• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

21.8 TRE ajetaan ja otetaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JGo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
SWING!
Minä otan

e: siis sen vapaan paikan
smile_org.gif

Mä voisin olla ensimmäisellä varapaikalla..

Vähintään katsojaksi (grid-boy?
baaa.gif
) tulossa!

Illalla toki
033102beer_1_prv.gif
shaun.gif
ghostface.gif

Hyvin on maksuja tullut kartingista, vielä uupuu muutama. Paikathan menee sitten rammusia lukuunottamatta uuteen jakoon ensi viikon alusta, ellei maksua näy.

kartingiin ei aikataulullisesti pääsiskään mutta voisinpa tulla syömään muutaman oluen. eli mukana jälkipuinneissa paarissa.

Kohta täytyy varmaan soittaa tolle radan pitäjälle, että alkaa ruuvaamaan sadekelin renkaita alle. Sen verran mukavat kelit ollu viime aikoina.

Argh! Huomasin, että mulla on samana päivänä häät, joihin oon lupautunut menemään. En kesän tiiheessä muistanu ollenkaan tätä. Voi kökkö, jäänee nyt kyllä sitten tämä mun osalta väliin. No, oon hengessä kuitenkin mukana
033102beer_1_prv.gif

doniin aikaitaulut muuttuivat , onneksi parempaan suuntaan.
Jos tulee karting perumisia niin mukana ollaan , eli ilmoittaudun varasijalle.

Kaipa noihinkin mikroautoihin mahtuu 2m kaverikin niinkun on mahtunut sisärata-autoihin, no sitten ajetaan polvet suussa tyyliin niinkun PV:llä konsanaan.

PS. Kiilaamiset sallittava!  
tounge.gif
Kyllä! Täähän on sitten kisa eikä mikään ajoharjoittelu ja tärkeintä on voitto eikä mikään reilu peli.  
tounge.gif
Pakkohan noilla on kiilailla ei niillä muuten pääse ohi
tounge.gif
Helpointa on toki vetää heti lähdöstä kärkeen ja mennä menojaa, niin muut kiilailkoon.
idea3.gif

Viimeksi kun olin ajamassa jäin lähtövaloihin seisomaan. Toiset veti jo ekassa mutkassa kun tajusin, että nyt ajetaan kilpaa.

Viimeksi kun olin ajamassa jäin lähtövaloihin seisomaan. Toiset veti jo ekassa mutkassa kun tajusin, että nyt ajetaan kilpaa.
Yks vähän p*ska juttu noissa Kaanaan(kin) autoissa on niiden epätasaisuus.

Viimeksi vajaa vuosi sitten käytiin 20 hengen työpoppoolla siellä ja sijoituin aika-ajoissa viidenneksi suht reilulla erolla (parisen sekuntia) kärkeen. Sitten finaalissa tajusin heti eka kierroksella että nyt on alla voittoauto. Pääsin lähdössä neloseksi ja rauhassa seurailin tiivistä kärkikolmikkoa muutaman kierroksen siten että tuntui "suorien" päässä että voisi heittää rinnalle ja ohi ainakin yhdestä. Sitten keskittyminen pääsuoralle tuloon, urku auki ja ulostulo hyvällä linjalla.. olin kolmosesta ohi jo oikeastaan kun suora alkoi ja samalla edellä kakkonen lähti ohittamaan ykköstä. No ei muuta kuin vauhdilla kolmanneksi rinnalle ja molemmista ohi. Ehdin vielä ihannelinjalle suoran päättävään mutkaan ja loppuajelu olikin sellaista puolivaloilla menoa katsellen tietyssä mutkassa että kakkosena seuraava ei ollut edellisen kierroksen aikana tavoittanut. Ehti hyvin vilkuttelemaan valokuvaajalle ja muille työkaiffareille jotka oli karsiutuneet finaalista.
tounge.gif

Myöhemmin kun katselin tuloksia, niin aika-ajojen paras oli ollut juuri se mun finaali-auto. Lisäksi omat kierrosajat oli finaalissa toista sekuntia aika-ajojani parempia, vaikkei tarvinnut edes "täysillä" puristaa..

Olkoon tämä ennakkoselittelyä jos sattuu jäämään hännille!
lookaround_orig.gif

lupaan tarjota voittajalle oluen!  
033102beer_1_prv.gif

ja jos kaikki lupaa tarjota nii seuraavana päivänä ei välttämättä enää ole voittajafiilis  
tounge.gif

Yks vähän p*ska juttu noissa Kaanaan(kin) autoissa on niiden epätasaisuus.

Viimeksi vajaa vuosi sitten käytiin 20 hengen työpoppoolla siellä ja sijoituin aika-ajoissa viidenneksi suht reilulla erolla (parisen sekuntia) kärkeen. Sitten finaalissa tajusin heti eka kierroksella että nyt on alla voittoauto. Pääsin lähdössä neloseksi ja rauhassa seurailin tiivistä kärkikolmikkoa muutaman kierroksen siten että tuntui "suorien" päässä että voisi heittää rinnalle ja ohi ainakin yhdestä. Sitten keskittyminen pääsuoralle tuloon, urku auki ja ulostulo hyvällä linjalla.. olin kolmosesta ohi jo oikeastaan kun suora alkoi ja samalla edellä kakkonen lähti ohittamaan ykköstä. No ei muuta kuin vauhdilla kolmanneksi rinnalle ja molemmista ohi. Ehdin vielä ihannelinjalle suoran päättävään mutkaan ja loppuajelu olikin sellaista puolivaloilla menoa katsellen tietyssä mutkassa että kakkosena seuraava ei ollut edellisen kierroksen aikana tavoittanut. Ehti hyvin vilkuttelemaan valokuvaajalle ja muille työkaiffareille jotka oli karsiutuneet finaalista.  
tounge.gif

Myöhemmin kun katselin tuloksia, niin aika-ajojen paras oli ollut juuri se mun finaali-auto. Lisäksi omat kierrosajat oli finaalissa toista sekuntia aika-ajojani parempia, vaikkei tarvinnut edes "täysillä" puristaa..

Olkoon tämä ennakkoselittelyä jos sattuu jäämään hännille!  
lookaround_orig.gif
sama epätasaisuuden kiroominen oli parivuotta sitten kun työporukka tuolla kävi ajaa , tosin hyvähän sitä on kalustoa sättiä jos ei ajo luista ,toihan on tuttua kallio/kovalainen/latvala osastoltakin.

Back