• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

244 @ 80 km/h Lohjalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fredde
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tästähän voisi järjestää äänestyksen kyykkykuskeille.Esim:Mikä on yleisin huippunopeutesi käydessäsi iltalenkillä 50,100,150,200,250 >?

Uskoisin,että monella muullakin kuin vain itsellä käy mittari ainakin kerran illassa yli 200.

Joku jo sanoikin, et jos vedättää niin antaa sit mennä kunnolla. 200+ vauhdeissa on sama kuinka paljon on yli jos narahtaa.
Tai rysähtää. Mutta niinhän ei tosivetareille ikinä käy..?
tounge.gif

Turha äänestys, ei ne uskalla myöntää että köröttelivätten kahdeksaakymppiä ja joku 60-vuotias kukkahattumummo meni 250:sellä Virakolla ohi mutkassa...
biggrin.gif

Todellisuudessa kyykkykuskit ajelee melko siististi, en yhtään kertaa oo nähny et ois mitenkään suuria nopeuksia käytetty, vaikka aika paljon oon liikkunut tuolla mutkatieverkostolla. Tiedä sitten suorilla teillä, autolla ajellut niitä pääasiassa, mutta ei sielläkään mitään suuria ylinopeuksia motoristit ajele. Pääasiassa liikennevirran mukana, kymppi viistoista yli.

Tai rysähtää. Mutta niinhän ei tosivetareille ikinä käy..?    
tounge.gif
Paljokos noita moottoripyöräilijöitä menee +200 vauhdista metsään/johonkin muualle vuodessa? Ja paljonko löytyy custom-kuskeja mutkissa ojan pohjalta vuodessa?
No mutta rakas motovirtuoosi, juurihan minä totesin, ettei niin käy. Kustomikuskit ja osapuilleen sääntöjä noudattavat ovat kaiken pahan alku ja juuri; ovat kaltaistesi tiellä kaiken aikaa ja lisäksi rumentavat onnettomuustilastoja ja nostavat sinunkin vakuutusmaksujasi.
biggrin.gif

Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...
pftroest.gif
Jos tää on se sama heppu, joka luulen, ni se kyseinen kaveri pari vuotta sitten posotti kaasu pohjassa piikkinsä kanssa lohjalla... Iha yhden tekevää oliko se kaupungilla vai hankotiellä vai missä... Trimmatulla piikillä pisti menemään 150km/h iha jatkuvalla syötöllä...

Siltä ku viimex lähti kortti ja rupes siitä netissä avautumaan ni heitin sille vaan että
"hehehehehe... eikös ylinopeus ole vapaaehtoista"

Koitin sille sanoa useampaa otteeseen ennenku siltä kortti lähti että koittas ny tajuta ettei mua sen jätkän henki kiinnosta paskan vertaa mutta ne kaikki kaupungilla asioivat keitä toi vaarantaa ni ne mua huolettaa... Ei uskonut....

Nauran kyllä makeasti tolle urpolle siin vaiheessa ku se makaa iloisesti sairaalassa...
pftroest.gif
Jos tää on se sama heppu, joka luulen, ni se kyseinen kaveri pari vuotta sitten posotti kaasu pohjassa piikkinsä kanssa lohjalla... Iha yhden tekevää oliko se kaupungilla vai hankotiellä vai missä... Trimmatulla piikillä pisti menemään 150km/h iha jatkuvalla syötöllä...

Siltä ku viimex lähti kortti ja rupes siitä netissä avautumaan ni heitin sille vaan että

Koitin sille sanoa useampaa otteeseen ennenku siltä kortti lähti että koittas ny tajuta ettei mua sen jätkän henki kiinnosta paskan vertaa mutta ne kaikki kaupungilla asioivat keitä toi vaarantaa ni ne mua huolettaa... Ei uskonut....
Tiedän kyseisen kaverin josta tässä topicissa on kyse eikä ole sama jannu johon PrivateeR viittaa!

