Onhan se päivänselvää että täällä on muitakin. Ja jos he ovat hitaampia kuin minä, pitää minun päästä heistä ohi.diipadaapa.. eikö se ny oo jo päivänselevä homma että KUN tällä pikkipallolla on muitaki ku mä?! ni meidän pitää vaa tulla jotenki toimeen toistemme kanssa. siksi on mietitty yhdessä jonkinlaisia pelisääntöjä=lakeja. ja ku o muitaki ku mä.. ni on myös yhtä monta oikeaa tapaa. ja silti viel joku narisee että ku mun tapaa tehä asioita, ei oteta huomioon!!? ei niin montaa tapaa.. ettei vielä yhtä puuttuisi. lait o tehty kompromisseista.. ei ne oo koko totuuksia. ja siksipä se sit kirpaseeki ku lain ja totuuden välillä on ero. ja jos se ottaa ni pirusti ottaluuhu, ettei nyt kykene ajelee sen, esim. 2-5km/h alinoputta ajavan takana, jää kotia. ne nopeuskyltit on siellä tienposkessa ainaki suomessa lakinopeuksia, joita saa ajaa. allekin saa toki ajaa. laki on laki kaikille, jos ei suomenlaki miellytä.. muita maita/telluksia riittää.
Mä en tule muutenkaan ihmisten kanssa toimeen, joten vittuun sellaiset lait jotka eivät minua kiinnosta.
Sinunkin kannattaa opetella äidinkielen aakkoset ja kielioppi, jotta me kaikki suomalaiset pystyisimme lukemaan suomeksi kirjoitettua tekstiä. Onhan se ikävää, että toiset noin vain ehdoin tahdoin rikkovat yhteisiä sääntöjä, jotka on luotu meidän parhaaksemme.
Kannattaa opetella vaikkapa afrikaano tai olla kirjoittamatta, jos ei siihen pysty.