Ylimielistä ja edesvastuutonta jeesustelua...Itse ajoin tänä aamuna töihin tullessani mittariin lukeman 165km/h jonka jälkeen hölläsin sallittuun nopeuteen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylimielistä ja edesvastuutonta jeesustelua...Itse ajoin tänä aamuna töihin tullessani mittariin lukeman 165km/h jonka jälkeen hölläsin sallittuun nopeuteen.
Jaa että miten niin asian vierestä, no siten niin että itse en ole alkuperäiseen aiheeseen kantaa ottanut millään lailla, kuten jo aikaisemmin kommentoin.sanoi:Northern_lights: Tuota noin, omasta mielestäni en puhunut itse aiheesta ollenkaan, kun eikös ensimmäisessä viestissä kyselty tuon sattuneen ylinopeuden vuoksi saatujen sakkojen mahdollista suuruutta?
Duoda duoda.... oli vähän vaikea tavoittaa tuota sun tajunnanvirtaa, mutta mä kyllä alunperin replysin siihen viestiin, missä aiottiin käyttää vak.maksut sakkoihin + ajella kortitta. Jos aikomus kuitenkin oli jotain muuta, se ei käynyt viestistä ilmi. Joten miten niin asian vierestä?
sanoi:Northern_lights: voisitko kuvailla vähän tarkemmin tuon "kuolemattoman", etten vahingossa yhdistänyt itseäni väärään määritelmään?
En voi, koska lillukanvarret vetivät sinua noin kovasti puoleensa ja koska olen saletti, että oikeasti ymmärsit mitä kirjoitin.
Jos olen väärässä kohtaa saletti, niin koita poimia pähkinä vaikka tästä: Läheltä erästä casea seuranneena en voi kun ihmetellä, kuinka ankarat sanktiot, jotka ovat seurausta omalla tietoisella toiminnalla aiheutetusta mittavasta taloudellisesta vahingosta, voivat tulla yllätyksenä. Kyse oli juuri tällaisesta, että sivullinen (syyllinen) tuli tönimään, mutta asianomainen (syytön) joutui maksumieheksi, kun ei ollut vakuutukset kunnossa. Voit uskoa, että oli halpaa.
Puhumattakaan, että jos tsetittä toheloi, niin... ai niin, mutta eihän kuolemattomat toheloi...![]()
Ja jos haluat yhdistää itsesti välttämättä jompaan kumpaan tässä tekstissä aiemmin mainittuun määritelmään (oma tekstisi), niin feel free to do it.![]()
-M-
sanoi:Northern_lights:
ei näillä ainakaan itse aiheeseen kantaa oteta ja kommenteillani pidän vain kirjoitustaitoani yllä, sekä omasta mielestäni naurettavuuksiin meneviä aiheita esillä...![]()
Naurajia on siinä tapauksessa ollut melko vähän, kun tyyliäni tuskin kovin moni täällä tuntee ja taidat olla ainut joka pystyy tajunnanvirtaani käsittelemään kirjoittamieni reilun 650 viestin perusteella...sanoi:Northern_lights:
ei näillä ainakaan itse aiheeseen kantaa oteta ja kommenteillani pidän vain kirjoitustaitoani yllä, sekä omasta mielestäni naurettavuuksiin meneviä aiheita esillä...![]()
Vaikka et kommentoinutkaan minulle, löysin tästä replystä oleellisen ja tajunnanvirtasi sai selityksen.
Tyylisi tuntevat saivat sentään hyvät naurut, kun en heti ymmärtänyt, että oletkin vain kämmentäjä, joka länkyttää lämpimikseen. Jes, hyvä näin.![]()
Täältä todellakin nyt tähän.![]()
-M-
Noilla kahdella viimeksi mainitulla asialla ei liene mitään tekemistä toistensa kanssa.tosimotoristien mainetta ylläpitävät kirjoittelijat pitävät huolen siitä, että keskustelut pysyvät aisoissa ja hyödytön lässyttäminen ja huumorintaju jää pois.
Noilla kahdella viimeksi mainitulla asialla ei liene mitään tekemistä toistensa kanssa.tosimotoristien mainetta ylläpitävät kirjoittelijat pitävät huolen siitä, että keskustelut pysyvät aisoissa ja hyödytön lässyttäminen ja huumorintaju jää pois.
Niitä molempia tuskin pyritään sekoittamaan toisiinsa, kuin päivä- ja yökerhoissa.
Aika hyvin kuitattu... Allekirjoittaneeltakin jää lukematta noin vaikeasti kirjoitetut tekstit. Laiska p..ska kun olenSinunkin kannattaa opetella äidinkielen aakkoset ja kielioppi, jotta me kaikki suomalaiset pystyisimme lukemaan suomeksi kirjoitettua tekstiä. Onhan se ikävää, että toiset noin vain ehdoin tahdoin rikkovat yhteisiä sääntöjä, jotka on luotu meidän parhaaksemme.
Kannattaa opetella vaikkapa afrikaano tai olla kirjoittamatta, jos ei siihen pysty.
Lohtuna lienee, että pääset vetomieslegendaksi jos 125-viragolla korttisi poltatEh, eh, löytyipä aihe meikäläisen mieleen. Itselleni sattui pieni ylinopeustapaus ja poliisien kohtaaminen eilen. Ensimmäistä kertaa.
Haapajärvellä olin menossa kotia päin ja kun siinä on melko pitkä suora Haapajärven läpi 60km/h rajoituksella. Se vaihtuu sitten 100 kyltiksi samantien kun taajamasta päästään, niin aloitin kiihdytyksen jo ennen sitä 100:n lätkää. Kun pyöräkin on tuollainen mikä ei kovin ätäkästi kiihdy (125cc Yamaha Virago), niin sai jonkin aikaa jamittaa. Kuitenkin, n. 10-20m ennen 100 lätkää tuli poliisiauto vastaan ja pysäyttivät. Nopeutta oli 92km/h (olin siis edelleen 60 puolella).
Olihan tuota ylitystä melko reippaasti, mutta olisivathan ne kortin ottaneet saman tien pois jos niin olisi käynyt? Sanoivat vaan, että kyllä tästä sakot täytyy antaa ja kysyivät missä on lähin poliisiasema meiltä päin. No sanoivat sitten että lähettävät paperit sinne ja sieltä tulee soitto sitten. Mahtaako tästä selvitä puhuttelulla ja sakolla? Voiko ne ottaa jälkeenpäin kortin veke? Tarkemmin kun ajattelee niin oikeasti tuli tehtyä tyhmästi ja hassua onkin se, että en ole ikinä ennen tehnyt noinJa sitten kun erehtyy niin heti on poliisit vastassa.![]()
![]()