Mä juon siiderii, eli tilaa sitte sellanenlupaan tarjota voittajalle oluen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä juon siiderii, eli tilaa sitte sellanenlupaan tarjota voittajalle oluen!![]()
Siispä kannattaa jäädä aikaajoissa viimeiseksiYks vähän p*ska juttu noissa Kaanaan(kin) autoissa on niiden epätasaisuus.Viimeksi kun olin ajamassa jäin lähtövaloihin seisomaan. Toiset veti jo ekassa mutkassa kun tajusin, että nyt ajetaan kilpaa.
Viimeksi vajaa vuosi sitten käytiin 20 hengen työpoppoolla siellä ja sijoituin aika-ajoissa viidenneksi suht reilulla erolla (parisen sekuntia) kärkeen. Sitten finaalissa tajusin heti eka kierroksella että nyt on alla voittoauto. Pääsin lähdössä neloseksi ja rauhassa seurailin tiivistä kärkikolmikkoa muutaman kierroksen siten että tuntui "suorien" päässä että voisi heittää rinnalle ja ohi ainakin yhdestä. Sitten keskittyminen pääsuoralle tuloon, urku auki ja ulostulo hyvällä linjalla.. olin kolmosesta ohi jo oikeastaan kun suora alkoi ja samalla edellä kakkonen lähti ohittamaan ykköstä. No ei muuta kuin vauhdilla kolmanneksi rinnalle ja molemmista ohi. Ehdin vielä ihannelinjalle suoran päättävään mutkaan ja loppuajelu olikin sellaista puolivaloilla menoa katsellen tietyssä mutkassa että kakkosena seuraava ei ollut edellisen kierroksen aikana tavoittanut. Ehti hyvin vilkuttelemaan valokuvaajalle ja muille työkaiffareille jotka oli karsiutuneet finaalista.![]()
Myöhemmin kun katselin tuloksia, niin aika-ajojen paras oli ollut juuri se mun finaali-auto. Lisäksi omat kierrosajat oli finaalissa toista sekuntia aika-ajojani parempia, vaikkei tarvinnut edes "täysillä" puristaa..
Olkoon tämä ennakkoselittelyä jos sattuu jäämään hännille!![]()
Mä en dokaa, joten voitte maksaa mun safkatlupaan tarjota voittajalle oluen!![]()
ja jos kaikki lupaa tarjota nii seuraavana päivänä ei välttämättä enää ole voittajafiilis![]()
Hep! voisin kanssa yhden paikan varata kyydistäSateella nuo ovat varmaan aika makeita sladitella, kun kuivallakin saa aika mukavasti perää viskomaan![]()
Mites nuo kyyti politiikat ?
Mulla on siis enää neljä paikkaa vapaan kun ozilla niistä yhden varasi.
Voin toki ajella jonkun isompaakin autoa jonne mahtuu enemmän kuin viisi.
Jos noin paljon tilaa on, niin määäkin voisin tulla samaan kyytiin.Sateella nuo ovat varmaan aika makeita sladitella, kun kuivallakin saa aika mukavasti perää viskomaan![]()
Jos ton saat c kasetilla niin laitetaan soimaanJos noin paljon tilaa on, niin määäkin voisin tulla samaan kyytiin.Sateella nuo ovat varmaan aika makeita sladitella, kun kuivallakin saa aika mukavasti perää viskomaan![]()
Tarvittaessa mut voi heittää vaikka takaluukkuun kunhan päästää siellä radalla sitten ulos.
Tän voi laittaa sitten soimaan, kun kierin sieltä takaluukusta![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jAUVoMn0sFU
Kyllä teidän keijukaisten kalpaa, itse joutuu paikkaa kädellä sen minkä painossa häviää^ Vilkutellaan sitten kameraan kun tullaan kierroksella ohi..![]()
Ei vaan te keijukaiset pääsette noilla sen verran kovempaa kuin 90-sarjalaiset, ettei taida olla jakoja..
En tarvitsekkaan kyytiä radalle, vaan tulenkin omia kyytejäni paikalle. Ja joudun myös jättämään baari-illan väliin muiden yllättävien menojen takia.Sateella nuo ovat varmaan aika makeita sladitella, kun kuivallakin saa aika mukavasti perää viskomaan![]()