• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

21.8 TRE ajetaan ja otetaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mahtaakohan Tampereen baareissa olla sen verran vieraanvaraisia naisia ettei tarttis hotellista huonetta varata?
lookaround_orig.gif
Jos yöpaikkaa haikailee, niin ainakaan ei ensimmäiseksi kannata mainita neideille, että on Turusta..
tounge.gif
*vitsivitsi*

Laskekaa mut mukaan baarivahvuuteen, ajeluihin en ota osaa tällä kertaa.

Karting-kisat on aina ollut sellainen mistä en ole voinut kieltäytyä. Eli ainakin alustavasti mukana molemmissa.
062802jumpie_prv.gif

Löytyiskö Treelta tallipaikkaa mopolle yöksi? Tai sitten mahdollisesti kyytiä Tre-Kaanaa-Tre? Voi sitten kiskoo ne voittoshamppanjat naamaan heti radalla.
tounge.gif
Tallipaikka löytyy ihan treen keskustasta, jos vain satun oleen maisemissa.. Sitä en tiedä, jos tuonne baariin eksyn, et miten saahaan ovet auki sunnuntaina..

nixweiss.gif

Ja juu tarvii vielä hiukan tarkastella pääseekö osallistumaan..

Yrjänä lisätty karting-listaan.

Hei kukas se olikaan siellä Botniaringillä kun kyseli kartingista, paha pistää nimeä listaan kun en sitä tainnut edes muistaa kysyä  
lookaround_orig.gif

Laita munkin nimi listaan. Pystyn tosin maksamaan vasta 10 pvä, mutta voit pitää tätä ilmoittautumista sitovana ja olla varma siitä, että tuo 60 € on tilillä tuona päivänä.

edit olen myös baarissa mukana ja kaanaaseen menen autolla, joten ainakin neljä mahtuu kyytiin.

Karting-kisat on aina ollut sellainen mistä en ole voinut kieltäytyä. Eli ainakin alustavasti mukana molemmissa.
062802jumpie_prv.gif

Löytyiskö Treelta tallipaikkaa mopolle yöksi? Tai sitten mahdollisesti kyytiä Tre-Kaanaa-Tre? Voi sitten kiskoo ne voittoshamppanjat naamaan heti radalla.
tounge.gif
Meinasit siis juoda mun samppanjat? No koska olen itse selvinpäin niin menköön jo näin etukäteen
tounge.gif

^ Ihan hyvä idea ottaa shamppanjat mukaan kun minähän tuon kisan tulen voittamaan. Ei sitten tunnu tappio niin pahalle kun voitte ottaa heti pikku hönöt  
tounge.gif
Ei vaan, ihan ekaa kertaa tätä lajia kokeilemassa, saa nähdä mitä tästäkin tulee.

Vielä olisi neljälle tilaa kartingissa..

062802jumpie_prv.gif

tounge.gif
Meinasit siis juoda mun samppanjat? No koska olen itse selvinpäin niin menköön jo näin etukäteen  
tounge.gif
Joo meinasin juoda, ei kai sitä nyt noin kauas tulla selvinpäin häviämään.
smile_org.gif

Ja voisin varailla yhden paikan autokyytiisi kaanaaseen.

^ Ihan hyvä idea ottaa shamppanjat mukaan kun minähän tuon kisan tulen voittamaan. Ei sitten tunnu tappio niin pahalle kun voitte ottaa heti pikku hönöt  
tounge.gif
Ei vaan, ihan ekaa kertaa tätä lajia kokeilemassa, saa nähdä mitä tästäkin tulee.
Jos nyt kuitenkin sattuu käymään niin ettei pääse onnittelemaan voitostasi, niin onnitellaan nyt sitten nimipäivän johdosta.  
smile_org.gif

No niin..   Olisin kanssa tulossa ja minulle kanssa voisi varata 2 paikkaa alustavasti karttinkiin..  
biggrin.gif

Niin, jos joku kaukomaista tuleva tarvii talli paikkaa niin eiköhän tuo järjesty..

Tuo oven avaaminen sunnuntaina on sitten eri asia, jos baarikin kutsuu lauantaina... Eiköhän tuo järjesty kummiskin..
tounge.gif
033102beer_1_prv.gif

edit: talli...

tounge.gif

Vielä olisi neljälle tilaa kartingissa..
Sen voin sanoa, että noin 15 minuutin jälkeen alkaa ranteet olemaan jo höllinä joten 1,5 tuntia tuota lajia on todella kova urakka.
Tuossa ajassa ehtii ottamaan vaikka kuinka monta skabaa.
smile_org.gif

"Voi perseensuti jarkki"

Nyt näyttää siltä, että en pääsekkään tuonne joten vapautetaan nuo paikat jollekin joka varmasti pääsee lähtemään...  
sad_orig.gif

Back