- Sijainti
- HELLsingin maalaiskunta
Mulla tulee edestä päin mieleen joku matkaenduro, kuten V-strom tai Varandero..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan totta! Ei tuosta oikein mitään hienoa saa vaikka miten sitä katsoisi... Kilpiteline on kyllä magee...On. Tuosta tulee kaikkien aikojen floppi ja pikainen hätäkorjaus ulkonäköön nähtäneenkin jo alle vuoden sisään kun myynti ei vedä.kauhea
Näyttää ihan joltain ER-5:n tai jonkun muun ensimotoristin valinnan jälkiasennuskatteella kuorrutetulta versiolta. Kyllä katetun pyörän pitää olla virtaviivainen ja uhkaava kuin hai. Toi näyttää enempi naamalleen kiukaalle sulaneelta transformers-lelulta.
![]()
Aivan sama kilpuria ajatellen kun se perskeles hiostuttaa palleja aivan liikaa. Jos ajaa 20-30 donaa vuodessa josta tuhat-kaksi radalla on mukavuus kerroin huomattava kun putki on alhaalla. Yhdessäkään yläputkisessa jota itse olen ajanut ei ole saatu lämpö kerrointa pois. Jos se tälläiselle "kilpa" kuskille tuo jopa ei mitään nopeutta radalle niin aivan sama, hienompi sivussa ja erittäin paljon mukavampi.Varmaan ihan makee mutta aika huonossa paikassa, jos vertaa esim. nykyiseen versioon. Kilpuria ajatellen paras paikka putkelle on nykyinen, yksi penkin alla keskellä.Mnjoo... toi putki on ihan makee ja kilpurimainen perä.
Eipä ole merkittävästi kuumennut 600RR:ssä (-04 ja -07). Sliparia ei ole asennettu, joten tehtaan alumiiniset lämpösuojat ovat paikallaan koko matkalta.Yhdessäkään yläputkisessa jota itse olen ajanut ei ole saatu lämpö kerrointa pois. Jos se tälläiselle "kilpa" kuskille tuo jopa ei mitään nopeutta radalle niin aivan sama, hienompi sivussa ja erittäin paljon mukavampi.
Itse olen ajellut reilu 30tkm 1000RR kadulla ja pari kautta kilpurilla, eikä tuo yläputki mielestäni haittaavasti penkkiä lämmitä, lienee siis sekin pallien kantajasta kiinni.Aivan sama kilpuria ajatellen kun se perskeles hiostuttaa palleja aivan liikaa. Jos ajaa 20-30 donaa vuodessa josta tuhat-kaksi radalla on mukavuus kerroin huomattava kun putki on alhaalla. Yhdessäkään yläputkisessa jota itse olen ajanut ei ole saatu lämpö kerrointa pois. Jos se tälläiselle "kilpa" kuskille tuo jopa ei mitään nopeutta radalle niin aivan sama, hienompi sivussa ja erittäin paljon mukavampi.Varmaan ihan makee mutta aika huonossa paikassa, jos vertaa esim. nykyiseen versioon. Kilpuria ajatellen paras paikka putkelle on nykyinen, yksi penkin alla keskellä.Mnjoo... toi putki on ihan makee ja kilpurimainen perä.
sanoi:Itse olen ajanut 1000 rr sekä 600 rr ja kummasakin kuumottaa häiritsevästi.
Lyö 600RR tulille, pärrytä tunti pitkin maita ja mantuja. Ota pois satula sekä takamatkustajan satula. Tunnustele akun ympäristöä, jos havaitset lämpöeroa verrattuna sivuputkelliseen, niin kohtuullisen hyvät aistit on sinulla. "Asiakirjakotelossa" voi jotakin lämpimyyttä havaita, mutta se ei vaikuta kuskin oloihin. Voi tietysti olla, että ajamastasi yksilöistä on riivitty lämpösuojat pois esim. sliparin laiton yhteydessä. Liikennevaloissa alkaa oikea polvi kuumenemaan ensimmäisenä, koneen posken lämmöstä. Sen havaitsee helposti. Toisaalta näillä keleillä ensimmäisenä jäätyy kädet ja sitten munat.Itse olen ajanut 1000 rr sekä 600 rr ja kummasakin kuumottaa häiritsevästi. Kyytiläisestä puhumattakaan.Sen lämmön kun ei mielestäni tarvitse muutamaa astetta kummempaa olla kun puhutaan lämpimästä kelistä. Tosin onhan siinä hyötynsäkin näin syksyisin.![]()
No joka tapauksessa alhaalla tuo putki on nykyään mielestäni tyylikkäämpi.