se kyseinen kaveri pari vuotta sitten posotti kaasu pohjassa piikkinsä kanssa lohjalla... Iha yhden tekevää oliko se kaupungilla vai hankotiellä vai missä... Trimmatulla piikillä pisti menemään 150km/h iha jatkuvalla syötöllä...Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...![]()
Siltä ku viimex lähti kortti ja rupes siitä netissä avautumaan ni heitin sille vaan että
"hehehehehe... eikös ylinopeus ole vapaaehtoista"
Koitin sille sanoa useampaa otteeseen ennenku siltä kortti lähti että koittas ny tajuta ettei mua sen jätkän henki kiinnosta paskan vertaa mutta ne kaikki kaupungilla asioivat keitä toi vaarantaa ni ne mua huolettaa... Ei uskonut....
tää on tosi, sama havainto, semmonen tyyppi joka vetää koko ajan on-off tyylillä joko parkissa tai hana kaakossa, on itsemurhatyyppi tai sitten jotain puuttuu korvien välistä.Turha äänestys, ei ne uskalla myöntää että köröttelivätten kahdeksaakymppiä ja joku 60-vuotias kukkahattumummo meni 250:sellä Virakolla ohi mutkassa...![]()
Todellisuudessa kyykkykuskit ajelee melko siististi, en yhtään kertaa oo nähny et ois mitenkään suuria nopeuksia käytetty, vaikka aika paljon oon liikkunut tuolla mutkatieverkostolla. Tiedä sitten suorilla teillä, autolla ajellut niitä pääasiassa, mutta ei sielläkään mitään suuria ylinopeuksia motoristit ajele. Pääasiassa liikennevirran mukana, kymppi viistoista yli.
Olikohan jotain vikaa ,kun ei oikein kulkenut?Aamun paikallislehdessä luki että joku oli vetänyt 244km/h 80 alueella Lohjalla!! Oli lehden mukaan ollut tonninen Suzuki.
En ole ikinä elämässäni ajanut piikkiäsanoi:...joskin eikhän meistä tosin jokanen ole jossaki elämänvaiheessa ollu sillä piikillä selälhän keulimista harjotellessa tai ojanpohjalla kun ei oikein soratiellä yhtäaikaa onnistunu kurvhin vääntö ja kypärän visiirin nosto kun aurinko häikäsi ötököitä täynä olevasta pleksistä johtuen ja tämä kaikki soratiellä ja vauhtia tietenki niin paljon kun siitä vehkeestä lähti
Joo voihan se toki olla näinkinTurha äänestys, ei ne uskalla myöntää että köröttelivätten kahdeksaakymppiä ja joku 60-vuotias kukkahattumummo meni 250:sellä Virakolla ohi mutkassa...![]()
Todellisuudessa kyykkykuskit ajelee melko siististi, en yhtään kertaa oo nähny et ois mitenkään suuria nopeuksia käytetty, vaikka aika paljon oon liikkunut tuolla mutkatieverkostolla. Tiedä sitten suorilla teillä, autolla ajellut niitä pääasiassa, mutta ei sielläkään mitään suuria ylinopeuksia motoristit ajele. Pääasiassa liikennevirran mukana, kymppi viistoista yli.