...mutta kun käväsee motonetissä kattelemassa piikkiluokan keskustelua paikallisesti, niin kyllä siellä meleko reiphasti ruodithan toisten ajamisia ja tekemisiä (tai tekemättäjättämisiä)... ja sitten vielä ihimetelhän, että mistä näitä "vetomiehiä" sikiää
tounge.gif

...joskin eikhän meistä tosin jokanen ole jossaki elämänvaiheessa ollu sillä piikillä selälhän keulimista harjotellessa tai ojanpohjalla kun ei oikein soratiellä yhtäaikaa onnistunu kurvhin vääntö ja kypärän visiirin nosto kun aurinko häikäsi ötököitä täynä olevasta pleksistä johtuen ja tämä kaikki soratiellä ja vauhtia tietenki niin paljon kun siitä vehkeestä lähti
withstupid.gif

Ainoa keino välttyä sakoilta ja ajokielloilta on noudattaa niitä rajoituksia vaikka ne perse*stä onkin. Ja jos ei noudata niin jossain vaiheessa sattuu kohdalle se paskalakki tutkineen. Jos vähän katsoo missä ja milloin kaahailee niin aika vaikea niitä sakkoja on saada. Mutta sitten puuttuu se yleisö, totta juu. Jatkakaa samaan malliin. Lohjalaisia on muutenkin liikaa ja ne on aina rähisemässä
tounge.gif

Virkkalassa taitaa kuitenkin ne hulluimmat olla.

Taitaa olla nää pääkaupunkilaiset, Lohjalla ja sen ympäristössä kesäänsä viettävät kollit, jotka tuolla huomiota hakee...
biggrin.gif
Ainakin järvellä se oli taannoin noin...

Nimimerkillä: 20 vuotta Lohjansaaressa kesänsä viettänyt...

pftroest.gif

Tiedän kyseisen kaverin josta tässä topicissa on kyse eikä ole sama jannu johon PrivateeR viittaa!
Kiitos oikaisusta!

Turha äänestys, ei ne uskalla myöntää että köröttelivätten kahdeksaakymppiä ja joku 60-vuotias kukkahattumummo meni 250:sellä Virakolla ohi mutkassa...
biggrin.gif

Todellisuudessa kyykkykuskit ajelee melko siististi, en yhtään kertaa oo nähny et ois mitenkään suuria nopeuksia käytetty, vaikka aika paljon oon liikkunut tuolla mutkatieverkostolla. Tiedä sitten suorilla teillä, autolla ajellut niitä pääasiassa, mutta ei sielläkään mitään suuria ylinopeuksia motoristit ajele. Pääasiassa liikennevirran mukana, kymppi viistoista yli.
tää on tosi, sama havainto, semmonen tyyppi joka vetää koko ajan on-off tyylillä joko parkissa tai hana kaakossa, on itsemurhatyyppi tai sitten jotain puuttuu korvien välistä.
Tuttu veti aina kahva kaakossa 299 kun paikkaa vähän oli, sitten tämä oli niin kova vetomies että veti ittensä kaulakiikkuun.
ghostface.gif

sanoi:
...joskin eikhän meistä tosin jokanen ole jossaki elämänvaiheessa ollu sillä piikillä selälhän keulimista harjotellessa tai ojanpohjalla kun ei oikein soratiellä yhtäaikaa onnistunu kurvhin vääntö ja kypärän visiirin nosto kun aurinko häikäsi ötököitä täynä olevasta pleksistä johtuen ja tämä kaikki soratiellä ja vauhtia tietenki niin paljon kun siitä vehkeestä lähti
En ole ikinä elämässäni ajanut piikkiä
biggrin.gif
moposta suoraan 600cc mopoon
062802jumpie_prv.gif

biggrin.gif

Joo voihan se toki olla näinkin
biggrin.gif
Pitää varmaan alkaa siistimään omaa yöajelu käyttäytymistä
biggrin.gif

Back