Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
karting voisi kiinnostaa, baareilusta en tiedä. olen epäsosiaalinenHyvin on maksuja tullut kartingista, vielä uupuu muutama. Paikathan menee sitten rammusia lukuunottamatta uuteen jakoon ensi viikon alusta, ellei maksua näy.
Yks paikka vapautui kartingista, kelpaako?Mä voisin olla ensimmäisellä varapaikalla..
Vähintään katsojaksi (grid-boy?) tulossa!![]()
Illalla toki![]()
![]()
![]()
Joo, vois sitä tulla hikoileen.. Onko paikka mun, eli maksanko?Yks paikka vapautui kartingista, kelpaako?Mä voisin olla ensimmäisellä varapaikalla..
Illalla toki![]()
![]()
![]()
Se on sun kun ekana ehdit varasijaa kysellä, eli pistä maksua tulemaan vaan.Joo, vois sitä tulla hikoileen.. Onko paikka mun, eli maksanko?Yks paikka vapautui kartingista, kelpaako?Mä voisin olla ensimmäisellä varapaikalla..
Illalla toki![]()
![]()
![]()
Kyllä! Täähän on sitten kisa eikä mikään ajoharjoittelu ja tärkeintä on voitto eikä mikään reilu peli.PS. Kiilaamiset sallittava!![]()
Pakkohan noilla on kiilailla ei niillä muuten pääse ohiKyllä! Täähän on sitten kisa eikä mikään ajoharjoittelu ja tärkeintä on voitto eikä mikään reilu peli.PS. Kiilaamiset sallittava!![]()
![]()
Yks vähän p*ska juttu noissa Kaanaan(kin) autoissa on niiden epätasaisuus.Viimeksi kun olin ajamassa jäin lähtövaloihin seisomaan. Toiset veti jo ekassa mutkassa kun tajusin, että nyt ajetaan kilpaa.
sama epätasaisuuden kiroominen oli parivuotta sitten kun työporukka tuolla kävi ajaa , tosin hyvähän sitä on kalustoa sättiä jos ei ajo luista ,toihan on tuttua kallio/kovalainen/latvala osastoltakin.Yks vähän p*ska juttu noissa Kaanaan(kin) autoissa on niiden epätasaisuus.Viimeksi kun olin ajamassa jäin lähtövaloihin seisomaan. Toiset veti jo ekassa mutkassa kun tajusin, että nyt ajetaan kilpaa.
Viimeksi vajaa vuosi sitten käytiin 20 hengen työpoppoolla siellä ja sijoituin aika-ajoissa viidenneksi suht reilulla erolla (parisen sekuntia) kärkeen. Sitten finaalissa tajusin heti eka kierroksella että nyt on alla voittoauto. Pääsin lähdössä neloseksi ja rauhassa seurailin tiivistä kärkikolmikkoa muutaman kierroksen siten että tuntui "suorien" päässä että voisi heittää rinnalle ja ohi ainakin yhdestä. Sitten keskittyminen pääsuoralle tuloon, urku auki ja ulostulo hyvällä linjalla.. olin kolmosesta ohi jo oikeastaan kun suora alkoi ja samalla edellä kakkonen lähti ohittamaan ykköstä. No ei muuta kuin vauhdilla kolmanneksi rinnalle ja molemmista ohi. Ehdin vielä ihannelinjalle suoran päättävään mutkaan ja loppuajelu olikin sellaista puolivaloilla menoa katsellen tietyssä mutkassa että kakkosena seuraava ei ollut edellisen kierroksen aikana tavoittanut. Ehti hyvin vilkuttelemaan valokuvaajalle ja muille työkaiffareille jotka oli karsiutuneet finaalista.![]()
Myöhemmin kun katselin tuloksia, niin aika-ajojen paras oli ollut juuri se mun finaali-auto. Lisäksi omat kierrosajat oli finaalissa toista sekuntia aika-ajojani parempia, vaikkei tarvinnut edes "täysillä" puristaa..
Olkoon tämä ennakkoselittelyä jos sattuu jäämään hännille!![]()