R.I.P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cartmanin kanssa samoilla linjoilla. Eli jostain meitä sikiääMistä näitä v*tun ääliöitä kommentoijia sikiää...Oli poju valinnut hyvin vetopaikan. No, Darwin hoiti homman taas kotiin.![]()
Jos noin, niin sitten on joko latva tai itsari.Jotta turhat spekulaatiot loppuvat, niin kerrottakoon näin:
- noin 18v poika 900cc kuristamattomalla mp:llä Korvatunturintieltä
kerännyt tosi kovan vauhdin ja kolmiosta välittämättä Mellunmäentielle
ja osunut sivulta Mersun nokkaan ja lentänyt siitä Sallatunturintielle
ja mp paljon pidemmälle. Poika ei kuulemani mukaan ole Mellunmäkisiä.
Autoilijaa ei ole syytä epäillä.
Kirjoitin "tosi kovan vauhdin", mutta puhuivat liki 100km/h ja kyllä
tuon vauhdin voi tuohon saadakin, mutta mitään näyttöä ei ole,
joten eiköhän "kova vauhti" ole ihan tarpeeksi turmiollista sekin,
kun tullaan kolmion takaa.
Niin turhaa ...![]()
Niin tai sitten vaan ihan normaali 18 vuotias.. Kyllä sitä aika monella on historiassaan jos nyt ei vastaavia, niin kuitenkin tapauksia jotka olisivat voineet päättyä huonosti. Siis meillä miehillä ja sanotaan 15-20 vuotiaina. Mulla ainakin on...Jos noin, niin sitten on joko latva tai itsari.
NäinpäNiin tai sitten vaan ihan normaali 18 vuotias.. Kyllä sitä aika monella on historiassaan jos nyt ei vastaavia, niin kuitenkin tapauksia jotka olisivat voineet päättyä huonosti. Siis meillä miehillä ja sanotaan 15-20 vuotiaina. Mulla ainakin on...Jos noin, niin sitten on joko latva tai itsari.
Foorumia lukiessa huomaa että on porukkaa joille aina on oikea aika vetää, ja kun napsahtaa niin sitten hyshys... Ikävä tapaus mutta...Tällasia lueskellessa tulee mieleen, et onko ne kaikki
fiiliksiä nostattavat kiihdytykset tarpeen...?
Kun moottoripyörä on ilmiselvästi tullut sata lasissa kolmion takaa, niin kuinka perusteellinen tutkinta asiasta täytyisi järjestää ja mistä autoilijaa olisi syytä epäillä?Pikkuisen ihmetyttää poliisin "lausunto" vaikka asiaa ei olla tutkittu loppuun asti![]()
Liikenneturvallisuuden vaarantamisesta?Kun moottoripyörä on ilmiselvästi tullut sata lasissa kolmion takaa, niin kuinka perusteellinen tutkinta asiasta täytyisi järjestää ja mistä autoilijaa olisi syytä epäillä?Pikkuisen ihmetyttää poliisin "lausunto" vaikka asiaa ei olla tutkittu loppuun asti![]()
Porissahan kuoli ei niin kauan aikaa sitten päälle parikymppinen mies, joka käänsi kahvan kaakkoon kirkon liikennevaloista ja päätti olla välittämättä seuraavan risteyksen väistämisvelvollisuudesta. Huono mäihä et sieltä oikeesti tuli auto..NäinpäNiin tai sitten vaan ihan normaali 18 vuotias.. Kyllä sitä aika monella on historiassaan jos nyt ei vastaavia, niin kuitenkin tapauksia jotka olisivat voineet päättyä huonosti. Siis meillä miehillä ja sanotaan 15-20 vuotiaina. Mulla ainakin on...Jos noin, niin sitten on joko latva tai itsari.![]()
Itse tiedän tapauksen Turusta, vuosilta käpy ja kivi....
Tyyppi vetäisi Taidemuseon mäeltä Kaskenmäkeen niin paljon kuin pyörästä irtosi...(paikalliset tietää paikan)![]()
Selvisi hengissä, ainakin siitä tempauksesta.
Rispektin toivossa, siitä tempauksesta ei kyllä irronnu niitä pisteitä keltään paikalla olleilta; uskoisin.
Mut sellasta se on.
Ei koske pelkästään miehiä, itsekin nuorempana tullut kohellettua liikenteessä jonkin verran. Eli en ole mikään sanomaan kellekään mistään.![]()
Onkos se vielä voimassa tämä viime vuoden kampanja että taajamassa ei avauduta?Siinä oli paikalla nuoren kundin äiti, nuori oli silminnäkijänä ja meinasi jäädä kyljellään liukuneen pyörän alle. (Tämä on nyt sitten tietty sitä kuulopuhetta, mutta) stoori oli mennyt niin, että ensin oli lähdetty Alepan kulmalta kiihdyttämään tuhatta ja sataa, ja mp:n hallinta oli menetetty jo ENNEN Mellunmäentien risteystä.
Toi on mun kaveri joka meinas jäädä sen pyörän alle, se ei oikeen itekkään osaa sanoa syytä minkä takia onnettomuus tapahtui, mutta sano että kerkes vaan kuulemaan että joku kiihdyttää "tuppi nurin", jonka jälkeen heti rysähti ja sitten pyörä sujahti ihan jalkojen edestä...ja kuski sen jälkeen.Kävimpä juuri tuossa onnettomuuspaikalla, siinä on kynttilöiden vieressä pari mustaa katteenpalasta, joista ei kyllä pysty pyörämallia tunnistamaan (tai ainakaan minä en pystynyt).
Siinä oli paikalla nuoren kundin äiti, nuori oli silminnäkijänä ja meinasi jäädä kyljellään liukuneen pyörän alle. (Tämä on nyt sitten tietty sitä kuulopuhetta, mutta) stoori oli mennyt niin, että ensin oli lähdetty Alepan kulmalta kiihdyttämään tuhatta ja sataa, ja mp:n hallinta oli menetetty jo ENNEN Mellunmäentien risteystä.
Yleensä kaikissa, ainakin vähänkään tehokkaammissa prätkissä, on 2 kaasuvaijeria, eli vetovaijeri ja palautusvaijeri. Kaikkihan on tietenkin mahdollista, mutta tuo kyllä tuntuu aavistuksen kaukaa haetulta.Aika kummallinen juttu on kyllä, tuli vaan mieleen tuolta autoilun puolelta jossa parikin kertaa kaasu hirttänyt kiinni, joko vaijeri katkennut tai palautusjousi. Noilla mun romuillahan kiihtyvyys ei ole ollut ongelma joten paljonkin aikaa huomata mitä tapahtuu ja sitten painaa kytkintä, tai automaatilla vaan vääntää jarrun kanssa pysähdyksiin. Moottoripyörällä kiihdytettäessä voisi oikeasti olla hämäävä tilanne kun kaasu jäisi auki juuri kun aikoo hidastaa risteykseen.