• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

21.8 TRE ajetaan ja otetaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lupaan tarjota voittajalle oluen!  
033102beer_1_prv.gif
Mä juon siiderii, eli tilaa sitte sellanen  
tounge.gif

Viimeksi kun olin ajamassa jäin lähtövaloihin seisomaan. Toiset veti jo ekassa mutkassa kun tajusin, että nyt ajetaan kilpaa.
Yks vähän p*ska juttu noissa Kaanaan(kin) autoissa on niiden epätasaisuus.

Viimeksi vajaa vuosi sitten käytiin 20 hengen työpoppoolla siellä ja sijoituin aika-ajoissa viidenneksi suht reilulla erolla (parisen sekuntia) kärkeen. Sitten finaalissa tajusin heti eka kierroksella että nyt on alla voittoauto. Pääsin lähdössä neloseksi ja rauhassa seurailin tiivistä kärkikolmikkoa muutaman kierroksen siten että tuntui "suorien" päässä että voisi heittää rinnalle ja ohi ainakin yhdestä. Sitten keskittyminen pääsuoralle tuloon, urku auki ja ulostulo hyvällä linjalla.. olin kolmosesta ohi jo oikeastaan kun suora alkoi ja samalla edellä kakkonen lähti ohittamaan ykköstä. No ei muuta kuin vauhdilla kolmanneksi rinnalle ja molemmista ohi. Ehdin vielä ihannelinjalle suoran päättävään mutkaan ja loppuajelu olikin sellaista puolivaloilla menoa katsellen tietyssä mutkassa että kakkosena seuraava ei ollut edellisen kierroksen aikana tavoittanut. Ehti hyvin vilkuttelemaan valokuvaajalle ja muille työkaiffareille jotka oli karsiutuneet finaalista.  
tounge.gif

Myöhemmin kun katselin tuloksia, niin aika-ajojen paras oli ollut juuri se mun finaali-auto. Lisäksi omat kierrosajat oli finaalissa toista sekuntia aika-ajojani parempia, vaikkei tarvinnut edes "täysillä" puristaa..

Olkoon tämä ennakkoselittelyä jos sattuu jäämään hännille!  
lookaround_orig.gif
Siispä kannattaa jäädä aikaajoissa viimeiseksi
wink.gif
Itsellä tosin ei anna kilpailuvietti periksi. Täysiä mennään ekat 5-10 kierrosta ja sitten loppuukin ranteista teho ja on alettava ajamaan hieman säästeliäämmin.

^ Kaikki on mennyt ja maksettu. Kannattaa kuitenkin seurailla tilannetta jos joku maksanut joutuu alkaa paikkaansa myymään.

Mut hei.. oottekste kaikki mansesterilaiset alkaneet raittiiksi tai jotain kun vasta parikymmentä ihmistä on baariin tulossa? Mun pitäisi ensi viikolla ilmotella varaanko tuolta koko yläkerran vai pienemmän karsinan, niin olis kiva kun tähän ketjuun kertoisitte jos olette tulossa.

Varmaan on arveltu, ettei pelkkään baariutumiseen tarvitse ilmottautua. Mutta joo, tulossa baariin
033102beer_1_prv.gif
ja ehkä käväisen katsomassa kartingiakin.

^ Ei oo pakko tietenkään jos ei halua
smile_org.gif
Ja samapa tuo, yläkerta on nyt meille varattu.

Ja kartingiin osallistujille tiedoksi, että sateellakin ajo onnistuu, joten tällä kertaa ei tarvi jänskättää noitten ilmatieteenlaitoksen arvausten kanssa.

Sateella nuo ovat varmaan aika makeita sladitella, kun kuivallakin saa aika mukavasti perää viskomaan
biggrin.gif

Mites nuo kyyti politiikat ?
Mulla on siis enää neljä paikkaa vapaan kun ozilla niistä yhden varasi.
Voin toki ajella jonkun isompaakin autoa jonne mahtuu enemmän kuin viisi.

Sateella nuo ovat varmaan aika makeita sladitella, kun kuivallakin saa aika mukavasti perää viskomaan  
biggrin.gif

Hep! voisin kanssa yhden paikan varata kyydistä

biggrin.gif

Jos noin paljon tilaa on, niin määäkin voisin tulla samaan kyytiin.
Tarvittaessa mut voi heittää vaikka takaluukkuun kunhan päästää siellä radalla sitten ulos.

Tän voi laittaa sitten soimaan, kun kierin sieltä takaluukusta
tounge.gif

http://www.youtube.com/watch?v=pzGNWayhrZw

biggrin.gif

Jos noin paljon tilaa on, niin määäkin voisin tulla samaan kyytiin.
Tarvittaessa mut voi heittää vaikka takaluukkuun kunhan päästää siellä radalla sitten ulos.

Tän voi laittaa sitten soimaan, kun kierin sieltä takaluukusta
tounge.gif

http://www.youtube.com/watch?v=jAUVoMn0sFU
Jos ton saat c kasetilla niin laitetaan soimaan
biggrin.gif

Taidanpa viritellä kartinkia varten tuon videokameran kypärään. Pitää varmaan suunnata se taaksepäin niin pääsette tekin kuvaan.  
wink.gif

^ Vilkutellaan sitten kameraan kun tullaan kierroksella ohi..
tounge.gif

Ei vaan te keijukaiset pääsette noilla sen verran kovempaa kuin 90-sarjalaiset, ettei taida olla jakoja..

Loistavaa uhoamista täällä, sunnuntaina sitten keräillään joukolla
ghostface.gif
Ihan harmittaa, kun jää väliin.

Sanoppa muuta , harmi kun jää väliin ainakin toi karting , tosin nyt voi uhota että olisin ihan varmaan voittanu jos olis päässy näyttää.

Baarissa kun kuulee hyvät jutut radalta niin voi lähtee mopo keulimaan

biggrin.gif

En tarvitsekkaan kyytiä radalle, vaan tulenkin omia kyytejäni paikalle. Ja joudun myös jättämään baari-illan väliin muiden yllättävien menojen takia.
sad_orig.gif
Mutta siis kartingia tulen ajamaan. Kelien puolesta näyttää tulevan mielenkiintoinen kisailu.
thumbs-up.gif

Täytyy ottaa sadeasu  
biggrin.gif

Sade tasottas (tai vaikeuttas, vaikea valinta) hyvin tilannetta, kylmä, vituttaa ja luistaa  
smile_org.gif

Back