Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sori pilkun nussiminen, mutta otti niin pahasti silmään:Itse olen ajellut reilu 30tkm 1000RR kadulla ja pari kautta kilpurilla, eikä tuo yläputki mielestäni haittaavasti penkkiä lämmitä, lienee siis sekin pallien kantajasta kiinni.Aivan sama kilpuria ajatellen kun se perskeles hiostuttaa palleja aivan liikaa. Jos ajaa 20-30 donaa vuodessa josta tuhat-kaksi radalla on mukavuus kerroin huomattava kun putki on alhaalla. Yhdessäkään yläputkisessa jota itse olen ajanut ei ole saatu lämpö kerrointa pois. Jos se tälläiselle "kilpa" kuskille tuo jopa ei mitään nopeutta radalle niin aivan sama, hienompi sivussa ja erittäin paljon mukavampi.Varmaan ihan makee mutta aika huonossa paikassa, jos vertaa esim. nykyiseen versioon. Kilpuria ajatellen paras paikka putkelle on nykyinen, yksi penkin alla keskellä.Mnjoo... toi putki on ihan makee ja kilpurimainen perä.
Ei se pyörä taida nopeammaksikaan tulla sillä yläputkella, tarkoitin ettei kaadoissa ole putket aina paskana, kuten sivuputkellisissa. Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin.
Voi hitto, että on uusien pyörien takalokarit/kilpitelineet kamalan näköisiä!Täälä on lisää kuvia pyörästä. Maukkaita yksityiskohtia ja värivaihto- ehtoja jenkkilästä.
http://bikeland.org/story.php?storyID=34530
Sori pilkun nussiminen, mutta otti niin pahasti silmään:Ei se pyörä taida nopeammaksikaan tulla sillä yläputkella, tarkoitin ettei kaadoissa ole putket aina paskana, kuten sivuputkellisissa. Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin.
Ei helmiä sioille.Ruma!
blaaah....
No se näyttää sentään oikealta vaimentimelta eikä itse väännetyltä peltikartoiolta, häkäpöntöltä tai lohkotulta pölliltä parilla irtokuorella...Muutama kuva jenkkien AMA sarjan testeistä. Mistäköhän traktorista ne on ton änkkärin napannu.
Kyllä CBR1000RRssä on ollut ram- air 2004 lähtien.Näyttäisi, että pyörä on nyt saanut ram airin mitä ei vanhemmassa ollut.